Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 216 .. 429 430 431 432 433 .. 577 .. 720
lolo  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi

wärs e möglechkeit, dass en chline vorhang vors chatzetörli hänksch vo inne? oder lauft sie/er dänn nüme dürs türli?

ich han hüt frei und fühl mi als hät mi über nacht en panzer überfahre...ich gange nachher id sauna, das isch ächt s`einzige wo mr gäg die chälti, d`pickel und die trochnig huut hilft


ich bin übrigens im momänt au gern mit somene teil underwägs, bin total defo begeischteret:

http://www.yoga-artikel.ch/wbc.php?sid=1...tml&rid=142

Zuletzt bearbeitet am 09.02.12 10:20



dia

nicht registriert

am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Verschwör kei Schneesturm!!
Sunst bisch in London, es git e Schneesturm und du muesch in London bliebe... hahhaha
Das wär jo sch... Für mi zwar e Traum!

Ok, dämfall muesch im Summer mol go...
Nei, isch dänk gschmack sach, mir gfallt jo dr Asiatischteil au nid...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lolo - han ich mir au scho überleit gha - weiss nöd öb sie würdet dure gha. Im Moment gönds ebä no gar nöd use, muen no paar Wuche warte......

@dia - uiihh nei, das wäri denn fies :-)

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ja genau, die chönd mri alli mal *grummel*

@dia, hehe ja das hani mir au überleit! aber weisch was? das wär mer no eher glich, wil dänn chämti es fetts 5*-hotel zahlt über, würd mer natürlich eis mit spa sueche und eifach no es paar täg chli wellnesse uf gschäftschöste aber ebe, lieber wärs mer, mir chönd gar nöd gah,w il uf die 3 täg gehüchel und arschgekrüche hani so gar kei bock.... mini gspänli übrigens au nöd

und das mit asie han ICH jetzt überhört



dia

nicht registriert

am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Hahahhaha

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Unser Hotel wär für so Zwüschefäll super wo mir im August wärde ha (Waldorf-Hilton). Aber au nume wenn mes nid sälber muess zahle...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja mir sind die drü täg, wos gschäft zahlt, au ime 5*-hotel mit spa, nur chömers eh nöd nütze! die würded eus gschieder meh lohn gäh und defür nur es 3*-hotel zahle, hehe! aber ich will mich ja nöd beklage.... mir wächsled dänn aber s'hotel fürs weekend, wil mirs 1. müend sälber zahle und 2. simer dänn no chli meh im zentrum.....



jusi  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guätä morgä zämmä!

autsch dia! wünsch dir guäti besserig!

...und allnä angärä ä "rutsch-freiä" nit z chaltä mittag

angiyves: bi öis goht d heizig au nit, zwar nur in eim zimmer, aber usgrächnet im schlofzimmer schlof scho fascht mit em skidress

Zuletzt bearbeitet am 09.02.12 11:51



angiyves  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:

angiyves: bi öis goht d heizig au nit, zwar nur in eim zimmer, aber usgrächnet im schlofzimmer schlof scho fascht mit em skidress


Oh nei! Zum kotze ächt! Wenn ich vorem gschlossene Fänster stand, spür ich de Luftzug


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, mir händ im fall s'ganze jahr d'heizig im schlafzimmer usgschaltet, isch ja eh nöd guet zum schlafe, wänns zu warm isch... im normalfall hämer s'fenschter au immer offe, also eifach kippt, aber die letschte paar täg hämers also au gschlosse bi dene minus-temperature....

lg nimbini



 1 .. 216 .. 429 430 431 432 433 .. 577 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.