Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 216 .. 430 431 432 433 434 .. 577 .. 720 | ||
Arwalds_Braut am 09.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jo, stimmt zwar me sett glaubs bi unter 20° schlofe, aber ig us igschworne Socke-Schlöfer, würd jo erfrüüre! Uf all Fäll hani jetzt (haha, "jetzt"... scho lang!!) au gnueg vor Chälti: Mim Fründ sis Auto isch ganz abgläge und mis chratzt langsam aber sicher au stückwis ab (mehreri Funktione si bereits usgstige, bis jetzt aber no keni wos zum fahre dringend brucht...) Es isch jede Morge e puuri Freud, wes überhaupt no aspringt! *Verlobt* | ||
| ||
jusi am 10.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini, das stimmt scho, ig bruch jo au nit grad 30° aber wenn ig nit rächt cha ischlofä will ig so friär, resp. z nacht vrwach, will ig chalt ha, find igs nit soooo toll | ||
livipivi nicht registriert am 10.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey zämä allne es schöns Weekend- ich bin soooooo kaputt! Hoffe eu gahts allne guet! | ||
angiyves am 10.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) livipivi: Jööö, Du Arms! Das wünschi Dir au! Gniess es und erhol Di guet Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
pingu83 am 13.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ui da lauft ja hüt gar nüt bi dem Thema | ||
Proeschu am 13.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Pingu | ||
pingu83 am 13.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich tuen koche fürd Monteure und mache s'Büro und min Schatz isch Monteur. | ||
nimbini am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hey ladies, wie gaaaahts? händ ihr d'nase scho voll vom wetter? ich finds immer no meeeega herrlich! mir händ am samschtig sogar scho die erschti grillparty vom jahr gha und am sunntig simer uf em see gsi go schlittschüehnle, isch zwar meeeeega chalt gsi, aber eifach herrlich und s'aschlüssende fondue hät perfekt passt.... vo mir us chans au no meh schnee anerüehre, ich finds mega, wänn scho chalt, dänn wenigstens mit schnee! wil winter isch ja sowieso und lieber eso als grau und räge | ||
angiyves am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Guete Morgeeeeeeeeeee Hehe, neeeeeei, au do im Forum isch kei Schnee erwünscht Aber als Winter-Fan isch es natürlich toll! Ich mach jetzt denn glaub e Winterschlof Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
angiyves am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) So liebi Lüt, hüt isch Valentinstag | ||
1 .. 216 .. 430 431 432 433 434 .. 577 .. 720 |