Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 219 .. 435 436 437 438 439 .. 580 .. 720
nimbini  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jasi86, super, das freut mich für dich! hoffe, es gfallt dir....

@jusi, jeeeeehhhhh ändlich mal wieder öpper, wo minere meinig isch ich hoffe, morn chunnts würklich so richtig fescht, wie sie säged, aber ich glaubs eigentlich erscht, wänn ichs gsehn....



livipivi

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hei Nimbini- ich bin im Fall au dinere Meinig- ich wott endlich m al richtig Schnee ha- söss isch ja nie richtig Winter- gopf- defür dörfts echli weniger Iiischalt si

Danke namal allne- es tuet guet echli chöne Dampf abzlah und ihr hend mich scho wieder ufbaut

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, aber d'chälti bruuchts doch für de schnee mir isch no in sinn cho, ich han sogar bi sonere iiseschälti ghüratet und ich würds immer und immer wieder mache drum muess ich amigs no meh lache, wänn d'lüüt über d'chälti chlöned, hihi!



livipivi

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Aber ned bi Minus 12 Grad??? Also so wie hüt (-3) langet au für Schnee

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, jaaaa aaaaber schön isch es au bi -12 und dänn isch es wengistens so richtig winter und hey, du chasch ändlich mal dini hunderttuusig jackene usfüehre, isch doch au öppis



Schlumpf79  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: jöh du besch lieb!! Esch zwar nu e gfühlti Ewigkeit bis er da esch, aber dHälfti esch ja scho düre

@Nimbini: ech hät au nüd gege nuchli Schnee. Lieber e Winter met Schnee und chalte Temperature, als e trostlose, graue Winter!

@Livipivi: ech glaub au dra dass sech bal für din GG es Türli ufduet. Verstah aber au dini Angst!! Aber muesch luege, es chund alles guet. Er het das verdient!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück nu vervollständigt



angiyves  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:

Jööö mach mal es Bild vo dim Baum

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Tataaaaaa (bevoris vergiss)


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Zuletzt bearbeitet am 14.02.12 22:28



dia

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Woooow, do lauft mir jo grad s wasser im mul zäme (wie bi de hünd) seht super us dini torte, au dr bonsei isch süess!
Und wo sind ihr jetzt ane am wutü obe??? "gwunderbin"

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 14.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Woooow, do lauft mir jo grad s wasser im mul zäme (wie bi de hünd) seht super us dini torte, au dr bonsei isch süess!
Und wo sind ihr jetzt ane am wutü obe??? "gwunderbin"

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Bäh, dä Kueche het mir nit gschmeckt! Dä isch soooo maschtig gsi Ich mag so Schoggikueche nit.
Sinn im Aqua Basilea gsi- im Badebereich (mi kasch bi so Welness-züg nit bruch). Ganz ehrlich: es isch e absolute Schrott gsi und das für 40.-!!! Nach 20min simmer wider gange! S Wasser isch kalt gsi und die meiste Rutschbahne zue! Au de Ussebereich isch sooo kalt gsi. Mir hänn de Badmeister gfrogt ud är het gmeint, im Summer sige d Bäder wärmer (wäg de Ussetemp) und si würde denn im WInter nit extra wärme!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 15.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angiyves- also dini VT Überraschig isch mega herzig gsi. Au wenn ich ned druf abfahre, het ich also freud gha wenn ich din Schatz gsi wär.
Blöd wegem Bade- ui so doof- grad im Winter wett mer doch es warms Hallebad
Ich ha im Fall au ned so gern so maschtigi Küeche- lieber was Quarkigs oder Cheesecake- guet isch au maschtig- aber mir fallts ned so uf

Ich bin gest wieder mal go jogge- bin 1.5 Wuche ned gsi wells z chalt gsi isch- aber het mega guet tue- jetzt wett ich wieder me gah und mich endlich ufe Stadtlauf LU vorbereite- söss schaff ichs denn ned.

En schöne Mittag eu allne

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 219 .. 435 436 437 438 439 .. 580 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.