Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 217 .. 432 433 434 435 436 .. 578 .. 720 | ||
nimbini am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @arwalds_braut, ja guet, aber soooolang dured die jahreszyte ja amigs nöd! ich gnüss halt würklich jedi, jedi hät ihre ganz eignig charme und bringt aktivitäte und kulinarischi gnüss und deko füre, ich finde das würklich cool.... aber wie gseit, so ab mitti märz freu ich mich au uf de früehlig, aber dänn chunnt er ja au meistens | ||
| ||
sniffi am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini - ich fahre ebä nöd Hauptstrasse sondern Überland und dänn merksch dä Unterschied ebä scho recht und grad bi üs d'Hauptstrasse isch amigs total veriiset, würde dänn dä Schnee gschieder liggelah....giit soviel Lüüt won nöd chönd Autofahre im Winter und wahrschinlich s'ganze Jahr no d'Summerpneu druffe hend.......darum machts dänn au nöd immer Spass.... | ||
nimbini am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi, ja guet, ich reg mich eh immer uf, wänns e chli puderet isch und die scho mit ihrem gschissne salz-wage durch d'gägend fahred! mein gott,d änn müend halt d'lüüt e chli vorsichtiger fahre, was die meischte ja eh mached, wänns schnee hät! ich verstah das völlig nöd und finds au nöd cool.... | ||
dia nicht registriert am 14.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Guete morge! | ||
nimbini am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, zu de fasnacht ghört doch d'chälti au mir händ das weekend fasnacht und ich freu mich scho riesig, mich dick imummele und am sunntig an umzug z'gah | ||
dia nicht registriert am 14.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini | ||
nimbini am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, neeeeei nur chälti isch doch doof, wänn scho chalt, dänn bitte mit schneeeee! nur grau und chalt findi gruuusig.... hahaaa ja das stimmt natürlich! guet, ich hasse die blöde konfetti sowieso *grummel* | ||
angiyves am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Viiiiiiiiieeeeel Glück!!! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
angiyves am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Arwalds_Braut: Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
angiyves am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: Sole uno isch gaaaaar nüt für mi!!! Allgemein, ich hass Hallebäder!!!! Aber ich lieb schwümme Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
1 .. 217 .. 432 433 434 435 436 .. 578 .. 720 |