Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 207 .. 412 413 414 415 416 .. 568 .. 720
angiyves  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ou mischt, so e fritte hät mer au scho öpper gschnitte, hett au chöne hüüle

Es isch schrecklich!!! Ich ka vorallem nit ohni Kappe ummelaufe und nekscht Wuche hänn mir wölle go ässe

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ou nei, tuesch mir würklich leid! ich bin ebe au immer so heikel mit de haare, da dreih ich fascht dure, wänn öppis nöd so isch, wie ichs gern will



angiyves  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
ou nei, tuesch mir würklich leid! ich bin ebe au immer so heikel mit de haare, da dreih ich fascht dure, wänn öppis nöd so isch, wie ichs gern will

Jo es isch schlimm. Sowas isch mir nonie passiert. Dassi denn nümm ka ohni Kappe ummelaufe Aber s Schlimmsti isch, dasses bis zum Summer nit längt mit wachse! Süscht würi sage: es wachst jo wider!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



lolo  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

liebe angiyves

als meine coiffeuse mir das letzte mal komische fransen geschnitten hatte, haben mich die gummi -haarbänder aus dem h&m gerettet. die sind schmal und haben genauso viel zug drauf, dass sie kürzere haare plattdrücken und dennoch nicht allzu sehr gegen den kopf drücken. es gibt sie jeweils im dreierpack im h&m, die bänder sind etwa einen halben centimeter breit...vielleicht wäre das eine zwischenlösung für dich?

zudem würde ich nochmals zum super-figaro gehen und ihm sagen, wie unglücklich du mit der frisur bist. ich weiss das ist unangenehm, aber vielleicht kann er dir etwas offerieren, das die situation verbessert. oder er soll dir den nächsten schnitt offerieren. wenn du denn noch dort hin gehen willst



dia

nicht registriert

am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Also dini frisur isch definitiv viel spezieller wie mini, so überhaupt nid 0815...
Sie isch gwöhnigsbedürftig aber nid hässlich! Kasch se nid mit gel chlii ufpepe oder wie d lolo gseit het, mit so hoorbänder...? Seht sicher au no cool us!
Was het eigentlich din gg gseit?

Hey, du laufsch ämel nid so ume wie alli!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lolo:
liebe angiyves

als meine coiffeuse mir das letzte mal komische fransen geschnitten hatte, haben mich die gummi -haarbänder aus dem h&m gerettet. die sind schmal und haben genauso viel zug drauf, dass sie kürzere haare plattdrücken und dennoch nicht allzu sehr gegen den kopf drücken. es gibt sie jeweils im dreierpack im h&m, die bänder sind etwa einen halben centimeter breit...vielleicht wäre das eine zwischenlösung für dich?

zudem würde ich nochmals zum super-figaro gehen und ihm sagen, wie unglücklich du mit der frisur bist. ich weiss das ist unangenehm, aber vielleicht kann er dir etwas offerieren, das die situation verbessert. oder er soll dir den nächsten schnitt offerieren. wenn du denn noch dort hin gehen willst

Jö, isch lieb. Ich ha paar so Bändeli aber es seht irgendwie komisch us. Trag süscht ebe no oft e Hoorband.

S Blöde isch, es isch eigentlich e super Coiffeur. Ich ha au schwierigi Hoor und es sinn scho viel Coiffeure übeforderet gsi. Und är het das eigentli voll im Griff und machts immer zu minere Zufrideheit.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves
Also dini frisur isch definitiv viel spezieller wie mini, so überhaupt nid 0815...
Sie isch gwöhnigsbedürftig aber nid hässlich! Kasch se nid mit gel chlii ufpepe oder wie d lolo gseit het, mit so hoorbänder...? Seht sicher au no cool us!
Was het eigentlich din gg gseit?

Hey, du laufsch ämel nid so ume wie alli!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Är het gseit, mi ka jo kei Frisur verunstalte. Aber wenn är seht wie schlächts mir goht, seit är sicher nit, seht scheisse us... Aber es goht jo drum, dasses nit längt mit wachse

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



PrinzessinN

nicht registriert

am 02.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: Mir gfallet die dunkle Hoor besser a dir!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 03.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angieyves: Och es tuet mir so leid für dich!!! Wärs evtl. e option das du mal kurzfristig Abstand nimmsch vo längere Haar für d Hochziit und defür en mega lässige coole Kurzhaarschnitt in Betracht ziehsch? Ich chönt mir a dir super so en lässigi Frisä vorstelle, du hesch so es schöns Gsicht und viellicht wär ja das genau DAS für dich. Ich mein - wend d längi e nüme hiebechunsch- gahts dir viellicht wennd efür en Tolle Schnitt bechunsch nacher besser- was meinsch?




Hochziitsmässig gits u viel wo chasch mache, z.b.:





Ach Angieyves- ich hoffe echt du findsch öpis wo dich wieder strahle laht


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



lolo  am 03.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey livipivi

das sind tolle vorschläge, vorallem bild 2 und bild 3!



 1 .. 207 .. 412 413 414 415 416 .. 568 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.