Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 216 .. 430 431 432 433 434 .. 577 .. 720
Arwalds_Braut  am 09.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo, stimmt zwar me sett glaubs bi unter 20° schlofe, aber ig us igschworne Socke-Schlöfer, würd jo erfrüüre! Uf all Fäll hani jetzt (haha, "jetzt"... scho lang!!) au gnueg vor Chälti: Mim Fründ sis Auto isch ganz abgläge und mis chratzt langsam aber sicher au stückwis ab (mehreri Funktione si bereits usgstige, bis jetzt aber no keni wos zum fahre dringend brucht...) Es isch jede Morge e puuri Freud, wes überhaupt no aspringt!






*Verlobt*



jusi  am 10.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini, das stimmt scho, ig bruch jo au nit grad 30° aber wenn ig nit rächt cha ischlofä will ig so friär, resp. z nacht vrwach, will ig chalt ha, find igs nit soooo toll

haha, arwalds_braut, öises isch au am kaputt goh isch jo typisch, es chunnt immer alles ufs mol



livipivi

nicht registriert

am 10.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey zämä allne es schöns Weekend- ich bin soooooo kaputt! Hoffe eu gahts allne guet!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 10.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Hey zämä allne es schöns Weekend- ich bin soooooo kaputt! Hoffe eu gahts allne guet!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Jööö, Du Arms! Das wünschi Dir au! Gniess es und erhol Di guet

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



pingu83  am 13.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ui da lauft ja hüt gar nüt bi dem Thema

Bi üs in Venezuela lauft au nüt so wie's sötti. So wie's jetzt usgseht gits öppe bald en Baustellestop und das heisst i chume zrugg id Schwiiz und muess mer en temporäre job sueche.

Viliicht weiss ja öpper vo eu grad öppis. Was isch gliich, ich bin bereit zum fast alles zmache, schön wär eifach wenns im Ruum SG/Toggeburg/Linthebeni wär.

Aja glernt hani Bankkauffrau

Weiss nit villicht nützts ja öppis, en Versuech isch es wert, hehe



*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



Proeschu  am 13.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Pingu

Was schaffsch denn du zVenezuela, dass du muesch zrogg cho, wenn ehr Baustelle-Stopp händ?
Wenn wäri denn "normal" planet gsi, zom zrogg cho?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



pingu83  am 13.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich tuen koche fürd Monteure und mache s'Büro und min Schatz isch Monteur.

Plant wär gsi Endi Mai und denn en temporäre Job sueche, da mier ja am 1. Oktober 2.5 Mönet uf AUstralie gönd und evtl. au nu Asie.


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



nimbini  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey ladies, wie gaaaahts? händ ihr d'nase scho voll vom wetter? ich finds immer no meeeega herrlich! mir händ am samschtig sogar scho die erschti grillparty vom jahr gha und am sunntig simer uf em see gsi go schlittschüehnle, isch zwar meeeeega chalt gsi, aber eifach herrlich und s'aschlüssende fondue hät perfekt passt.... vo mir us chans au no meh schnee anerüehre, ich finds mega, wänn scho chalt, dänn wenigstens mit schnee! wil winter isch ja sowieso und lieber eso als grau und räge

lg nimbini



angiyves  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
hey ladies, wie gaaaahts? händ ihr d'nase scho voll vom wetter? ich finds immer no meeeega herrlich! mir händ am samschtig sogar scho die erschti grillparty vom jahr gha und am sunntig simer uf em see gsi go schlittschüehnle, isch zwar meeeeega chalt gsi, aber eifach herrlich und s'aschlüssende fondue hät perfekt passt.... vo mir us chans au no meh schnee anerüehre, ich finds mega, wänn scho chalt, dänn wenigstens mit schnee! wil winter isch ja sowieso und lieber eso als grau und räge

lg nimbini

Guete Morgeeeeeeeeeee

Hehe, neeeeeei, au do im Forum isch kei Schnee erwünscht Aber als Winter-Fan isch es natürlich toll! Ich mach jetzt denn glaub e Winterschlof

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So liebi Lüt, hüt isch Valentinstag
Hüt isch usserdäm für uns Wutü-Obe, s 1.5-Jährige und es goht genau no 6 Mönet bis zur Hochzit!
Mi Truffes-Torte isch fertig, s T-shirt montiert, d Läbkueche-Härz sinn gmacht und de Baum isch gschmückt. Bi scho ganz nervös. Ich weiss nit, was mir hüt Obe mache, aber ich ha miesse s Badzüg parat mache (bini grad chli gnärvt, dass i nit so kensequänt gsi bi mitem Gwicht). Hmmmmmm, bi gspannt!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 216 .. 430 431 432 433 434 .. 577 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.