Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 20 .. 38 39 40 41 42 .. 381 .. 720
Romana82  am 21.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Soo cool, tolle fotos. Das Motto wurde von dir richtig schön umgesetzt, gefällt mir sehr gut.

Nachträglich alles alles gute zum Geburtstag.


Unsere schönsten Tage durften wir am 3.6.2011 und 4.6.2011 verbringen.



Proeschu  am 21.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Wer seit denn, das nome Manne "das Kind in sich immer wieder finden"?
Gseht suppper us, ond du besch secher de Star gsi a dem Obig, wie sich das so ghört! Schön, händer so schön chönne fiire, dezue no so hammer Wätter!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 21.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mega cool Dia- hesch bombä usgseh!!!


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 21.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jööö danke Mädels, wird jo grad pink im Gsicht...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bride81

nicht registriert

am 22.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mega cool dia.. isch sicher a guati partiy gsi



nimbini  am 22.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hui dia, mega cool häts usgseh, danke für pix! han übrigens am weekend im migros gluegt, hät nur no grüens plastik-gschirr gha... aber macht nüt, han ja was gfunde im internet, wo meh alli farbe chan ha, hihi!

lg nimbini



Vikunija  am 22.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wow Dia, isch ja de Knaller! Schön, sind au fascht all Gäscht in pink cho, isch sicher e Hammerparty worde! Freut mich für dich!



livipivi

nicht registriert

am 23.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey ihr Alle,

musste gestern notfallmässig in die Ostschweiz.. Meine Mom hat völlig aufgelöst angerufen, das Paps wieder einen Schlauch in den Magen bekommt, weil sein ganzer Verdauungstrakt einfach nicht richtig funktioniert. Ich musste die beiden einfach moralisch unterstützen, mein Mami ist einem Nervenzusammenbruch nahe... schlimm und Paps ist einfach total enttäuscht das er NOCH länger im Spital bleiben muss. Weil sein Darm nicht funktioniert, muss er evtl. nochmals operiert werden.
Langsam dämmert ihm auch die Ernsthaftigkeit dieses vorfalls- bis anhin hat ers einfach nicht so ernst genommen. Bis der Arzt mal meinte, er habe Glück das er noch lebt!

Bin deshalb ein wenig durch den Wind und traurig. Am liebsten würd ich zu Hause bleiben und mir ne Decke über den Kopf ziehen, aber neeeee Aussendienst morgen

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 23.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh je livipivi, das duet mir mega leid wäg dim Papi! Ich hoff, dass er ganz schnäll usem Spital ka ko und er sich wieder guet erholt. Au dass dis Mami wieder ruhiger wird und Kraft het di Papi z unterstütze...
Ich wünsch au dir wieder e freie Kopf und dass dich chli kasch ablänke! Kopf hoch, kunnt sicher alles guet...

Mis Schwiegermami isch sit am Sunntig au im Spital. Sie muess ihri Närvebahne untersueche, sie het ärm und bei lähmige! Ich hoff au dass alles guet kunnt und nüd schlimms isch...
Oh je...

lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 23.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Dia und oh mann, jetzt isch bi eu au na so öpis los. Ui nei ich hoffe das sie gli usefindet was es isch und e Lösig findet, Evt. het sie s Karpaltunnelsyndrom- ha gmeint das machi so lähmigserschiinige...

Drück dich!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 20 .. 38 39 40 41 42 .. 381 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.