Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 22 .. 42 43 44 45 46 .. 383 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 26.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Bin grad au am luege- HEUL- huere Seich! | ||
| ||
dia nicht registriert am 26.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich stell mir immer vor, wenn mir das würd passiere... | ||
livipivi nicht registriert am 26.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Das dörf mer gar ned denke Dia!!! Schicksal chan mer e ned beiflusse- guet weiss mer ned was d Zukunft bringt | ||
Schlumpf79 am 27.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia: es goht mr allig genau glich! Vorallem hüt han ech mega Müeh gha! Ha hüt erfahre dass vomene Patient (schaffe bem Zahni) sini Frau gsorbe esch! Isch nu recht jung gsi! Hend 2chlineri Chend gha! Und nu en Patient isch gstorbe(bimene Unfall! Das isch e sone liebe Mönsch gsi, total sympatisch! So nach 10Johr det schaffe, schliesstmr halt gwüssni Patiente scho sehr is Herz! Bi froh gsi wo mi GG heicho isch, und mech eifach fest in Arm gnu het!! | ||
Schnubel nicht registriert am 27.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @ Kate...Danke | ||
livipivi nicht registriert am 28.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Schnubel: E Hauptdarstellerin (Mutter vome chline Baby) isch gstorbe und ihre Maa liedet meeega und macht sich total fertig. Tja , das nimmt eim scho echli mit, jetzt grad wo mir üs all fürs hürate entschiede hend | ||
Schnubel nicht registriert am 28.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) uiii, dann schaue ich lieber nicht *g*.... | ||
livipivi nicht registriert am 29.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey Schnubel: Ja wenn du nicht auf heulen und Traurigkeit stehst, ist es momentan nicht zu empfehlen | ||
Proeschu am 29.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
livipivi nicht registriert am 29.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hello Poeschu | ||
1 .. 22 .. 42 43 44 45 46 .. 383 .. 720 |