Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 218 .. 434 435 436 437 438 .. 579 .. 720
angiyves  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:

Ihm gahts so so la la- im Moment isch er na gueter Hoffnig- er het ja na 2 Monät, aber die gönd so schnell düre- also ich ha scho Angst

@Angiyves: jöööö ja wird sicher wieder Ziite geh, woni me chan go gügslä, aber momentan isch Stress pur - defür hani z tue und mues ned d ziit abhocke.
Jööö mach mal es Bild vo dim Baum

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Är findet was! Mi Ex het am letschte Dag de neu Arbetsvertrag unterschribe

Jo, mach vo Allem e Phöteli!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



pingu83  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Kenn das irgendwie mit da Angst. Also ich han nit so Existenzängst, aber eifach Angst, dass ich für die paar Mönet nüt finde. Beschäftigt mi scho recht.

Min Schatz nimmt das eher easy, er seit ufem Bau findet er im Summer scho en Job, aber ich???


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



nimbini  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, nur de chopf hange lah wäge einere absag! es git lüüt, die kassiered hunderti absage und gäbed nöd uf! ich han au scho x-absage übercho, woni amigs uf jobsuechi gsi bin.... han amigs müesse säge, scheiss drauf, die händ mich nöd verdient und wüssed nöd, was sie verpassed! aktuell bini ja au am sueche und han sicher scho 20 absage kassiert, aber es isch mer egal.... jetzt hani morn grad zwei gspräch! mängisch bruuchts eifach e chli geduld, das klappt dänn scho! und de vorteil isch, das er dänn grad sofort verfüegbar isch und nöd no 3 mönät kündigungsfrischt hät oder so en seich, das isch au immer en pluspunkt! übrigens de job bi mim maa isch nix, isch immer nonig bewilligt worde.....

hey und suscht gits immer no d'arbeitslosekasse! ich finde, wänn öpper scho 15 jahr am schaffe isch, dänn dörf er au mal für es paar mönät vo dem gebruch mache, au wänns für ein sälber sicher nöd mega agnehm isch... aber das isch ja s'schöne i de schwiz, mir sind rächt guet abgsicheret im ernschtfall!

lg nimbini



Proeschu  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi

Ich drucke der fescht beidi Düüme, dasses bide Stellesuechi vo dim GG schnell klappet ond er en suppertolli Stell fendet!! Weisch, ich säge mer emmer, es hed alles en Sinn, so wie's chonnd (weisch wieni meine?) Ned nome bide ned so schöne Sache, sondern au bide schöne Sache!
Kopf hoch, es chonnd guet!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi
Au vo mir e grosses kopf hoch!!! Kunnt scho guet, eifach nid lo goh lo und dra bliebe! Er wird sie super job no finde!!! Druck ganz fest dr dume...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf

Ha grad gseh, dass du jetzt dini Signatur abgeändert hesch .... soooo schööön jetzt chasch denn gli dTäg zälle

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



jasi86  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So Mädels bin wieder zurück vom Vorstellungsgespräch. Morgen darf ich Probe arbeiten gehen...

@livipivi... Ich drücke deinem GG die Daumen das er bald was findet...

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



livipivi

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke eu allne- ja ich glaube ja s glieche, das alles en Grund het- wenn mer s Törli nur scho in Sicht hetti- aber d Angst nagt glich, das chani ned abstelle- isch mis Naturell. Für mich isch es die schlimmst Ziit gsi- arbetslos z si und ich wett das eifach ned für ihn und mich.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jasi - so toll - viel Spass und drück Dir die Daumen, dass es klappen wird

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



jusi  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hallo ladies!

wiä gohts öich allnä?!

jööö angiyves, wünsch öich ä mega tollä tag und obä (au wenn ig vt nit sooo dr hammer fing) aber mit em "jubi" und em wutü-obä isch doch perfekt

mensch, i ha im mom. so vill um d ohrä ha ab morn 2 wuchä feriä und wiä immer chunnt alles in dä letschtä täg... und mit dr nöiä wohnig häi mr mega vill "schissereiä" kha... aber jä nu, drfür häi mr am mentig grad ä nöis auto bstellt passt jo perfekt in das johr


an alli stellesuächändä: toi, toi, toi! ha das vo 09 - 11 au kha, isch müähsam wenns lang nit gklappt, und plötzlich chunnt s rächtä, wiä d nimbini säit
livipivi, hoff aber natürlich trotzdäm, dass di schatz bald öbbis fingt...

nimbini, bi glicher meinig, winter und schnee si super! s het sogar do im baselbiät ä chli gäh

Zuletzt bearbeitet am 14.02.12 15:46



 1 .. 218 .. 434 435 436 437 438 .. 579 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.