Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 219 .. 435 436 437 438 439 .. 580 .. 720 | ||
nimbini am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @jasi86, super, das freut mich für dich! hoffe, es gfallt dir.... | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 14.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hei Nimbini- ich bin im Fall au dinere Meinig- ich wott endlich m al richtig Schnee ha- söss isch ja nie richtig Winter- gopf- defür dörfts echli weniger Iiischalt si | ||
nimbini am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, aber d'chälti bruuchts doch für de schnee mir isch no in sinn cho, ich han sogar bi sonere iiseschälti ghüratet und ich würds immer und immer wieder mache drum muess ich amigs no meh lache, wänn d'lüüt über d'chälti chlöned, hihi! | ||
livipivi nicht registriert am 14.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Aber ned bi Minus 12 Grad??? Also so wie hüt (-3) langet au für Schnee | ||
nimbini am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, jaaaa aaaaber schön isch es au bi -12 und dänn isch es wengistens so richtig winter und hey, du chasch ändlich mal dini hunderttuusig jackene usfüehre, isch doch au öppis | ||
Schlumpf79 am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Proeschu: jöh du besch lieb!! Esch zwar nu e gfühlti Ewigkeit bis er da esch, aber dHälfti esch ja scho düre | ||
angiyves am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) livipivi: Tataaaaaa (bevoris vergiss) Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! Zuletzt bearbeitet am 14.02.12 22:28 | ||
dia nicht registriert am 14.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Woooow, do lauft mir jo grad s wasser im mul zäme (wie bi de hünd) seht super us dini torte, au dr bonsei isch süess! | ||
angiyves am 14.02.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: Bäh, dä Kueche het mir nit gschmeckt! Dä isch soooo maschtig gsi Ich mag so Schoggikueche nit. Sinn im Aqua Basilea gsi- im Badebereich (mi kasch bi so Welness-züg nit bruch). Ganz ehrlich: es isch e absolute Schrott gsi und das für 40.-!!! Nach 20min simmer wider gange! S Wasser isch kalt gsi und die meiste Rutschbahne zue! Au de Ussebereich isch sooo kalt gsi. Mir hänn de Badmeister gfrogt ud är het gmeint, im Summer sige d Bäder wärmer (wäg de Ussetemp) und si würde denn im WInter nit extra wärme!!! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
livipivi nicht registriert am 15.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Angiyves- also dini VT Überraschig isch mega herzig gsi. Au wenn ich ned druf abfahre, het ich also freud gha wenn ich din Schatz gsi wär. | ||
1 .. 219 .. 435 436 437 438 439 .. 580 .. 720 |