Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 205 .. 408 409 410 411 412 .. 566 .. 720
saerli  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nennt mer das au FDH wenn mer nur en halbe sack schoggibons statt en ganze isst???



°°°22. September 2012°°°



jasi86  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



sniffi  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli - denn han ich hüt definitiv kei FDH gmacht

@nimbini - nei ich bin da au nümm würklich happy - aber ich luege jetzt au nöd ume da mir no amen andere Projekt dranne sind

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, hihi ja, also ich würdi das gälte lah mit em halbe sack

@sniffi, ja häsch rächt! lahsch es uf dich zuecho, chunnt scho so wies muess mit em andere projekt, gäll



Proeschu  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli

Aso för mich esch das en ganz klare Fall vo FDH

@Sniffi
Ich hoffe för dich, dass dis andere Projekt gli vora god ond du nömme lang muesch Motivation ufbringe för din Job

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



saerli  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

danke, ich find au dass da en klare fall esch... huiii, glück gha, sust müessti jetz no es schlächts gwüsse ha, hihihihihi

er send super fraue

°°°22. September 2012°°°



sniffi  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ihr sind würklich super danke für euri mentali Unterstützig wenigstens isch i 5minute Fiirabig *freu*

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, jaaaa säg nüt! äääändlich... triff mich no mitere kollegin zum traaatsche, gemüüüüütlich!

i dem fall en schöne fiirabig!



angiyves  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
hello ladies!

angiyves: gosch au an d hz-mäss am sa/so?

@hoor: i muäss mini au immer glettä :-( und chum ä bitz füächt duss wällä si sich wider ;-)

jö angiyves, mir duäts mega leid… ig ha mini hoor vor knapp zwöi johr abghauä und am afang hanis überhaupt nit chönnä mit em frisierä und em streckä, ha öbbä ä wuchä lang jedä morgä ghült… mi coiffi isch denn zu mir häi cho und het mirs bibrocht :-D aber wenn mä falsch schnidet oder s nit passt isch es meeega scheisse! i hoff du fühlsch di gli wider wohl!!! :-/

Hoi Liebi

Jo mir gönd eigentlich scho ad Mäss, hänn dört es Träffe mit unserer Bäckerin. Aber ich ha grad nit sooo Luscht zum usego- ich schäm mi mega! Darum schicki vilicht mi Schatz mit sim Dad.
Es isch hüt no schlimmer wie gescht und es nimmt mi grad mega mit.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 01.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mensch angiyves, das duät mr mega leid für di... äi chlinä trosch, am wuchäänd wirds arschchalt, do chasch ä cooli chappä aleggä

gohts denn mit em streckä nit so, dass es dir wenigstens ä bitz passt?



 1 .. 205 .. 408 409 410 411 412 .. 566 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.