Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 204 .. 405 406 407 408 409 .. 565 .. 720
Muus  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hej diiiir
Ha hüt ou frei, sött d Wohnig putze, Wösch ufhänke und go spörtle, aber ma niiiiiiiiiiid. Drum verplöterle ig d Zyt im Forum. Hmmmmm...
LG Muus



dia

nicht registriert

am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhhh ich will au frei ha!!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Muus  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: weimer tuusche? Gäge ds Wösch ufhänke miechi grad aues... ;)



jasi86  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Muus... Ebe sött und welle isch en unterschied...

Ha scho ganz vell gmacht hüt.... Ufgstande azoge zmorge gesse und mech uf em Sofa installiert...

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



jasi86  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia... chasch min frei au ha muäsch däfur am Weekend schaffe...

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



sniffi  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@muus - also ich chume gogä Wösch ufhenke

@jasi - ouhhh nei danke!!! Han d'Schachtlene langsam gseh, züglet so schnell glaubs nümm

@dia - viel Spass bim Coiffeur

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Muus  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Juhuuui!

Ja, i ha o scho u viu gmacht - Mails gschriebe, ..... Mails gschriebe.... ehm.... ja. ;)



nimbini  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey ladies, ich han wieder mal freud wie es chlises chind ab em wätter ich liiiiiebes wänns eso iisig chalt isch und dezue ane no schneit! und ov mir us dörfs au gern uf de strass schnee ha, aber bitte gnueg, so en halbe meter oder meh.... und die wo nöd chönd autofahre, sölled dänn uf de zug umstiege, jawooooohl!!!!!

hey sniffi, freut mich, dass ihr s'zügle guet über d'bühni bracht händ, han a eui dänkt am weekend! dänn isch jetzt s'schlimmste dure und jetzt chunnt s'schöne... geld usgäh für d'irichtig

lg nimbini



jasi86  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ nimbini.. I cha uf Schnee fahre nur diä andere ned..

I wür gern uf dä Zug umstiege aber mit früh und Spotdienst hets erstens fast niä ä Verbindig und zweitens hend mer gar kein Bahnhof....

Vo mer us chas gern en Meter Schnee ha aber ebe nur nebe dä Strosse...

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



sniffi  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - danke für dini mentali Unterstützig mitem Geld usghe hemer scho agfange gha....hett scho ä neui Stubelampe und äs Gstell fürs Badezimmer ghe. Jetzt fehlt mal no än Schrank für mini abertuusigi vo Schueh diheime am Weekend chunt no üse Hobbyruum dranne und denn chum ich endlich mal wieder ad Deko anne *freu* so ä Wohnig ohni Deko isch schochli stier

@jasi - das isch so ä Sache mitem Autofahre und em Schnee.........wenn nur die andere Autos nöd wäret bi mir isch au so ä Sache mitem ÖV, han fast 1 1/2h pro Weg und mitem Auto ca. 38min......jetzt neu, vorher chli weniger......

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 204 .. 405 406 407 408 409 .. 565 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.