Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 207 .. 412 413 414 415 416 .. 568 .. 720 | ||
angiyves am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Es isch schrecklich!!! Ich ka vorallem nit ohni Kappe ummelaufe und nekscht Wuche hänn mir wölle go ässe Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
| ||
nimbini am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ou nei, tuesch mir würklich leid! ich bin ebe au immer so heikel mit de haare, da dreih ich fascht dure, wänn öppis nöd so isch, wie ichs gern will | ||
angiyves am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Jo es isch schlimm. Sowas isch mir nonie passiert. Dassi denn nümm ka ohni Kappe ummelaufe Aber s Schlimmsti isch, dasses bis zum Summer nit längt mit wachse! Süscht würi sage: es wachst jo wider! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
lolo am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) liebe angiyves | ||
dia nicht registriert am 02.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves | ||
angiyves am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) lolo: Jö, isch lieb. Ich ha paar so Bändeli aber es seht irgendwie komisch us. Trag süscht ebe no oft e Hoorband. S Blöde isch, es isch eigentlich e super Coiffeur. Ich ha au schwierigi Hoor und es sinn scho viel Coiffeure übeforderet gsi. Und är het das eigentli voll im Griff und machts immer zu minere Zufrideheit. Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
angiyves am 02.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: Är het gseit, mi ka jo kei Frisur verunstalte. Aber wenn är seht wie schlächts mir goht, seit är sicher nit, seht scheisse us... Aber es goht jo drum, dasses nit längt mit wachse Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 02.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: Mir gfallet die dunkle Hoor besser a dir! | ||
livipivi nicht registriert am 03.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Angieyves: Och es tuet mir so leid für dich!!! Wärs evtl. e option das du mal kurzfristig Abstand nimmsch vo längere Haar für d Hochziit und defür en mega lässige coole Kurzhaarschnitt in Betracht ziehsch? Ich chönt mir a dir super so en lässigi Frisä vorstelle, du hesch so es schöns Gsicht und viellicht wär ja das genau DAS für dich. Ich mein - wend d längi e nüme hiebechunsch- gahts dir viellicht wennd efür en Tolle Schnitt bechunsch nacher besser- was meinsch? | ||
lolo am 03.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hey livipivi | ||
1 .. 207 .. 412 413 414 415 416 .. 568 .. 720 |