Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 215 .. 428 429 430 431 432 .. 576 .. 720
angiyves  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves
Jo sag nüd, bi jo zerst im Fitness gsi und ha dänkt ich bekum morn sicher Muskelkater. Aber nei, ich lauf so verkrüplet will ich umgheit bin... hahahaha

Danke allene, verzell denn morn was ich alles für Farbe uf mine Körperteil han!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Sag doch eifach, es isch im Fitness passiert

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, oh das isch doof! häsch kei so füstling? weisch es git doch so händsche, wo d'finger obe abgschnitte sind und dänn chasch no so es chäppli drüber tue, villicht wär das no was? han ich au mal müesse inere firma alege, wos immer eso chalt gsi!

nei han gar kei bock uf london! also 1. isch london ja nöd so mini lieblingsstadt, git viel schöners und 2. hämer drü täg volls programm im office und sie behandlet eus wie chlini chind mit ihrne vorschrifte und da chunnt mer schier s'chotze! sie mached jetzt eine uf one big happy family und mir vo de schwiz findet das halt nöd so cool, wil mir bis ändi jahr no alles vo da us gmacht und mir händ eh s'gfühl, dass sie eus chli wänd use ekle und darum freued mir eus gar nöd druf! s'einzig wo cool isch, dass mir dänn am fritig frei händ und drum fr/sa no aghänkt händ zum bliebe und mis team isch ja mega cool und mir werdeds sicher lässig ha.... aber ebe, en schneesturm würd mer also scho no gläge cho

@dia, ja gäll, wänn alles useschwitzisch, dänn chans ebe scho passiere, dass meh chrank wird und wie du seisch s'böse usechunnt.... (mis mami hät das immer gseit, wänn ich pickel gha han früehner *g*).... wobi es gaht ja au e grippewelle ume, bi mir im büro sind scho zwei dehei.....

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Uhhh jo, das mit em Pickel kenn ich au! Im momänt ha ich so eine, so e unterirdische wo immer wieder kunnt... Mir kunnt s böse eidütig nie ganz use....
Und das mit London ha ich eidütig überläse....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ich han momentan wieder öppe hunderttusig pickel, die kosmetikerin im wellnesshotel hät druckt wie e pickti und ich han au s'gfühl, da chunnt nie alles use bi mir... die sieche chömed immer wieder! villicht sött ich eifach chli lieber si zu mim umfeld

hehe ja isch guet wäge london! aber es stinkt mer würklich mega..... vor allem wänns dänn no so chalt isch, chan ja nöd emal mini ugg-boots alege, wäge dem blöde dresscode



dia

nicht registriert

am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Aber lut mim iphone Wätter isch es in London wärmer wie bi uns! Aber ich verstand di, wenn de e Dresscode hesch und di nid dementsprächend warm kasch azieh, fänd ich das au doof!!!
Aber villicht gfallt dir jo jetzt uf eimol London im Winter...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Aber lut mim iphone Wätter isch es in London wärmer wie bi uns! Aber ich verstand di, wenn de e Dresscode hesch und di nid dementsprächend warm kasch azieh, fänd ich das au doof!!!
Aber villicht gfallt dir jo jetzt uf eimol London im Winter...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

uuuuund wie wärs mit stylische, edle boots? Findet sich in London sicher!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - ja denn wünsch ich Dir über London än riese Schneesturm solangs nöd da i dä Schwiiz isch

hach die liebe Pickeli - wie gern dass mers doch hend. Mer sött meine, das Thema seggi mit dä Teenie-Ziit verbi aber denkste....nix da, sie werdet erst mit dä Jahre so richtig hübsch und fett

@angi - extra Sport dass ich warm han? Uiihhh nei denn lieber ä Tonne Tee trinke und unter Bettdecki schlüpfe

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



angiyves  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:

@angi - extra Sport dass ich warm han? Uiihhh nei denn lieber ä Tonne Tee trinke und unter Bettdecki schlüpfe

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Hihi ich MUESS halt eifach! Aber i würd mi au fürdie warmi Bettdecki enttscheide wenni könnt ussueche

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ich bin scho zweimal im winter in london gsi und eimal im september, also ich dänke nöd, dass das es argument isch yep, wärmer händs, han grad vorher mit mim chef telefoniert, aber chalt isch es trotzdem, wänni nöd die kuschelige chleider chan alege

@angiyves, ich han scho au no stylishi boots, aber die sind leider inne nöd gfüetteret und absatz händs au aber ja, es lauft druf use, dass ich die wird alege mit de schwarze jeans (obwohl s'gheisse hät, au schwarzi jeans sind nöd erlaubt, aber die chönd mer am ranze hange, ich chume doch nöd mit dünne stoffhösli, suscht gfrürt mer no was weiss ich alles i )

@sniffi, ja ich chönnt im fall nüme, wänns entweder so näblig wär oder so en schneesturm hetti, dass mir nöd chönnted abflüge in züri! s'fiese isch, dass de eint arbeitskolleg bereits jetzt für zwei wuche dobe isch und er müessti dänn allei a die conference gah und das würd ihn so aschisse und ich würd mer so eis abgröhle hahaaa fiiiies, so wird ich mini pickel nie los



angiyves  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:

@angiyves, ich han scho au no stylishi boots, aber die sind leider inne nöd gfüetteret und absatz händs au aber ja, es lauft druf use, dass ich die wird alege mit de schwarze jeans (obwohl s'gheisse hät, au schwarzi jeans sind nöd erlaubt, aber die chönd mer am ranze hange, ich chume doch nöd mit dünne stoffhösli, suscht gfrürt mer no was weiss ich alles i )


Yeah!!! Zeigs ihne

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 215 .. 428 429 430 431 432 .. 576 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.