Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 217 .. 432 433 434 435 436 .. 578 .. 720
nimbini  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@arwalds_braut, ja guet, aber soooolang dured die jahreszyte ja amigs nöd! ich gnüss halt würklich jedi, jedi hät ihre ganz eignig charme und bringt aktivitäte und kulinarischi gnüss und deko füre, ich finde das würklich cool.... aber wie gseit, so ab mitti märz freu ich mich au uf de früehlig, aber dänn chunnt er ja au meistens

danke vielmal, das chani bruuche, bin würklich gspannt! und ja, ich han vor dem job immer jobs gha, wo ich maximal 10 minute arbeitsweg gha han und es wär schön, ich hetti das wieder, das isch nämlich das, wo ich am meischte vermisse....

@jasi86, danke, dir i dem fall au ganz viel glück hüt nami!



sniffi  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - ich fahre ebä nöd Hauptstrasse sondern Überland und dänn merksch dä Unterschied ebä scho recht und grad bi üs d'Hauptstrasse isch amigs total veriiset, würde dänn dä Schnee gschieder liggelah....giit soviel Lüüt won nöd chönd Autofahre im Winter und wahrschinlich s'ganze Jahr no d'Summerpneu druffe hend.......darum machts dänn au nöd immer Spass....

so än riese Babywunsch han ich nöd, han ich no nie gha......aber äs wäri schön wenns würdi ischlah. Bi mim Maa und mir isches ebä nöd ganz eifach und mir müänds plane. Nöd würklich romantisch aber isch nun halt eso.....darum hoff ich, dass das ganzi Prozedere innes paar Wuche positiv usfallt

@Proeschu - danke vielmals fürs Duume drucke

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, ja guet, ich reg mich eh immer uf, wänns e chli puderet isch und die scho mit ihrem gschissne salz-wage durch d'gägend fahred! mein gott,d änn müend halt d'lüüt e chli vorsichtiger fahre, was die meischte ja eh mached, wänns schnee hät! ich verstah das völlig nöd und finds au nöd cool....

oh ja, das hani glaubs mal irgendwo gläse, dass es bi eu nöd so eifach isch! aber ich drucke dir i dem fall fescht de duume, dass es bald ischlaht... und für mich langeds dänn au nächst jahr



dia

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete morge!

Also ich ha au definitiv gnueg vom winter!!! Vorallem isch bi u s in 2 wuche fasnacht, do ka ich so wätter ächt nid bruche!!! sogar bi uns hets wieder gschneit..

@nimbini
Hey cool, dämfall druck ich dir morn ganz fest dr dumme, dass es bi dine vorstelligsgspröch guet lauft!!! "daumenhoch smily"

@angiyves
Au wenn ich kei fan bi vom valentinstag, find ich dini aktion mega härzig!! Wünsch euch e ganz schöne daag/obe, gniessets. Bi jo gspannt was ihr hüt zoobe machet, sole uno oder aqua basilea???

Mir kuschle eifach so, öb jetzt valentinstag isch oder nid...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, zu de fasnacht ghört doch d'chälti au mir händ das weekend fasnacht und ich freu mich scho riesig, mich dick imummele und am sunntig an umzug z'gah

danke vielmal, mal luege, wie das usechunnt! de monat wirds dänk eh nüme klappe, wil ich ja nächst wuche nöd ume bin, aber mir werdeds gseh! isch ja eigentlich immer es guets zeiche, wänn die innerhalb vo es paar stunde antwort gäbed uf e bewerbig....

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Jo kälti scho aber kei schnee!!!!
Mit räppli (konfetti) isch das sehr hässlich und ich mach aktiv mit!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, neeeeei nur chälti isch doch doof, wänn scho chalt, dänn bitte mit schneeeee! nur grau und chalt findi gruuusig.... hahaaa ja das stimmt natürlich! guet, ich hasse die blöde konfetti sowieso *grummel*



angiyves  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:

jö danke, ja ich hoffe sehr, dass mir eine vo dene zwei jobs zuesäged, aber sind jetzt die erschte gspräch, darum machi mir nöd allzu grossi hoffnige, min ja au fängs heikel worde, was jobs abelangt und nimm nöd immer s'erscht beschte.... aber go luege chan meh ja immer, chostet ja nüt usser zyt!


Viiiiiiiiieeeeel Glück!!!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Arwalds_Braut:

@angi: Vil Spass hüt! Isch jo mega cool, ds 1.5 Jährige, e WuTü Obe und dr -0.5t HZtag, alles i eim!


*Verlobt*




Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

@angiyves
Au wenn ich kei fan bi vom valentinstag, find ich dini aktion mega härzig!! Wünsch euch e ganz schöne daag/obe, gniessets. Bi jo gspannt was ihr hüt zoobe machet, sole uno oder aqua basilea???

Mir kuschle eifach so, öb jetzt valentinstag isch oder nid...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Sole uno isch gaaaaar nüt für mi!!! Allgemein, ich hass Hallebäder!!!! Aber ich lieb schwümme

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 217 .. 432 433 434 435 436 .. 578 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.