Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 204 .. 406 407 408 409 410 .. 565 .. 720
Proeschu  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Hihi... ich be ebe gnau eini vo dene, wo jetzt ofe Zug omgstige send
Aber eher welli chli z'vell Respäkt ha als dassis ned cha (oder vellecht hani sovell Respekt welli's ned cha? )

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



jasi86  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ebe wenn diä andere Autos ned wäred het i jedi Mengi Platz zum umeschleudere...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



Proeschu  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jasi86
Das stemmt... aber denn heds no die cheibe Bäum ond Abschrankige ond Abhäng....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



jasi86  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

No vell schlimmer sind d'Mür und Baustelletafle... Diä gumpet eifach zmitzt id stross...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



jusi  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hello ladies!

juhu, bi au wider do :-D züglätä isch durä und alles isch super ;-)

angiyves: gosch au an d hz-mäss am sa/so?

@hoor: i muäss mini au immer glettä :-( und chum ä bitz füächt duss wällä si sich wider ;-)

jö angiyves, mir duäts mega leid… ig ha mini hoor vor knapp zwöi johr abghauä und am afang hanis überhaupt nit chönnä mit em frisierä und em streckä, ha öbbä ä wuchä lang jedä morgä ghült… mi coiffi isch denn zu mir häi cho und het mirs bibrocht :-D aber wenn mä falsch schnidet oder s nit passt isch es meeega scheisse! i hoff du fühlsch di gli wider wohl!!! :-/

@sniffi: so doof, mir häi jo am do züglet und öis hets denn au no schnäll vom sunntig bis am mittwuch flach gläit... isch chli müähsam gsi aber schön wenns bi öich au einigermassä guät gloffä isch



Proeschu  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jasi86

Hihihi

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mann mädels, mag hüt so nöd schaffe! han alles andere im chopf nur nöd das.... debi bini am monatsabschluss *seufz*! mir sind wieder nur seich am mache... sind die ganz zyt am bullshit-bingo spiele im büro



Proeschu  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Was esch denn Bullshit-Bingo? Ond was hesch denn du för Sache im Chopf?


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



bergeri  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: jo das nemmti mi au grad wunder was das isch? I han hüt au überhaupt kei Lust zum schaffa. Han jetz as LAP-Vorbereitigsgspröch mit minera Lehrtochter das isch wenigstens no easy.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nimbini  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu udn bergergi, bullshit bingo isch huere luschtig! euse arbeitskolleg hät eus vor öppe zwei wuche so es fun-mail gschickt.... det häts es bingo druf gha aber us wörtli! und zwar alles so business-wörtli! und wänn meh jetzt wieder mal eso e blödli, langwiligi sitzig hät, dänn söll meh das usdrucke und während de sitzig die wörtli astriiche, wo chömed und wänn meh e reihe zäme hät, dänn söll meh ganz luut "bullshit" luege.... jetzt bi dem business-bullshit-bingo sinds eifach so wörtli us em bereich business wo völlig nöd zämepassed, z.bsp. spare und meh lüüt istelle oder so i dem sinn, chömed ihr drus? mir händ jetzt euses eigne bullshit-bingo gmacht, det häts alles wörtli druf, wo mir ständig säged.... ich muess dezue säge, mir sind es super team und redet über ALLES und jede htä so sind tigg und seit halt gwüssi wörtli immer und mit de zyt nimmt meh das ja immer a... also es hät z.bsp. so wörtli druf wie nutte, penner, gahsch is fitness?, ahaaaa, chume nöd drus, käffchen, schwanger, etc... eifach so dummi wörtli, wo mir ständig säged! und jetzt müemer immer das wörtli astriiche, wänn öpper eis vo dene seit.... und das mached mer de ganzi tag udn wänn öpper e linie hät, rüeft er eifach bullshit! s'luschtige isch ja, dass meh sich mit de zyt fascht nüme getraut, eis vo dene wörtli z'säge, s'blöde isch, dass öppe 80% vo dene wörtli mini sind (wil ich non-stop am schwätze bin, hihi)... macht würklich mega spass....

@proeschu, was ich im chopf han?! hm einersits sind das d'ferie, andersits schwirred mir wieder unzähligi schöni manne im chopf ume *g* und s'dritte isch e schwangerschaft vonere kollegin, wo mich mega beschäftigt momentan.....



 1 .. 204 .. 406 407 408 409 410 .. 565 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.