Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 219 .. 436 437 438 439 440 .. 580 .. 720
nimbini  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi ladies

ich han geschter frei gha, wil ich zwei vorstelligsgspräch gha han! de eint job wär de hammer und e mega chance für mich! s'problem isch, dass ich vier täg i de wuche im usland würdi schaffe! ich würde de job sofort näh, es würdi so guet passe, aber natürlich rümpft min maa jetzt d'nase er fändi das nöd cool, wänn ich so oft weg wär.... aber eigentlich sinds ja nur drü nächt, woni nöd ume wär und defür chönnti de einti tag i de wuche, woni i de schwiz bin, mit de überzyt kompensiere, also isch es eher 100% uf 4 täg, respektive d'flugzyt gilt natürlich au als arbeitszyt!

de zweit job woni no gsi bin, de hetti glaubs sofort, die sind glaubs rächt begeisteret gsi vo mir! aber er hät mri au ehrlich gseit, wie chaotisch det alles isch etc und zudem müessti mit em lohn au mega abe, hett aber glichzitig meh verantwortig und das gaht halt für mich amigs au nöd uf.... gsehn mich eigentlich eher weniger i dem job und wird dene drum absäge....

ach ich weiss doch au nöd *seufz*

lg nimbini



Proeschu  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Ui, was esch denn das för en Job, wo du 4 Täg em Usland besch?? Chamer de nüd vode Schwiz mache? Ond besch denn eifach in Europa onderwägs oder au no "Öbersee"??
Cha di Ma scho verstoh, dass er das ned so toll fendet.... aber du als Reisefüdli wördisch das natürli cool fende

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



jasi86  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ nimbini... Wie wieht im usland? Dütschland, England? Du muäsch halt dra denke, dass du dini Sorge wennd im Usland besch nur per Telefon Sms Email mit dim GG teile chasch... Vellecht klappets au ohni Problem....

Das mit 3 Nächt pro Woche weg si wär für mech zvell... I weiss wiäs isch wennd zobe muäsch allei ischlofe und am morge allei bisch... I bin sehr anhänglich(Min Schatz isch zur Ziit im Militär)

Ned falsch verstoh, es isch mini Meinig, i bi halt sehr anhänglich und schlof sehr schlecht wenn er ned do isch.,...




...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



nimbini  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, nei häsch nur ein tag i de wuche en officeday in züri, de reschte isch in instanbul! isch also eigentlich no machbar vo de flugdistanz her! und de officeday wo häsch, ch asch ebe meistens kompensiere mit de überzyt, wil im flüger chasch ja au no schaffe....

zu mir würdis halt eifach passe, isch en job, wo meh muess kommunikativ si, wo meh muess schriebe, gern reise.... es wär halt scho wie gmacht für mich!

und min ex-chef hät gmeint, ich sölls doch mache für 8 mönät und dänn söll ich zu ihm wechsle, er schafft jetzt ebe au i dere firma und hetti en job uf lager für mich, aber erscht nächst jahr.....

@jasi86, nei mit dem hani gar kei problem! ich bin ja au scho oft gsi go reise ohni min maa oder gschäftlich unterwegs, halt eifach nöd so regelmässig! und is bett gangi sowieso nie zur gliche zyt wie min maa *g*



bergeri  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: Verstehe dein Mann schon auch irgendwie, würde meiner auch gar nicht toll finden. Aber ich auch nicht. Was wäre das denn für ein Job und wo wärst du genau?

@Jasi: i hassa das au wenni am obet allei ins bett muass und wenn i in dr Nacht verwacha isch niamert drnebet. wenn er amix ins Militär muass schissts mi amix grad ah.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



sniffi  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - und was sind denn d'Sorge vo Dim Maa? Warum isch er nöd so begeischteret wenn Du soviel wäg wärsch unter dä Wuche?

Tönt scho no cool

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



jasi86  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini.... Wenn das für eu/ dech kei Problem isch, denn wür i das mache...Wenn der dä Job wür Spass mache und wenns würkli klappet mit i 8 Mönnät en neue Poste, warum ned... Was wär dänn da für ä Stell bi dim Ex- Chef? Chönntisch du denn ir Schwiz schaffe?

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



jasi86  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ bergeri... find i super das es ned nur mer so goht. Mis Mami seit immer tuä ned so....

Du schlofsch im Bett? I nur ufem Canapé...

Well 1. schlof i immer bim Fernseh luäge i und 2. tüänd d chatze so blöd wenn er nid do isch do schlof i liäber ufem Sofa


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



nimbini  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri und jas86, also ich hans immer gnosse, wänn min maa im militär gsi isch hät mich schön agschisse, wo er abgäh hät, hehe!

@sniffi, ja ich dänke, er findets eifach nöd cool, wänn ich soviel weg bin, aber ebe, eigentlich sinds ja nur drü nächt?! fändi eigentlich no ok, die ganz wuche oder 3 wuche non-stop hetti au chli krass gfunde! aber so findi, liits würklich no drin....

@jasi86, ja de job bi mim ex-chef wär dänn i de gliche firma wie de ander job und sehr ähnlich vo de ufgabe her, aber eifach i de schwiz, wär vo dem her ebe scho no cool!

ich muess unbedingt das weekend nomal mit mim maa rede und allefalls au nomal mit mim ex-chef zämehocke......



jasi86  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

I bi froh wenn er endli cha abgeh... Aber er het wenigstens dä letzti WK das Johr und denn isch er fertig... Aber s best... mer müänd dä ganzi Sch... au no zügle er cha erst i 2 johr abgeh...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



 1 .. 219 .. 436 437 438 439 440 .. 580 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.