Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 20 .. 38 39 40 41 42 .. 381 .. 720 | ||
Romana82 am 21.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Soo cool, tolle fotos. Das Motto wurde von dir richtig schön umgesetzt, gefällt mir sehr gut. | ||
| ||
Proeschu am 21.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia | ||
livipivi nicht registriert am 21.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Mega cool Dia- hesch bombä usgseh!!! | ||
dia nicht registriert am 21.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jööö danke Mädels, wird jo grad pink im Gsicht... | ||
bride81 nicht registriert am 22.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) mega cool dia.. isch sicher a guati partiy gsi | ||
nimbini am 22.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hui dia, mega cool häts usgseh, danke für pix! han übrigens am weekend im migros gluegt, hät nur no grüens plastik-gschirr gha... aber macht nüt, han ja was gfunde im internet, wo meh alli farbe chan ha, hihi! | ||
Vikunija am 22.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Wow Dia, isch ja de Knaller! Schön, sind au fascht all Gäscht in pink cho, isch sicher e Hammerparty worde! Freut mich für dich! | ||
livipivi nicht registriert am 23.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey ihr Alle, | ||
dia nicht registriert am 23.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Oh je livipivi, das duet mir mega leid wäg dim Papi! Ich hoff, dass er ganz schnäll usem Spital ka ko und er sich wieder guet erholt. Au dass dis Mami wieder ruhiger wird und Kraft het di Papi z unterstütze... | ||
livipivi nicht registriert am 23.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke Dia und oh mann, jetzt isch bi eu au na so öpis los. Ui nei ich hoffe das sie gli usefindet was es isch und e Lösig findet, Evt. het sie s Karpaltunnelsyndrom- ha gmeint das machi so lähmigserschiinige... | ||
1 .. 20 .. 38 39 40 41 42 .. 381 .. 720 |