Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 200 .. 397 398 399 400 401 .. 561 .. 720
angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Angiyves
Esch au en cooli Frisur, so chli fräch! Met grade Hoor chamer ebe scho eifacher en "Frisur" mache resp. schniide

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011


Haha, wenn mini Hoor grad wäre

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, hehe nei hans dänk scho gläse, han nur no chli müesse zünde kännsch mich ja....

hm mega komisch im fall! min maa hät au müesse lache, de hät geschter zu mir gseit, ich seig mich mega m verändere... de armi, jetzt hät er mich 10 jahr genau glich a de backe gha und jetzt wird ich uf eimal ganz e anderi



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Hey Mädels und ich ha immer so halbwelligi Haar gha, so ned Fisch und ned Vogel- mega müehsam und wonis mit 18 ganz kurz abgschnitte ha (ca. 4cm) hani nacher bim wachselah plötzlich locke becho- aber so richtigi Locke- Zapfelocke aber leider sind d Deckhaar ned so schön wie die undere und drum nervts mich me als das ich Freud ha- aber min Maa liebt halt locke - söss hettis scho längstens mal chemisch gstreckt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Ich find Dini Hoor au suuper! Mensch, mit däne kame jo mega viel mache!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Jo, esch jo scho klar gsi
Muesch eifach luege, dass du dich NO positiver veränderisch, denn cha din Schatz sich glöcklich schätze (oder esch er froh, dass du di letschte 10 Johr andersch gsi besch? )

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja bis uf halblangi, flippigi Frisure wie du und d Dia grad wend mache So würdeds mir ebe au gfalle, aber weisch was hani täglich für en Ufwand das es okay usgseht- neeee das machi denn doch ned. Ha einisch i de letzte Jahr Kinnlangi Haar gha und jede Tag müese glette, heieiei bin ich froh gsi wos wieder so lang gsi sind zum zämäbinde

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bergeri:
@angiyves: Mini Hoor sin jetz alli ziemlich glich lang, abiz a stufa hens dina und dia kürzischta gön miar bis mitte Hals (das sin mini Stirnfransla)

I han bis jetz au immer kurzi hoor kha, han au scho an Irokesa Schnitt kha

Aber nocher hani miar immer langi gwünscht und bis jetz sit ca. 1.5 Johr am Wachsa loh, aber eba as goht eifach nid vorwärts.

Und jetz wo du das mit däm lässiga Bob zeigt hesch, bini miar au nümma sicher obis würkli no wachsa loh söll, oder obi eifach au so öppis macha söll. well mini hen jetz kei Schnitt und as gseht eifach noch nüd us.

I fändt z.b. au dä no cool:


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Denn hesch jo gnue langi Hoor füre cooli Frisur!!! Die vo de Rihanna findi super!
Ha si immer so gschnitte ka:


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Nimbini

SORRY, hani doch gseit
Aber das metem Pille absetze chönnt scho au no en Grond sii....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011


Jo, hani scho vo vilne ghört!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Ja bis uf halblangi, flippigi Frisure wie du und d Dia grad wend mache So würdeds mir ebe au gfalle, aber weisch was hani täglich für en Ufwand das es okay usgseht- neeee das machi denn doch ned. Ha einisch i de letzte Jahr Kinnlangi Haar gha und jede Tag müese glette, heieiei bin ich froh gsi wos wieder so lang gsi sind zum zämäbinde

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Ich muess mini jede Dag glätte. Die wäre süscht halb so lang!!! So fescht ziehn die sich ufe

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



bergeri  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: z'Problem bi miar isch eifach: Hochsteckfrisur chani keini macha, well im Winter hani immer a Kappa ah und im Summer fahri mim Töff zum schaffa und han döt an Helm ah. und z'wachsa loh schisst mi au huarra ah.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



bergeri  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
bergeri:
@angiyves: Mini Hoor sin jetz alli ziemlich glich lang, abiz a stufa hens dina und dia kürzischta gön miar bis mitte Hals (das sin mini Stirnfransla)

I han bis jetz au immer kurzi hoor kha, han au scho an Irokesa Schnitt kha

Aber nocher hani miar immer langi gwünscht und bis jetz sit ca. 1.5 Johr am Wachsa loh, aber eba as goht eifach nid vorwärts.

Und jetz wo du das mit däm lässiga Bob zeigt hesch, bini miar au nümma sicher obis würkli no wachsa loh söll, oder obi eifach au so öppis macha söll. well mini hen jetz kei Schnitt und as gseht eifach noch nüd us.

I fändt z.b. au dä no cool:


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Denn hesch jo gnue langi Hoor füre cooli Frisur!!! Die vo de Rihanna findi super!
Ha si immer so gschnitte ka:


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Dia Frisur gfalltmr au mega guat.



 1 .. 200 .. 397 398 399 400 401 .. 561 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.