Registrieren | Suche | ![]() |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 219 .. 435 436 437 438 439 .. 580 .. 720 | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @jasi86, super, das freut mich für dich! hoffe, es gfallt dir.... | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 14.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hei Nimbini- ich bin im Fall au dinere Meinig- ich wott endlich m al richtig Schnee ha- söss isch ja nie richtig Winter- gopf- defür dörfts echli weniger Iiischalt si | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, aber d'chälti bruuchts doch für de schnee | ||
livipivi nicht registriert am 14.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Aber ned bi Minus 12 Grad??? Also so wie hüt (-3) langet au für Schnee | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, jaaaa aaaaber schön isch es au bi -12 und dänn isch es wengistens so richtig winter | ||
Schlumpf79 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Proeschu: jöh du besch lieb!! Esch zwar nu e gfühlti Ewigkeit bis er da esch, aber dHälfti esch ja scho düre | ||
angiyves ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) livipivi: Tataaaaaa (bevoris vergiss) Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! Zuletzt bearbeitet am 14.02.12 22:28 | ||
dia nicht registriert am 14.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Woooow, do lauft mir jo grad s wasser im mul zäme (wie bi de hünd) seht super us dini torte, au dr bonsei isch süess! | ||
angiyves ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: Bäh, dä Kueche het mir nit gschmeckt! Dä isch soooo maschtig gsi ![]() Sinn im Aqua Basilea gsi- im Badebereich (mi kasch bi so Welness-züg nit bruch). Ganz ehrlich: es isch e absolute Schrott gsi und das für 40.-!!! Nach 20min simmer wider gange! S Wasser isch kalt gsi und die meiste Rutschbahne zue! Au de Ussebereich isch sooo kalt gsi. Mir hänn de Badmeister gfrogt ud är het gmeint, im Summer sige d Bäder wärmer (wäg de Ussetemp) und si würde denn im WInter nit extra wärme!!! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
livipivi nicht registriert am 15.02.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Angiyves- also dini VT Überraschig isch mega herzig gsi. Au wenn ich ned druf abfahre, het ich also freud gha wenn ich din Schatz gsi wär. | ||
1 .. 219 .. 435 436 437 438 439 .. 580 .. 720 |