Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 206 .. 410 411 412 413 414 .. 567 .. 720 | ||
bergeri am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia: jo i han au schu uuu viel kha, kuum isches abiz chalt hani am nögschta Tag 100% eini. Han au schu Antibiotika kriagt. Han im Winter immer as Unterlibli ah sus würis gär nid verträga. sona sch**** | ||
| ||
dia nicht registriert am 02.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Proeschu | ||
jusi am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia, verschreis nit, wenns do ungä scho mol schneit... sooo schöööön vill schneeeee mi trämli isch zum glück no normal gfahrä... | ||
nimbini am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @jusi, hehe ich han hüt morge au es déjà-vu gha vo minere winterhochzyt wobi mir no viiiiel meh schnee gha händ..... | ||
bergeri am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia: jo seg nüd, würkli krass. i han z'letschta mol öppa im Herbst kha. Aber eba bin au mega afällig. | ||
livipivi nicht registriert am 02.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Heeey ihr alli- ich bin hüt voll fliessig Ha drum kei Ziit gha zum go gügslä bi eu mer merkt scho das ich jetzt en Job ha wo ich me z tue ha- naja defür müend ihr drunder liede (oder ihr sind froh ) | ||
livipivi nicht registriert am 02.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) so da mal es paar bilder- was meined ihr? | ||
dia nicht registriert am 02.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi | ||
livipivi nicht registriert am 02.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) jööö danke dir- ja es sägäd immer alli s helle seg au schön, aber ich seg eifach e Dunkli s Doof isch nur mer het ned so viel Möglichkeite- evtl. machi eifach mal es paar helleri Brunsträhnli dri, das es echli spiel git- ich find mich ja eigentlich au mit dunkel am beste | ||
bergeri am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi: Ich find auch das letzte am besten. Deine Locken find ich mega schön. Speziell das mit deinen Augen. | ||
1 .. 206 .. 410 411 412 413 414 .. 567 .. 720 |