Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 212 .. 421 422 423 424 425 .. 573 .. 720
|
bergeri am 07.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@cosa87: Schau mal bei www.funshop.ch die haben oft sehr coole Kostüme. Wir haben unsere Kostüme bei www.buttinette.ch bestellt, weiss aber nicht ob es da etwas hat was du suchst.
****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****
|
|
livipivi nicht registriert am 07.02.2012
ich würd auch bei Funshop.ch gucken- mega Kostüme und in jedem Preisrahmen- von günstig bis sauteuer- aber meistens hat es von jedem Thema verschiedene Kleidungen in verschiedenen Preisklassen- habe schon viel Bestellt
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
livipivi nicht registriert am 07.02.2012
Hey Lüt, also ich ha grad ufgeh, alles nache z läsä was sit mim gestriege Bietrag na glaufe isch
@Juni: 45Grad- wow huuuuere Krass. Wie gahts dim Brüeder? Isch er stolz ufs sis Baby? Bisch du jetzt Götti oder Onkel worde? Wie isch Thailand söss so gsi?
Hey was quasled ihr da vo Schoggiriegel? Ich ha sit gest wieder ganz strikt MB- mini schlimmsti Trurziit isch düre und ich fühl mich wieder im Stand enthaltsam si Defür trink ich mal es Kaffi zwütschget düre, wenns gar kalt isch Mit warmem Wasser chani mich eifach ned afründe.
Söss gahts mir recht guet- bin sit ich am Wucheend (super beid Täg im Bett gsi) krank gsi bin wieder fit und ufgstellt. Mag wieder guet ufstoh am morge- ja ja es chan langsam wieder berg uf gah!
glg
|
angiyves am 07.02.2012
Proeschu: @Angiyves Aso guet, denn en andere Vorschlag (chönnd jo dSniffi ned loh hange loh ): mer chönnd jo dSniffi unterstütze bim Ässe? Oder no besser, du backsch feini Sache ond alli döfed probiere?
.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach..... HEIRATEN! 1. & 4.6.2011
Haha, bini immer drbi ka doch nit eifach öper eläi ässe lo! Also nei!
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
angiyves am 07.02.2012
sniffi: hooochh - han scho wieder Hunger - also Esse chan ich definitiv au ohni schwanger zsii
__________________________________________________________ " zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"
Ich ha schön brav zum Zmorge e früschpresste Saft ka und Müesli. Zum Zmittag Sushi und 220g Marzipan-Mandelhörnli
Liebe Grüsse
|
angiyves am 07.02.2012
cosa87: Gute morge mitenand.... oder scho fast guete Mittag
ev. chönd ihr mir helfe.. und zwor bin ich uf de suche noch Fasnachtskostüm im Thema 70er da ich genau ade Fasnacht bi üs im Dorf geburi han, hend mir die idee gha zum inere Schürr e party zmache underem Motto die Wilden 70-er..
aber ich find nüt gschieds... :(
lg
am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi *****Du bist ein Teil von mir*****
ABBA
Liebe Grüsse
|
angiyves am 07.02.2012
livipivi: Hey Lüt, also ich ha grad ufgeh, alles nache z läsä was sit mim gestriege Bietrag na glaufe isch
@Juni: 45Grad- wow huuuuere Krass. Wie gahts dim Brüeder? Isch er stolz ufs sis Baby? Bisch du jetzt Götti oder Onkel worde? Wie isch Thailand söss so gsi?
Hey was quasled ihr da vo Schoggiriegel? Ich ha sit gest wieder ganz strikt MB- mini schlimmsti Trurziit isch düre und ich fühl mich wieder im Stand enthaltsam si Defür trink ich mal es Kaffi zwütschget düre, wenns gar kalt isch Mit warmem Wasser chani mich eifach ned afründe.
Söss gahts mir recht guet- bin sit ich am Wucheend (super beid Täg im Bett gsi) krank gsi bin wieder fit und ufgstellt. Mag wieder guet ufstoh am morge- ja ja es chan langsam wieder berg uf gah!
glg
Juhuuuu- mir hänn Di zrugg und Du bisch fit: *gefällt mir*
Liebe Grüsse
|
jusi am 07.02.2012
hei cosa
guck mal hier http://www.karneval-megastore.de/html/in...cPath=1359_1848
oder hier wie bergeri schon geschrieben hat: http://fasnacht-ch.buttinette.com/shop/g...lower-Power.htm
hab' eben selbst noch eins bestellt...
|
Schlumpf79 am 07.02.2012
@Livipivi: schön dasses der wieder besser gaht!! Dini fröhlich Art het gfehlt!!
hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich
|
saerli am 08.02.2012
Liebi Fraue ond vereinzelt au Manne...
Es esch sauchalt im Büro!!! Ich früüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüühre!!! Frühre esch gar kein Usdruck,ich schlottere! bi so Temperature sett mer eigentlich frei ha und sich daheim ikuschele under de warme Decki met de Bettfläsche. Sogar daheim funktioniert dHeizig ned richtig, überall esch es eifach nur brrrrrrrrrrrrrrrrrr Morn nimi dBettfläsche met is Büro, hoffentlich vergiss is ned.
Schicke euch allne warmi Grüess und wünsche en schöne Tag met paar Sonnestrahle
°°°22. September 2012°°°
|
|
1 .. 212 .. 421 422 423 424 425 .. 573 .. 720
|