Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 221 .. 440 441 442 443 444 .. 582 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Alles iscanne und i eis PDF d Zügnis und i eis PDF d Zertifikat oder so und ja- gseht professionell us und vieli Arbetgeber wend kei Papierkram me wos müend zrug sende und so.
Also evtl. hetsch ja öper wos dir mal würd parat mache- ilese oder so, damit du au demit chasch schaffe. Wenns denn doch mal öper gschickt wett ha chasch es au eifach usdrucke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



jasi86  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Merci schön, i frog mol mini Schwöschter diä cha das sicher

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



livipivi

nicht registriert

am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Meistens lernsch es wend eifach mal probiersch- das hani amel au gmacht bis ich früher mim Dad sin PC zum abstürze bracht ha und hüt zu Tags mim Schatz sine- guet langsam chanis ja.
Aber mer dörf eifach kei Angst ha und wend öper hesch wo dich echli unterstützt und dir hilft um so besser.
I de hütige Ziit dörf mer eifach ned stoh bliebe und grad de PC isch so wichtig. glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



jasi86  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

I ha nur chli Angst das i dä PC abstürze loh...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



pingu83  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke für üchi Tips!!!

Bi mier isch es halt eifach s'Problem, dass ich halt nur für es paar Mönet e Stell sueche und söttigi sind amigs nit usgschribe!!!

Muessi halt uf guet Glück



*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



livipivi

nicht registriert

am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jasi: de staht denn scho wieder uf Kaputt isch er wege dem amel ned grad

@Pingu: Ich würd Blindbewerbige schriebe- das chunt scho guet

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ui also ich schicke hüt GAR kei bewerbig meh per poscht! 1. reut mich s'porto, 2. schisst mich de ufwand a und 3. findi firmene, wo im kaufmännische bereich öpper sueched und bewerbige nur per poscht anähmed, grässlich altmodisch und das passt sowieso nöd zu mir! schicke übrigens au nie es passfoti, lohnagabe oder kündigungsfrist mit! sie sölled a mir interessiert si und es söll im vorfeld nöd a so sache schittere.....

@pingu, also wänn im temporäre bereich suechsch, dänn würdi dir en stellevermittler empfehle, wil für temp jobs gönd d'firmene meistens über en stellevermittler wie randstad, vedior, universal job etc.... ich bin zwar gar kein fan vo stellevermittler, aber bi de temp jobs isch es eigentlich eso üblich!

viel glück!



pingu83  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nimbini, danke vielmal für da Tip. Muessi wohl mal die Stellevermittler aluege!!!

Es beschäftigt mi halt recht was im Summer lauft.


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



nimbini  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@pingu, wobi ich dänke, im summer häsch sehr gueti chance zum öppis temporärs finde, also vililcht isch juli/aug grad chli schwierig, wil i vielne firmene nöd soviel lauft, aber grad so vor oder nach de summerferie gönd au viel id ferie und mittlerwile gits au viel, wo eifach mal es paar mönät unbezahlte händ und je n achdem sinds froh, wänn öpper für es paar mönät chunnt go ushälfe! ich dänke, ganz gueti chance häsch bi de banke... aber ich han irgendwo gläse, du bisch vom fach, darum glaub ich fescht dra, dass irgendwo unterchunnsch! die sueched immer temp-mitarbeiter....

lg nimbini



pingu83  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke nimbini fürs Muet mache.

Ja ich wird mi au mal bi mim ehemalige Chef melde, han mit ihm nu guete Kontakt und au sust halt mal de Banke schriibe. He he irgendöppis findi scho und sust gangi halt uf e Alp ga schaffe

*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



 1 .. 221 .. 440 441 442 443 444 .. 582 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.