Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 211 .. 420 421 422 423 424 .. 572 .. 720
angiyves  am 07.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
Mörgeli Mädels!!! Und Juni

@dia - nei ich bin nöd schwanger - han nur gmeint wenn ich denn mal wäri wärs schön wenn ich die Glüscht au nümm hetti oder wie d'Angi - ich isse denn no meh

@angi - sind Berliner fein gsi? Zum Glück han ich das erscht hüt glese......ich liebe Berliner!!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Morgeeeeeeeeee

Mir wärde eifach zämme schwanger, denn könne mir au zämme ässe

Jo hei nei, die sinn soooo fein gsi. Ha se jo eigentli für mi Schatz gmacht jetzt närvi mi natürli und i ha jo LI und nit mol e Tablette gno, so gierig bini gsi. jetzt hani Magekrämpf... tyyyyypisch ich!!! Und die Wuche muessi no e letschts Mol zur Schnyderin

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 07.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angi - das isch doch ä super Idee - ich gsehn üs scho i dä Rundi sitze, i dä Mitti Fressalie und mir machet denn zämä üsi gmüätlichi Fressorgie anderi hend Gspröchstherapie und mir esset eifach zämä

Was isch LI?

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 07.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi
Hihi... denn cha der dini Schwöschter grad säge, wos was ged ond du muesch nome ässe Fendi en super Plan Wenn ehr beide denn wörkli zäme schwanger send (@Angiyves: wettisch du grad nochem Hochzig schwanger werde?) denn wett ich denn debi sii ond zueluege ond denn au metässe, chome de holt en dicke Buuch öber vom ässe

@Nimbini
Mag mich aso ööööberhauuuupt ned erinnere, dass du am wellnesse besch.... tsss.....
Aber ich wönsche der natürli ganz en entspannte Tag, ich hoffe, du hesch chli Energie chönne tanke!

@all
Guete Mooooorgeeeee

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



jusi  am 07.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guäts tägli zämmä

ha grad chli meh zuä, ab neggschtem mittwuch hani 2 ½ wuchä feriä

angiyves: ha am samschtig ein gseh, dä het diä glich „frisur“ kha wiä du… ha grad an di müässä dänkä sorryyyy ig hoff aber, dass es mit dä hoorbänder, spängeli und hoorreif jetzt besser goht???

dia: s git batteriebetriebeni söhleli für in d schuäh


sniffi: d angiyves het glaub Laktose-Intoleranz

Zuletzt bearbeitet am 07.02.12 09:21



angiyves  am 07.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
@angi - das isch doch ä super Idee - ich gsehn üs scho i dä Rundi sitze, i dä Mitti Fressalie und mir machet denn zämä üsi gmüätlichi Fressorgie anderi hend Gspröchstherapie und mir esset eifach zämä

Was isch LI?

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Hahaha! Ha zwar nit vor schwanger zwärde aber das tönt verlockend!
Laktose-Intoleranz

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 07.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Sniffi
Hihi... denn cha der dini Schwöschter grad säge, wos was ged ond du muesch nome ässe Fendi en super Plan Wenn ehr beide denn wörkli zäme schwanger send (@Angiyves: wettisch du grad nochem Hochzig schwanger werde?) denn wett ich denn debi sii ond zueluege ond denn au metässe, chome de holt en dicke Buuch öber vom ässe

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011


Muess Di enttüsche- has gar nit vor

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 07.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
guäts tägli zämmä

angiyves: ha am samschtig ein gseh, dä het diä glich „frisur“ kha wiä du… ha grad an di müässä dänkä sorryyyy ig hoff aber, dass es mit dä hoorbänder, spängeli und hoorreif jetzt besser goht???




Heeeeee, das isch jo fiiiiiiies! jo ebe, es goht... aber isch nit so mins, so Frisure und so

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 07.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angiyves
Aso guet, denn en andere Vorschlag (chönnd jo dSniffi ned loh hange loh ): mer chönnd jo dSniffi unterstütze bim Ässe? Oder no besser, du backsch feini Sache ond alli döfed probiere?


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 07.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hooochh - han scho wieder Hunger - also Esse chan ich definitiv au ohni schwanger zsii

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



cosa87  am 07.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gute morge mitenand.... oder scho fast guete Mittag

ev. chönd ihr mir helfe..
und zwor bin ich uf de suche noch Fasnachtskostüm im Thema 70er
da ich genau ade Fasnacht bi üs im Dorf geburi han, hend mir die idee gha zum inere Schürr e party zmache underem Motto die Wilden 70-er..

aber ich find nüt gschieds... :(

lg

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



 1 .. 211 .. 420 421 422 423 424 .. 572 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.