Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 222 .. 441 442 443 444 445 .. 583 .. 720
nimbini  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja vitamin b isch sowieso immer s'beschte



saerli  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

huiiiii, gli esch Wucheänd. Ich möcht HEIIIII! Zit vergoht höt aber au gar ned. I ha sGfühl i heig höt meh gmacht als i de ganze Woche. Und glich esch erst viertelab 2iiii!!!! ääääääääääääh! würd am liebste hei und dHomepage fertig mache, aber nei Saerli muess schäfferle...

Wünsche euch en schöne Räste vom Arbeitstag und hoffentlisch gohts schnelllll bis Wucheänd esch


°°°22. September 2012°°°



angiyves  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
huiiiii, gli esch Wucheänd. Ich möcht HEIIIII! Zit vergoht höt aber au gar ned. I ha sGfühl i heig höt meh gmacht als i de ganze Woche. Und glich esch erst viertelab 2iiii!!!! ääääääääääääh! würd am liebste hei und dHomepage fertig mache, aber nei Saerli muess schäfferle...

Wünsche euch en schöne Räste vom Arbeitstag und hoffentlisch gohts schnelllll bis Wucheänd esch


°°°22. September 2012°°°


wie lang muesch no?


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oooh no bes am 5i mindestens... das goht no sooo lang, weni bedänke wie lang sich de tag bes jetz scho afühlt... gefühlte 48 stunden!!! und du, muesch morn no go schaffe?

°°°22. September 2012°°°



angiyves  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
oooh no bes am 5i mindestens... das goht no sooo lang, weni bedänke wie lang sich de tag bes jetz scho afühlt... gefühlte 48 stunden!!! und du, muesch morn no go schaffe?

°°°22. September 2012°°°


Hüt bis am 6i und denn am Zischtig wider

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 17.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

WAAS? Oh so schön, do chasch di jo rechtig entspanne :) Weni dra dänke was mer no alles sette erledige am Weekend, denn beni froh wenn scho weder snächste chonnt. Mer gönd defür nächst Wuche am Fritig uf Davos bis am Sunntig, das esch jo au öpis gäll...

°°°22. September 2012°°°



Schlumpf79  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: und, hesch numal mit dim GG gredet wegem JobAgebot??


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück nu vervollständigt



angiyves  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
WAAS? Oh so schön, do chasch di jo rechtig entspanne :) Weni dra dänke was mer no alles sette erledige am Weekend, denn beni froh wenn scho weder snächste chonnt. Mer gönd defür nächst Wuche am Fritig uf Davos bis am Sunntig, das esch jo au öpis gäll...

°°°22. September 2012°°°


Ha am Mentig immer frei ui, e langs weekend bi Dir in Davos... au nit schlächt

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi ladies

und eimal meh bin ich de bewiis, dass wänn meh ganz fescht a öppis glaubt, dass es itrifft! muess ja morn gschäftlich uf london und wil d'frau holle sich im datum girrt hät und de schnee scho letscht wuche gschickt hät, hani mir e grippe gwünscht und siehe da, ich liege sit am samschtig chrank im bett isch wieder mal typisch ich, ich sött nöd immer so dumms züüg rede... han e bronchitis und e ohreentzündig und sowieso und überhaupt... bin hüt morge bim arzt gsi und han medis übercho und er hät gmeint, das sötti scho gah zum flüge..... ja mal luege, wie ich die täg überstahn mit dene medis!

@schlumpf79, ja mir händ gredt, aber er isch immer nonig eso begeisteret! aber er hät gmeint, ich söll mich mal fürs zweite gspräch mälde und dänn mal no lose, wies usgseht mit lohn etc und dänn chömer definitiv entscheide.... also ganz bim nei isch er scho nüme bliebe! zerscht muess ich ja de job au no übercho.....

lg nimbini



PrinzessinN

nicht registriert

am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Uiii nei, dämfall wünsch ich dir gueti Besserig!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 222 .. 441 442 443 444 445 .. 583 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.