Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 208 .. 414 415 416 417 418 .. 569 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 06.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi Zämä


Boah isch das e sauchälti- brrrrr ich gfrühr fast am bode fest wenn ich dusse ume latsche
Da i dem Tread isch es erstuunlich ruhig- als ob all irgendwo festgfrore wäred???

@Juni07 übrigens herzlich willkomme zrug i de Schwiiz- du isch sicher Schockgfrore nach Thailand

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 06.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hallöchen livipivi

Äs isch würklich ä sauchälti verrusse - bin die letscht Wuche no diheime flach glege und han üsi neui Wohnig unfreiwillig gnosse gaht wieder besser aber immer no total verchältet.

Bin grad vo dusse innecho und mini Finger sind no zu chalt zum richtig chönä schriebe uf dä Tastatur

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



angiyves  am 06.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Hoi Zämä


Boah isch das e sauchälti- brrrrr ich gfrühr fast am bode fest wenn ich dusse ume latsche
Da i dem Tread isch es erstuunlich ruhig- als ob all irgendwo festgfrore wäred???

@Juni07 übrigens herzlich willkomme zrug i de Schwiiz- du isch sicher Schockgfrore nach Thailand

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Hoooooooooiiii

Es isch grüselig vorusse! - Also eigentlich zum k.....
Ich bi dämentsprächend nur am ässe und denn darum wider am spörtle

Es isch so ruhig will ich wäg bi Bi am Iladige mache- kömme grad sehr guet vorwärts!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 06.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Salüü metenand....

aso immerhin schiint dSonne, denn gsehts wenigstens so us, als wäris chli wärmer alses in Wörklichkeit esch....
Be aso au do, aber ergendwie magi grad gar ned... ond so wieni gsehne, ehr au ned.... was händer denn am Weekend so gmacht?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 06.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu - sägs nöd - wenn use luegsch denksch hach so chalt isches gar nöd..........wehe wenn einmal draussen gewesen mir sind geschter no husch ä Rundi gogä spaziere - dick ipackt....aber sind nöd lang verrusse gsi *brrrr* suscht han ich mich flissig uskuriert.

Und was hesch Du schöns gmacht?

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 06.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Gnau so esches.. drom hämmer geschter of de Sonntigs-Spaziergang verzichtet

am Samschtig hämmer a mim Auto gschrubet, muesses ebe no go prüefe loh Endi Februar... jetzt dued mer alles weh, well ich mini (ned wörkli vorhandene) Muskle wederemol bruucht ha

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



angiyves  am 06.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mir sinn am Sa ar Hochzitsmäss gsi und hänn flissig an de Iladige bastlet. Geschter simer im Kino gsi. Brrrr, jo, nit grad mini Zit und ich ha no 2 Hünd wo usewänn

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 06.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angiyves

Jo, wemmer Hönd hed, denn muemer use... ich wetti jo au gern mol en Hond, aber bi dem Wätter beni froh, dassi no keine ha
was send ehr denn im Kino go luege?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



angiyves  am 06.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Angiyves

Jo, wemmer Hönd hed, denn muemer use... ich wetti jo au gern mol en Hond, aber bi dem Wätter beni froh, dassi no keine ha
was send ehr denn im Kino go luege?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011


Es isch jo au öbis wunderschöns aber mängmol hani kei Luscht zum usego mi Schatz isch gaaaar kei Hundetyp, drfür aber wätterfescht
E Hund isch toll, wenns e gemeinsami Entscheidig isch, sich e Hund zhole!

Mir sinn go underworld luege aber isch nit so toll gsi!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Schlumpf79  am 06.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo zäme

Ech han die Wuche Ferie und bi bes am Mittag im Bett umeglege. Jetz hani ufs Sofa gwechslet! muess nu es paar Telefon erledige, das chamer guet im ligge mache! Eigentli hät ech hüt nu Ultraschall gha, esch aber weg enem Notfall uf morn verschobe worde!

@Proeschu: WO Sunne?
Am Werkend hemer ned viel gmacht, am GG eschs nid so guet gange. Chli Chopfweh und so, knapp am sterbe verbii!!

@Angi: gahts besser, weg dinere Frisur?
LG


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



 1 .. 208 .. 414 415 416 417 418 .. 569 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.