Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 220 .. 437 438 439 440 441 .. 581 .. 720
Proeschu  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Das tönt jo wörkli no guet! Ond wenn das wörkli 8 Monät das machsch ond denn en Job ide Schwiiz chasch ha, das wäri jo au ned allzulang för din GG... am beschte in aller Rueh am Weekend met ehm rede ond denn en Entscheidig treffe. Wenn düend sie sich denn eigentli melde? Oder muesch du dich?


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja vor allem am afang sind ja no schuelige und die sind i de schwiz und dänn hät meh ja au no ferie und dänn simer villicht no bi öppe 7 mönät... und er chönnt im summer ja au mal es weekend nach istanbul cho, wär ja au cool, er isch ja dänn au mit de schuel fertig! ich tuen mal mit mim maa pro und contra duregah, ich chan mer ebe au no vorstelle, dass meh dänn sehr guet verdiene wird, das isch natürlich au en pluspunkt, da chan meh dänn viel spare i dere zyt.... sie händ gseit, sie schicked mir no de detaillierti stellebeschrieb und dänn söll ich das in rueh mit mim maa aluege und dänn ihne bscheid gäh, ob ich no interessiert bin! da sie öppe 12 lüüt sueched, dänki, stönd mini chance scho sehr guet!



dia

nicht registriert

am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Dä job tönt jo super und in istanbul kasch mega guet shoppe!!!
Also wenns für euch stimmt und d ehe nid drunter liedet denn würd ich das mache!!! Ich würds zwar au nid so toll finde, wenn mi maa 3 nächt wäg wär, aber wenns ihn glücklicher macht und d zyt absehbar isch mit 8 mönet, denn würd ich ihn go loh. Das ka dr ehe au guet due und me wachst wieder änger zämme. So wie ich di do inne kenneglernt han, wär das scho dr perfekti job für di! Du wirdsch wieder ufblühe...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@nimbini
Dä job tönt jo super und in istanbul kasch mega guet shoppe!!!
Also wenns für euch stimmt und d ehe nid drunter liedet denn würd ich das mache!!! Ich würds zwar au nid so toll finde, wenn mi maa 3 nächt wäg wär, aber wenns ihn glücklicher macht und d zyt absehbar isch mit 8 mönet, denn würd ich ihn go loh. Das ka dr ehe au guet due und me wachst wieder änger zämme. So wie ich di do inne kenneglernt han, wär das scho dr perfekti job für di! Du wirdsch wieder ufblühe...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Also das wär jo gaaaaaaar nüt für uns!!!
Aber Du, liebi Nimbini bisch do jo anderscht! Also ich verstand ihn, dass ärs nit toll findet, denn Du hesch die Spass in Istanbul und är isch do (ganz überspitzt). Aber ebe, Du bisch e andere Typ und wenn är denn doch iverstande wär, machs! Tönt würkli suuuper!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hehe ja ich weiss scho wägem shoppe wobi das ja eigentlich nöd so guet isch für mich, da würdi gschieder a eini vo de andere destinatione..... ich chan mer nöd vorstelle, dass eusi beziehig sötti drunter liide, mir händ da au manager, wo mo-fr i de schwiz sind und übers weekend nach dütschland zu de familie hei gönd (und die händ no chind).... es htä ja au sini vor- und nachteil, wänn ein teil im usland schafft.... das mit de 8 mönät isch natürlich nöd garantiert, chan ja au es jahr si,a ber min ex-chef hät gmeint, das sötti afang nächst jahr klappe, es werdi no das jahr entschiede....

ich glaube ebe au, dass de job mir würdi voll zuesäge und ich ändlich mal was hetti, wo mir freud macht *seufz*! und es wär eifach für mich e tolli chance, au für de lebenslauf natürlich!

lg nimbini



nimbini  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ja guet min spass isch villicht au übertriebe, ich bin ja det dänn au am schaffe, so isch es ja nöd! und am weekend dehei, usser er chämti dänn emal es weekend verbi zwüscheddure, das isch ja au no cool!

ja ich weiss, isch nöd jedermanns sache, aber ich bin da halt scho rächt ufgschlosse gägeüber so sache und bin ja au sehr selbständig und unabhängig! falls er ja seit, dänn wird ichs sicher mache, die chance dörfit mir nöd durch d'lappe gah lah... er chönnti ja dänn glich no sini witerbildig afange, dänn hät er schön zyt zum lerne, er seit ja eh immer, ich stör ihn bim lerne



livipivi

nicht registriert

am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Nimbini- tönt doch voll geil- also ich würds grad mache und ich het jetzt au kei Mühe 3 Nächt weg z si- mer gseht sich ja söss denn immer. Min Maa het glaub au kei Problem- mer isch ja e am Schaffe und ned am umehüenere und Freiziit gnüsse.
Und s geilst , nacher immer 3 Täg Weekend, denn hesch defür ja me vonenand! Also ich gsächt dich jetzt voll für das

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Schlumpf79  am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: wow dä Job tönt super, ha sGfühl der hät genau uf dich gwartet. Wurd doch numal mit dim GG rede und wie du scho gschrebe hesch chli Pro und Contra abwäge. Wobii ech chan di Maa au verstah(ech ha scho Krise da mi GG im Mai 2Wuche ane Schuelig muess). Ech wurdmi eifach ned uf die 8Mönet verlah, ev chunds ja bed zstand, oder der Job gfallt der so guet, dass ned wechsle wotsch.
Toi toi toi bem überlegge, nimmt mi wunder wie dEntscheidig usfallt!!

Liebs Grüessli


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück nu vervollständigt



livipivi

nicht registriert

am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ah ja zum Militär- ich finde s Militär eifach kacke- aber söss hanis amel cool gfunde mal so e Wuche für mich z ha- oder wo er i de Männerferie gsi isch- voll geil. Ich gnüsses mega jedi Minute mit ihm- aber ich gnüss es au mal mit mir elai z si- ziit für mich z ha- und quer im Bett z ligge
Leider het er au vor 2 Jahr abgeh- guet er isch froh

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 16.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hi hi Schlumpf hesch mit em iphone gschriebe?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 220 .. 437 438 439 440 441 .. 581 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.