Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 207 .. 411 412 413 414 415 .. 568 .. 720
jusi  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jö nimbini, das glaub ig… dänksch dänk jedes mol wenns schneit dra

livipivi: mir gfallt das mit dä hellä gradä hoor no guät... aber ig find dini lösig mit es paar hellärä brunä strähnä in dä dunklä hoor no ä guätä kompromiss



livipivi

nicht registriert

am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke eu- also ich frag nächst mal mal mini Kollegin was sie meint- günstiger würd ja scho s dunkel cho und eigentlich bini ja ebe au fürs dunkel. Ach egal. Es gits wichtigers gälläd

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Aso ich fende di dunkle Hoor au besser.... well sie gsehnd ergendwie "gsönder" us.. weiss au ned wieni das sell säge...
Machsch denn du das emmer bim Coiffeur? Wettisch nedemol deheime probiere? Es ged jo glaubs jetzt fängs so Coloratione, wo äxtra no chli helleri Farb denne händ dass mer cha Strähnli mache, denn wärs au ned so tüür wie bim Coiffeur....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Prinzessin, ui nei du, mini Haar verträgeds leider gar ned- has au scho mal eifach am Asatz nachegfärbt dihei und soooo strohigi Haar becho und das het mini Couffeuse denn langwierig müese usbade- da lah ich mich uf kei Experiment me i

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Bi jo gestert bim Coiffeure gsi. Ha vorhär eifach langi blondi langwiligi gradi Hoor ka. Ohni irgendwie gstueft oder so...
Ha jo die Frisur welle vo dr Eva Padberg. Jetzt ha ich kurzi blondi langwiligi gradi Hoor!!!!
Egal, villicht gits nägst mol wieder chli öbbis pepiger's mit meh stuefe. Aber so bin ich zum Glück nid so trurig wie d angiyves.
Ohhhh angiyves, wie gohts dir????? Jetzt isch jo zum Glück Kappe-Zyt, ziesch so eini a...

Lg, dia

Hoi Liebi

Cool, dassd si jetzt doch kurz gmacht het- bi gspanne!
Ach, ich könnt immerno de ganz Dag hüle wenni dra dänk. Ha se hüt gwäsche und probiert was drus mache aber es goht nit. S Einzig wo guet usseht isch e Kappe- wägem Pony! D Frisur seht us wie die vom Prinz Eisenherz und das isch kei Witz.
Bi grad nit würkli für was motivirt-au hochzittechnisch nit so. kei Luscht and Hochzitmäss go und wenn mi Schtz d Iladige macht, gang i go spörtle.
Mi wisses Kleid bini hüt nomol go aprobiere und es seht jetzt doch au super us, jetzt weissi dört au nümm witer
Ach, i bruch eifach Sunne und denn kunnt das alles wider besser! So ämel mi Hoffnig!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
jööö danke dir- ja es sägäd immer alli s helle seg au schön, aber ich seg eifach e Dunkli s Doof isch nur mer het ned so viel Möglichkeite- evtl. machi eifach mal es paar helleri Brunsträhnli dri, das es echli spiel git- ich find mich ja eigentlich au mit dunkel am beste

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Findi e supi Idee!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Das isch do super, dass wenigstens dis wisse Kleid passt und du's jetzt au schön findisch. Scho e liechtblick...
Und das mit de Hoor kunnt scho guet. Sorry, ha müesse lache wägem Prinz Eisenherz... Härzig!
Ich bi au nid grad begeisteret vo mim Schnitt, will er eifach so langwilig isch! Egal...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh näi, angiyves, jetzt hani dr prinz eisenherz googlet und grad mega müässä lachä... sorry



angiyves  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
oh näi, angiyves, jetzt hani dr prinz eisenherz googlet und grad mega müässä lachä... sorry

Also eigentli stimmt das nit genau! Unte sehsch e Bild wies usseht!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ou mischt, so e fritte hät mer au scho öpper gschnitte, hett au chöne hüüle



 1 .. 207 .. 411 412 413 414 415 .. 568 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.