Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 199 .. 396 397 398 399 400 .. 560 .. 720 | ||
angiyves am 30.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) bergeri: Haha, uns gohts glich Ich ha se vorne immer chli länger gsi und uf dr Site rasiert. Jetzt sinn si uf dr Site knapp über de Ohre und vorne chli über d Hälfti vom Gsicht. Ich mag kurzi Hoor au lieber, aber im Summer und ar Hochzit findis nit sooo toll. Bi gspannt ob mir morn de Pony könne mache und obs mir überhaupt stoht... Aber i muesses jetzt eifach probiere und si au wachse lo! Abgschnitte sinn si schnäll Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
| ||
dia nicht registriert am 30.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini | ||
angiyves am 30.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: schwaaaaarz Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
dia nicht registriert am 30.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @proeschu | ||
Proeschu am 30.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Angiyves | ||
livipivi nicht registriert am 30.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey Mädels und ich ha immer so halbwelligi Haar gha, so ned Fisch und ned Vogel- mega müehsam und wonis mit 18 ganz kurz abgschnitte ha (ca. 4cm) hani nacher bim wachselah plötzlich locke becho- aber so richtigi Locke- Zapfelocke aber leider sind d Deckhaar ned so schön wie die undere und drum nervts mich me als das ich Freud ha- aber min Maa liebt halt locke - söss hettis scho längstens mal chemisch gstreckt | ||
bergeri am 30.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves: Mini Hoor sin jetz alli ziemlich glich lang, abiz a stufa hens dina und dia kürzischta gön miar bis mitte Hals (das sin mini Stirnfransla) | ||
Proeschu am 30.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini | ||
nimbini am 30.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @proeschu, bisch en freche cheib so alt bini dänn nonig nei spass beiseite.... ja villicht liits a de längi, wobi ich han immer mal ganz churzi, mal längeri haare gha... wobi so lang wie sie jetzt sind, hanis glaubs nüme gha sit öppe 15 jahr oder so.... aber ebe, normalerwiis isch es ja so, dass locke weggönd und nöd, dass welle oder locke chömed?! wobi du ja au grad s'gägeteil bewiese häsch... mega komisch! hans ebe grad geschter wieder zu mim maa gseit.... villicht bin ich au jetzt erscht id pupertät cho ?! wil ich pille abgsetzt han | ||
Proeschu am 30.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini | ||
1 .. 199 .. 396 397 398 399 400 .. 560 .. 720 |