Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 206 .. 410 411 412 413 414 .. 567 .. 720
bergeri  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: jo i han au schu uuu viel kha, kuum isches abiz chalt hani am nögschta Tag 100% eini. Han au schu Antibiotika kriagt. Han im Winter immer as Unterlibli ah sus würis gär nid verträga. sona sch****


@nimbini: danka vielmol

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu
Git keins, so spektakulär sehts nid us.....

@bergeri
Wo ich vor 10 Joor s erst mol im Spital gsi bi wägere Blose und Nierebeckeentzündig, ha ich nach däm sogar scho bi Glace ässe und im Summer Barfuess laufe e Bloseentzündig beko. Die Afangs Joor isch s erst mol wieder sit denn... Scho krass wie gwüssi Fraue afällig sind und anderi häns no nie ka...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia, verschreis nit, wenns do ungä scho mol schneit... sooo schöööön vill schneeeee mi trämli isch zum glück no normal gfahrä...


@bergeri/sniffi: guäti besserig!


@all: hüt hätt ig grad luscht zum spontan hürotä so schön duss!



nimbini  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, hehe ich han hüt morge au es déjà-vu gha vo minere winterhochzyt wobi mir no viiiiel meh schnee gha händ.....



bergeri  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: jo seg nüd, würkli krass. i han z'letschta mol öppa im Herbst kha. Aber eba bin au mega afällig.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



livipivi

nicht registriert

am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Heeey ihr alli- ich bin hüt voll fliessig Ha drum kei Ziit gha zum go gügslä bi eu mer merkt scho das ich jetzt en Job ha wo ich me z tue ha- naja defür müend ihr drunder liede (oder ihr sind froh )

Ach ich bin im Fall a mine Haar au am umenand studiere- ned d längi- ich lahs jetzt wieder wachse nachdem ichs ja jetzt Schulterlang gha ha sit em Sommer. Defür liebäugli ich jetzt mit wiedermal heller z werde- also Strähnli- obwohl immer wenn ichs nach langwieriger Ziit gschafft ha mach ich s e wieder dunkel. Ach weiss ned- mini Kollegin chunt amel fast Krise über.
Well ich so schwierigi Haar ha, mached mir das immer mit Strähnli und mega schoonend. Naja
s Geld isch eher s verzwickte. Zum jetzt nachefärbe zahl ich ned mal 70.- (mit selber föhne) aber mit Strähnli wirds sicher wieder 150.- jedesmal.
Defür müest ich ned all 5 Wuche wells mit hellere Haar ned so uffallt wenn mal es wiesses drunter isch. Was söll ich nur mache???

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

so da mal es paar bilder- was meined ihr?









zwei mit mal hellere Haar, jeweils eimal gstreckt und eimal gwellet-
was meined ihr???
Bruche euri Meinig- ach isch so schwierig




Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi

Ganz ehrlich? Mir gfallsch mit dunkle Hoor am beste. Vorallem s letzte Föteli mit em Huet find ich dr Hammer! Sehsch mega hübsch us mit dim lächle und de blaue Auge!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jööö danke dir- ja es sägäd immer alli s helle seg au schön, aber ich seg eifach e Dunkli s Doof isch nur mer het ned so viel Möglichkeite- evtl. machi eifach mal es paar helleri Brunsträhnli dri, das es echli spiel git- ich find mich ja eigentlich au mit dunkel am beste
ah ja und d Auge sind bi mir komisch- die sind mal me grau mal me blau- je nach wetter und Kleider

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



bergeri  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: Ich find auch das letzte am besten. Deine Locken find ich mega schön. Speziell das mit deinen Augen.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



 1 .. 206 .. 410 411 412 413 414 .. 567 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.