Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 212 .. 422 423 424 425 426 .. 573 .. 720
nimbini  am 08.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

buenos dias

bin also au wieder zrugg nach mim laaange wellness-weekend! isch so schön gsi, vier täg nüt mache und sich chli verwöhne lah! und jetzt hocki scho wieder im büro und mini motivation hani leider au nonig gfunde *seufz*

@saerli, ich han im fall au iischalti pfötli im büro... ich han ja eigentlich de winter mega gern und die chalte temperature ghöred eifach dezue, aber wänni drin muess früre, findi das au alles anderi als luschtig..... vermuetlich isch eusi bude jetzt au bi de heizchöste am spare

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 08.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhh jo, ich wär au für kältefrei!!!!
Ich ha sogar leggins unter mine posthose a und e unterziehpulli. Bi uns goht jo immer d türe uf!!! Brrrrr... Aber ich will jetzt nid jommere, ich ka nämlich dr kunder ihres gejommer au nüm ghöre!! Jede zweite verzellt, dass es dusse kalt isch!! Nei wirklich?? Wäri ächt nid druf ko...
Juhuu scho mittwuch nume no 2 däg schaffe!!!
Ich ha jo mim maa so e geburtsdaags kaländer gschänkt, wo er jede monet öbbis darf ufmache. Dä monet isch e gourmet obe plant. Ich möcht das am sunntig mache, aber ich ha no kei ahnig was koche!!! E dessert ha ich scho... (typisch) mach e wisses schoggi tiramisu, ha ich no nie gmacht, aber es seht soooo mega fein us ufem bild. Aber jetzt ha ich kei ahnig was ich als vorspis und hauptgang söll mache! Irgendöbber e gueti idee? Es darf aber nid zu alltäglich si... Danke!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



lolo  am 08.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia

Vorspeise:
karamelisierter Chicorée mit Marroni oder karamelisiert Süsskartoffeln aus dem Backofen mit Chili (Rezepte hab ich zu Hause)

Hauptspeise mit Fleisch:
http://www.chefkoch.de/rezepte/338710094...-Weisswein.html

stöber mal auf www.chefkoch.de da gibt es x Rezepte die ich im Moment alle essen könnte

Zuletzt bearbeitet am 08.02.12 11:54



livipivi

nicht registriert

am 08.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Ihr alli

@Angieyves und Schlumpf : Dankeeee jööööö nur leider oder eigentlich isch es ja guet Hani im neue Job so viel z tue das ich leider fast kei Ziit under Tags für eu ha
Aber am Mittag gangi amel fliessig go nache läsä, wenns ned gääär viel isch

Wie gahts eu so?

LG

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 08.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lolo
Mhhhh dini Vorspis tönt guet, dr Hauptgang isch weniger meins, ich iss kei Has...
Aber ich gang mol chli uf dere Site go umestöbere... Danke!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 08.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

E dessert ha ich scho... (typisch) mach e wisses schoggi tiramisu, ha ich no nie gmacht, aber es seht soooo mega fein us ufem bild. Aber jetzt ha ich kei ahnig was ich als vorspis und hauptgang söll mache! Irgendöbber e gueti idee? Es darf aber nid zu alltäglich si... Danke!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Hihi, bim Dessert hätt ich gaaaanz viel Ideee, fürs koche isch eher mi Schatz zueständig Wisses Tiramisu ha i au erscht grad gmacht und es isch guet acho!
Mach am Valentinsdag e Praliné-Kueche, mol luege...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 08.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Du mit dine Praliné
Mhhh tönt aber au fein!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 08.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

apropos praliné ich han am sunntig wie es praliné gschmöckt, min maa und ich händ es "schoko-ritual" gmacht gha i e usem wellnesshotel, isch super gsi



angiyves  am 08.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
apropos praliné ich han am sunntig wie es praliné gschmöckt, min maa und ich händ es "schoko-ritual" gmacht gha i e usem wellnesshotel, isch super gsi

uiiiii, dörfsch au nit in mini Nöchi cho

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 08.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, na ja, schmöckt jetzt leider nüme, aber hett min maa also au am liebschte ufgässe übrigens, im bodyshop gits jetzt wieder öppis neus, produkt mit schoggigschmack... muess hüt grad go luege, ich han ebe mal im sephora e handseife mit schoggischmack kauft und die isch soooo guet gsi...... hmmmmm!



 1 .. 212 .. 422 423 424 425 426 .. 573 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.