Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 215 .. 427 428 429 430 431 .. 576 .. 720
nimbini  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

buenos dias

hey dia, das isch schmerzhaft, isch mer au scho passiert, bin au scho so richtig schöööön usgrutscht näbed em auto, voll ufs chnüüü *autsch* wünsche dir i dem fall gueti besserig...

ich han geschter abig dänkt, ich werdi chrank, han de ganz tag gfrore im büro und chopfweh gha und dänn bini hei go liege, aber so richtig wills nonig usecho! jä nu, ich hoffe, dass es dänn am 21. richtig usbricht, wänn mir mit em team uf london müend... oder en fette schneesturm wär mer au rächt, hauptsach, mir chönd nöd gah

@sniffi, ich han hüt wieder die warme boots a und jetzt isch relativ guet vo de wärmi, geschter hani chli fiineri schueh agha und prompt hani de ganz tag chalt gha.... villicht würdi dir das au chli nütze?!

liebi grüessli vo mir



bergeri  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guata Morga Zämma

@Dia: ou nei, wünscha diar guati besserig. Momentan isch au uuu gföhrlich mit laufa. Wemma nur abiz Absatz an da Stiefali het isch d'Rutschgfohr no höcher.

@sniffi: I han nidamol unter dr Bettdecki warm gnuag, han jedi Nacht no a Bettfläscha drbi (abgseh vu mim GG wo miar warm git )


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo und wie Autsch!!!

Drfür ha ich warm, ha jetzt immer Leggins unter de Hose a...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - geschter han ich au die fette Winterstiefel agha und trotzdem irgendwie dä ganzi Tag gfrore. Han eifach ischalti Hände und dänn früür ich am ganze Körper :-(
Hesch Du denn kei lust zum uf London zgha? Isch ja immer wieder ä lässigi Stadt füren Kurztrip.

Han ä chlini Frage an die Katzenbesitzer unter Eu; wer vo Eu hett au äs Chatzetürli ibaut? Mir hend ja jetzt eis und äs zieht recht dettä und chunt ziemlich chalt inne. Zudem isches veriist hend ihr da irgendwie chönä abhilfe schaffe, damits nümm so innezieht? Han jetzt mal ä Schachtle vor das Tüürli gstellt. Wenn üsi Büsis denn nachher aber use chönd, denn gahts mit dä Schachtlene nümm

lg
sniffi

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Ich ha nachem Wellnesse au immer s Gfühl ka ich wird krank. Ich glaub wenn me so ka ruhie, immer warm het, Wasser, Sauna etc denn kunnt alles "böse" us eim use..

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Lula  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia; ganz gueti Besserig! Lasch Di chli la pflege vo Dim GG.


@sniffi; das mit am chalt kenni im moment leider z'guet. Bi ou ständig am früüre.



*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*



angiyves  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Guets Mörgeli!!!

Ohhhh mir macht die ganzi rächti Site weh!!!!!
Bi gestert Zoobe bi uns ufem Parkplatz usgrutscht und wie im Trickfilm gheit!
Ha morn glaub e riese blaue Fläck am Arsch und am Rugge... Kopfweh ha ich immerno vom Ufprall. Voll dr Krüppel!!

Allene e schöne Daag!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

oh nei, Du Arms!!! Gueti Besserig! So Sache passiere immer im Alltag- nit im Sport oder so

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
Guete Morgeeeeeeeee

Ich bin defür ständig am früüre...........egal öb dusse oder dinne, ständig irgendwo chalt wott mal wieder so richtig warm ha..............das isch momentan nur unter dä Bettdecki möglich

Wünsch Eu au äs schöns Tägliiiiii!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Morgeeeeee

Hey, mir gohts genau gich! Ha ständig Hüehnerhut und kalt und dähäi funktioniert d Heizig nit würkli Und denn no mit de Hünd use... es isch schrecklich! Ha grad nur bim Sport warm oder wenni e Tee trink!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Jo sag nüd, bi jo zerst im Fitness gsi und ha dänkt ich bekum morn sicher Muskelkater. Aber nei, ich lauf so verkrüplet will ich umgheit bin... hahahaha

Danke allene, verzell denn morn was ich alles für Farbe uf mine Körperteil han!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



saerli  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi Zäme

zerst mal gueti Besserig a alli wo umgheit sind... i hoffe er händ euch nüt broche oder so... i ha scho 8 Brüch gha i mim Läbe und das langet mer langsam...

Übrigens, ich han jetz grad es Heizöfeli für is Büro kauft, endlich wirds wärmer und die warme winterstifeli send au mondiert.

E schöne Morge allersits


°°°22. September 2012°°°



 1 .. 215 .. 427 428 429 430 431 .. 576 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.