Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 197 .. 392 393 394 395 396 .. 558 .. 720
saerli  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:


Ou jä, nomol e Bild Was wird Di Schatz füre Azug ha? Was machsch mit Dine Hoor? Juhuuu, ich garn morn zum Coiffeur (isch mir grad in Sinn cho vowäge Frisur und so )

Jo si sinn scho zimli ufwändig aber es sinn jo nur 8 Haha, also eigentli isches ufwändig für mi Schatz ich ka nit so guet zeichne. ich ha d Ideee und är zeichnet Mir mache denn eii mehr für uns als Adänke Aber mit de M&Ms seh ichs noni so sinn jo viel zviel

Oh, das isch jo toll wennd au no öper us dr band kennsch!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Er wird ev. de do ha: http://hochzeit.de/fashion-styling/braeu...-ceremony-2012/ de wo ganz schwarz esch, links im Bild.

I weiss noni gnau wasi met de Hoor mache. I ha so blödi Hoor, do cha mer ned viel mache. Muess den Coiffeuse froge. Was machsch den du? Du hesch ja relativ churzi Hoor, übrigens en coole Schnitt, gfallt mer!

Achsoo, ja wenns ned so viel Iladige sind, denn gohts jo ;)
°°°22. September 2012°°°



bergeri  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: Ich bin aus GR. Wir haben vom Donnerstag, 16.2. - Samstag, 18.2. Fasnacht. Am Samstag nehmen wir am Umzug teil, deswegen sind wir am Wagenbauen.

Genau, unsere Einladungskarten sind die roten, mit dem weissen "Herzband" da wo auch die Namensanstecker drauf sind mit den Hütchen.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete morge @all

Gääääääähhhhhhhhnnn, ich bi immerno müed vom Wucheänd!
Hän am Samstig s Gschäftsässe ka, denn bin ich no uf die 12i Znacht an e Geburtsdaagsfest vomene Kolleg vo mim GG (er isch scho dört gsi) und hän denn feucht fröhlich bis am 3 am morge gfestet. Am Sunntig sind mir no zumene Brunch iglade gsi. Ich merks, dass ich keini 20 me bin, ich mag nüm so feste mit alkohol und denn am andere Daag wieder früeh ufstoh...

Zum Glück ha ich die wuche am 15.20h Fürobe, so ka ich mi chli erhole. Obwohl, hüt gang ich ins Fitness und morn go sqashe, muess mini Wucheändsünde abtrainire...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:

Er wird ev. de do ha: http://hochzeit.de/fashion-styling/braeu...-ceremony-2012/ de wo ganz schwarz esch, links im Bild.

I weiss noni gnau wasi met de Hoor mache. I ha so blödi Hoor, do cha mer ned viel mache. Muess den Coiffeuse froge. Was machsch den du? Du hesch ja relativ churzi Hoor, übrigens en coole Schnitt, gfallt mer!

Achsoo, ja wenns ned so viel Iladige sind, denn gohts jo ;)
°°°22. September 2012°°°


Wooow, dä isch denn edel!!!

Also ufem Bild sehn Dini Hoor top us! Dünn, gueti Längi und kame glaub scho Einiges drus mache!!!

Ich bi mini grad am wachse lo, zume Bob mit Pony. Im Summer sinn die kurze Hoor bitz schwierig, da ich si strecke muess. Und vorne gänn si meeega warm. Mit längere Hoor isch das eifacher, die muess me denn nit immer strecke. Die Übergangsfrisur woni jetzt ha isch sooo närvig!!!

Mir wänn seh afangs März verschicke- denn sinns genau 6 Mönet vorhär!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Guete morge @all

Gääääääähhhhhhhhnnn, ich bi immerno müed vom Wucheänd!
Hän am Samstig s Gschäftsässe ka, denn bin ich no uf die 12i Znacht an e Geburtsdaagsfest vomene Kolleg vo mim GG (er isch scho dört gsi) und hän denn feucht fröhlich bis am 3 am morge gfestet. Am Sunntig sind mir no zumene Brunch iglade gsi. Ich merks, dass ich keini 20 me bin, ich mag nüm so feste mit alkohol und denn am andere Daag wieder früeh ufstoh...

Zum Glück ha ich die wuche am 15.20h Fürobe, so ka ich mi chli erhole. Obwohl, hüt gang ich ins Fitness und morn go sqashe, muess mini Wucheändsünde abtrainire...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Halllooooooo Dialein!!!

haha, das mit em feschte merk i au scho

oooooh, so schön, kurz nach de 3 Fürobe!!! Ui, nach soviel Ässe passt das grad mitem früehe Fürobe!!! Bi au voll dra, ha no bis am Do Morge Zit- 1 KG muessi no schaffe bis denn..

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Ich merks, dass ich keini 20 me bin, ich mag nüm so feste mit alkohol und denn am andere Daag wieder früeh ufstoh...


Guete Morge

Ich chan das au nüm... Min Schatz esch am Sunntig morge am halbi 6i vom Usgang heicho... I cha das eifach nümme
Es esch nöm wie früehner

°°°22. September 2012°°°



saerli  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:

Wooow, dä isch denn edel!!!

Also ufem Bild sehn Dini Hoor top us! Dünn, gueti Längi und kame glaub scho Einiges drus mache!!!

Ich bi mini grad am wachse lo, zume Bob mit Pony. Im Summer sinn die kurze Hoor bitz schwierig, da ich si strecke muess. Und vorne gänn si meeega warm. Mit längere Hoor isch das eifacher, die muess me denn nit immer strecke. Die Übergangsfrisur woni jetzt ha isch sooo närvig!!!

Mir wänn seh afangs März verschicke- denn sinns genau 6 Mönet vorhär!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

De esch mega schön gäll. Er het de entdeckt und de Priis esch au OK, glaub umdi 12 oder 13 hundert Franke.

Ja sie sind ebe zdünn. I cha sie ned mal lockig mache. Nach 2 Stund sind amig alli Locke wider dusse....
I wirde sie höchstwarschindlich offe loh und eifach über die rechti Schultere zieh und en Blueme links dri due sitlich. Mal luege.

I kenne das met de Übergangsfrisur. Due di ned ärgere es bringt nüt. Defür wirds nachher en super schöni Frisur geh.

Mer händ au plant eusi Iladige Im März verschicke. Aber mer händ nonig agfane, nur fang Idee gsammlet. grrrrr... aber da mir ned bastle, sets glaub länge.

°°°22. September 2012°°°



bergeri  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli: Ich hab auch sehr dünnes Haar. Ab und zu richtig mühsam.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



jasi86  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich hätte sehr gerne dünnere Haare... Habe dicke Haare welche sind bei der kleinsten Feuchtigkeit in einem Afrobob verwandeln

Könnte lustig werden wenn es an unserer Hochzeit regnen sollte


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:

De esch mega schön gäll. Er het de entdeckt und de Priis esch au OK, glaub umdi 12 oder 13 hundert Franke.

Ja sie sind ebe zdünn. I cha sie ned mal lockig mache. Nach 2 Stund sind amig alli Locke wider dusse....
I wirde sie höchstwarschindlich offe loh und eifach über die rechti Schultere zieh und en Blueme links dri due sitlich. Mal luege.

I kenne das met de Übergangsfrisur. Due di ned ärgere es bringt nüt. Defür wirds nachher en super schöni Frisur geh.

Mer händ au plant eusi Iladige Im März verschicke. Aber mer händ nonig agfane, nur fang Idee gsammlet. grrrrr... aber da mir ned bastle, sets glaub länge.

°°°22. September 2012°°°


Oh, ich hätt soooo gärn dünni Hoor- ich ha mega viel Volume drin und sobalds chli düppig oder so isch, seh ich us wie e Bäse
Ich hoff, dass mir mi Coiffeur morn s ok füre Pony git. Uf dr Site sinn si uf dr linke Site erscht in dr Hälfti vom Gsicht...

Dini Frisur ka i mir voll vorstelle!!! Mit dr Blueme oder eme Krönli und licht tuppierte Hoor

Jo, das längt scho- je nach Idee Was händr für Ideee?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 197 .. 392 393 394 395 396 .. 558 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.