Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 218 .. 433 434 435 436 437 .. 579 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi Zämä

jööö Angiyves- also ich bin au voll en Gegner vom Valentinstag- defür find ich d Wutüs super. Ich wünsche euch en mega tolle lässige romantische Abig und säg mal- was für en Baum hesch denn du gschmückt?

Uf jede Fall tönts wieder nach leckere Sünde bi dir Truffes-Torte- WOW!

Ich ha sooo streng und stress- kackt mich mengisch scho a das ich so wenig vo euch mitbechume.

Vor allem aber schiessts mich a das mim Maa e Absag erteilt hend gest- obwohl s Gspröch super gsi isch- sie nehmed lieber en Lehrabgänger- mach mir so Sorge das er nüt findt

Liebs grüessli

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ah ja und übrigens- ich ha ja au gern Winter (liebe üsi 4 Jahresziite) aber langsam frührts mir au z lang und freu mich wenns mal wenigstens wieder nüme Minus azeigt Ende die Wuche Ich het lieber mal richtig Schnee als so sauchalt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Schlumpf79  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ladies, viel Glück bide Vorstelligsgspräch. Toi toi toi!!

@Sniffi: viel Glück bi üchem "Plan". Drück üch Düüme!

@Livipivi: och, duet mer leid weg dim GG. Hoffe er gfind bald öppis!!




hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück nu vervollständigt



livipivi

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Schlumpf- es nagt also scho die choge ungwüssheit

Ah ja , für all wo Vorstelligsgspräch hend au na alles Gueti, chum gar ned alles mit über

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi - tuet mir au leid wege Dim GG - drucke Eu Duume, dass sich bald äs Türli uftuet!!!

@schlumpf - danke für Dini Düüme - chömer bruche

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



pingu83  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich freue mich total wieder auf die 4 Jahreszeiten. Finde es langsam doof das ganze Jahr immer ca. 25 grad zu haben.

Wünsche auch allen viel Glück beim Vorstellungsgespräch. Ich bin auch fleissig im Internet am suchen


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



livipivi

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Sniffi- mega lieb- ja ich ha eifach so Existenzängst- gopf und er isch so en Guetä, säg ich jetzt ned nur wells min GG isch- er isch fliessig und gnau und zueverlässig- lernwillig und und und eifach en Mensch wo gern und guet schaffet. Macht mich halbe anders das er so e Situation het

Sniffi was hend ihr für Plän? Oh mann ich verpass alles- drucke au scho mal d Düme au wenn ich na ned weiss für was

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Hoi Zämä

jööö Angiyves- also ich bin au voll en Gegner vom Valentinstag- defür find ich d Wutüs super. Ich wünsche euch en mega tolle lässige romantische Abig und säg mal- was für en Baum hesch denn du gschmückt?

Uf jede Fall tönts wieder nach leckere Sünde bi dir Truffes-Torte- WOW!

Ich ha sooo streng und stress- kackt mich mengisch scho a das ich so wenig vo euch mitbechume.

Vor allem aber schiessts mich a das mim Maa e Absag erteilt hend gest- obwohl s Gspröch super gsi isch- sie nehmed lieber en Lehrabgänger- mach mir so Sorge das er nüt findt

Liebs grüessli

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Oh nei, schad! Wie gohts em jetzt? Isch är fescht demotiviert?

Freu mi scho ufe Kueche (0:

Mir hänn so e grössere Bonsai-Baum kauft und dä ha ich gschmückt mit Härze.

Mir vermisse Di au chli do!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi - ich verstahn Dini Ängste - die hett ich glaubs au. Ich hoffe sehr, dass er bald öppis findet und im Job wieder happy isch und ihr Eu entspanne chönd. Wie gahts Dim GG eigentlich debi?

Mir versuechet üse Chinderwunsch z'verwürkliche - leider chli komplizierter und ufwendiger als eifach z'üäbe und hoffet hend ines paar Wuche äs positivs Resultat - danke au für Dini Düüme

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



livipivi

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi:
Ah sooo- ja dem Fall na fester Dumedrück- bi üs wirds mal au ned eifach so gah- drum verstahni dich seeeehhhr guet

Ihm gahts so so la la- im Moment isch er na gueter Hoffnig- er het ja na 2 Monät, aber die gönd so schnell düre- also ich ha scho Angst

@Angiyves: jöööö ja wird sicher wieder Ziite geh, woni me chan go gügslä, aber momentan isch Stress pur - defür hani z tue und mues ned d ziit abhocke.
Jööö mach mal es Bild vo dim Baum

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 218 .. 433 434 435 436 437 .. 579 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.