Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 203 .. 404 405 406 407 408 .. 564 .. 720
angiyves  am 31.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Ojeh Angi,

das ging mir letzten Herbst so. Seit langem versuche ich meine Haare wachsen zu lassen (u.a. auch für die Hochzeit),was bei mir sehr schwierig ist, weil sie ab Schulterlänge immer dünner werden, so dass ich ständig das abschneiden muss, was sie gewachsen sind........
Als ich sie endlich recht lange hatte, ging ich zur Coiffeuse um die Spitzen zu schneiden. Sie wollte die Seitlichen Haare etwas ausgleichen mit den langen Franseln... tja................ Sie hat die haare, welche um die Ohren sind gute 10 cm gekürzt Obwohl die anderen Haare bis zur Schulter gingen, waren die Haare um die Ohren bis knapp unter den Ohren... Warum sie das gemacht hat, habe ich heute noch nicht begriffen... Ich war so entäuscht und hässig, dass ich einen Tag lang fix und fertig war. Klar gibt es andere Probleme, aber ich habe so lange gebraucht, bis die Haare so lang waren und ich habe mich gefreut, dass ich mit langen haaren eine schöne hochzeitsfrisur machen kann.
Ich gehe da nicht mehr zum Coiffeur. Habe gewechselt und die neue Coiffeuse war auch recht erschrocken über die Schnitttechnick der alten.
Heute hat sich das ganze etwas "verbessert", ich bin aber immer noch entäuscht.... nei es regt mi mega uf!!!! ääääääääääääääääää!!!!!! das nervt!!!

Es kommt wieder besser... mach dir keine Sorgen. Du wirst so oder so eine hübsche Braut sein, bist ja auch so schon sehr hübsch

°°°22. September 2012°°°


Oje! Jo ich ha jo no gar kei Längi ka! Und jetzt hani grad gaaaar nüt me Ich könnt würkli grad hüle!!! Bi so unzfride gsi und ha miesse durebisse zum wachse lo und ich ha so ghofft, dasses hüt wider chli besser usseht...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 31.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
@Angieyves- oh mann so doof. Also wieso hat der sie denn so kurz geschnitten? Ui da würd ich auch nicht mehr hin- hast du dir was wegen Extansions überlegt? Die könntest du gleich so in der länge schneiden die du willst. Also einfach als letzte Möglichkeit Boah ich wär auch sauer

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Ich bi ebe nit hässig sondern eifach meeega trurig. Muess mi mega zämmerisse dassi nit loshül! Ha dänkt jetzt gohts wider chli ufwärts und denn sowas! Extansions gönn bi mine Wuschelhoor nit und ich wött eigentli au keini...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey zämä- wie gahts? Ui isch das Kalt- aber ich liebä Schneeeeeee

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



jasi86  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

I liäb au schnee aber nebe dä Strosse

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



Aqua1  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Angi, nicht traurig sein, wenn sie wirklich nicht nachwachsen bis dann wäre ev. great length eine möglichkeit?
Kostet auch nochmals extrem mehr aber so hast du die langen Haare.



We said yes... 2011



bergeri  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi Livipivi

Miar gohts guat, und diar?

Jo as isch brutal chalt. Miar sin gester Kino gsi und i han döt gfrora wia verruckt.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Proeschu  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Ui, scho so früeh im Forum? Wie chonnd denn das? Sit em noie Job hesch doch amigs no am Mettag "Ziit för ois"?
Mer gohts guet, es esch schoweder Februar... Ziit lauft... (aber ich ha de Schnee definitiv au lieber NÄBE de Stross )
Wie esch din erste Monet gsi im noie Job? Was esch eigentli usecho bi dem grosse Chund vo der? Esch er abgsprunge?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallöchen und no en Guete Morge

Mir hend s'zügle guet hinter üs bracht. Leider simmer nöd ganz so wiit cho wie mer hend wellä, min Maa isch siit am Màntig mitere deftige Verchältig im Bett aber es gseht scho ganz wohnlich us bi üs. Eifach im Cheller- und Hobbyruum dörf mer nöd inneluege. Gseht us als hetti ä Bombe igschlage

Wie gahts Eu so? Hend ihr Eu guet ipackt hüt?

Han dä Schnee au mega gern aber bitte in wiis, nebet dä Strasse und ohni Pflotsch!!!!!

äs liebs Grüässli

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Salüüüüü @all

Sogar in Basel isch es wiss, aber in dr Stadt mit Pflotsch! Ihhhhhh.... Ich hass drum Schnee, ämel bi uns. In de Bärge find ich's au schön!

Hüt isch mi Coiffeure Termin agseit. Ich hoff ich kum glücklicher use wie d angiyves!!!

Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jasi86  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi...

Wenn ehr scho so wiit send chöntsch jo mer cho helfe packe...

Fraue i bi so froh dass i hüt frei... Muä ned use... (Doch eigentli scho zum Post hole aber da cha jo min Schatz hüt obe mache )

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



 1 .. 203 .. 404 405 406 407 408 .. 564 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.