Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 199 .. 396 397 398 399 400 .. 560 .. 720
angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bergeri:
@dia: findi mega cool dia frisur, het jo jetz au d'shakira. finds würkli lässig.

@angiyves: so öppis hani au immer wella, aber bis jetz hani immer z'kurzi hoor kha. also dia vorna wären denn nid länger gsi als dia andera. han eba bis jetz an kurzhoorschnitt kha und jetz binis langsam am wachsa loh.

Irgendwia schissts mi ah zum mini hoor wachsa loh. Mitera Kurzhoorfrisur find i jetz persönlich chama viel dia pfiffigera frisura macha. und mit langa. ach i weiss doch au nid.

und irgendwia bini momentan grad abiz duranand weg mina hoor.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Haha, uns gohts glich Ich ha se vorne immer chli länger gsi und uf dr Site rasiert. Jetzt sinn si uf dr Site knapp über de Ohre und vorne chli über d Hälfti vom Gsicht. Ich mag kurzi Hoor au lieber, aber im Summer und ar Hochzit findis nit sooo toll. Bi gspannt ob mir morn de Pony könne mache und obs mir überhaupt stoht... Aber i muesses jetzt eifach probiere und si au wachse lo! Abgschnitte sinn si schnäll

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Ich ha au stäckegradi hoor, ich nenn das Schnittlauch-locke...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves

Ohhh die Frisur seht au cool us! Hesch denn du schwarzi hoor oder e brun??

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

schwaaaaarz

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu
Hahahaha, du Foti-süchtigi!!
Jo mol luege...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angiyves
Esch au en cooli Frisur, so chli fräch! Met grade Hoor chamer ebe scho eifacher en "Frisur" mache resp. schniide

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels und ich ha immer so halbwelligi Haar gha, so ned Fisch und ned Vogel- mega müehsam und wonis mit 18 ganz kurz abgschnitte ha (ca. 4cm) hani nacher bim wachselah plötzlich locke becho- aber so richtigi Locke- Zapfelocke aber leider sind d Deckhaar ned so schön wie die undere und drum nervts mich me als das ich Freud ha- aber min Maa liebt halt locke - söss hettis scho längstens mal chemisch gstreckt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



bergeri  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: Mini Hoor sin jetz alli ziemlich glich lang, abiz a stufa hens dina und dia kürzischta gön miar bis mitte Hals (das sin mini Stirnfransla)

I han bis jetz au immer kurzi hoor kha, han au scho an Irokesa Schnitt kha

Aber nocher hani miar immer langi gwünscht und bis jetz sit ca. 1.5 Johr am Wachsa loh, aber eba as goht eifach nid vorwärts.

Und jetz wo du das mit däm lässiga Bob zeigt hesch, bini miar au nümma sicher obis würkli no wachsa loh söll, oder obi eifach au so öppis macha söll. well mini hen jetz kei Schnitt und as gseht eifach noch nüd us.

I fändt z.b. au dä no cool:




****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Proeschu  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Aso mer hed mol öpper gseit, dass mer so 3 Phasene hed met de Hoor... s'erschte Mol gets de Wächsel wemmer dBabyhoor verlüürt ond "richtigi" Hoor öberchonnd (denn gets jo au vielfach en anderi Farb oder dLocke gönd weg), denn s'2. Mol ide Pupertät (glaubs wäge de Hormon ond de ganze Omstellig) ond nochher glaubs ide Wächseljohr (au weder bide Umstellig (SORRY, ich wett der ned unterstelle, dass du ide Wächseljohr besch ). Aber vellecht heds bi der au öppis met de Längi z'due?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, bisch en freche cheib so alt bini dänn nonig nei spass beiseite.... ja villicht liits a de längi, wobi ich han immer mal ganz churzi, mal längeri haare gha... wobi so lang wie sie jetzt sind, hanis glaubs nüme gha sit öppe 15 jahr oder so.... aber ebe, normalerwiis isch es ja so, dass locke weggönd und nöd, dass welle oder locke chömed?! wobi du ja au grad s'gägeteil bewiese häsch... mega komisch! hans ebe grad geschter wieder zu mim maa gseit.... villicht bin ich au jetzt erscht id pupertät cho ?! wil ich pille abgsetzt han



Proeschu  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

SORRY, hani doch gseit
Aber das metem Pille absetze chönnt scho au no en Grond sii....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 199 .. 396 397 398 399 400 .. 560 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.