Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 222 .. 442 443 444 445 446 .. 583 .. 720
sniffi  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - ohje, so än Seich jetzt bisch fit gnueg zum flüge, resp. zwenig chrank zum diheime bliebe? Also mitere Ohreentzündig müässt ich nöd wellä flüge....mir hetts mal glanget gha mitere rechte Verchältig

Hesch scho zuegseit für äs Zweitgspröch oder muesch no abwarte bis sie sich bi Dir meldet?

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessinn, danke dir vielmal! han vorher grad no dini pn gseh und gib dir hüt nami no feedback

@sniffi, ja ich finds au nöd so toll, aber de arzt hät gmeint, druckusglich chöng ich mache mit de ohre, drum söttis gah! han antibiotika, hueschtetablettli mit kodein (wie ich das hasse) und nasespray... aber eigentlich bini ja sälber schuld, han mers ja jetzt lang gnueg igredt

also ich han dene gseit, dass ich nach wie vor interesse han a dem job und mich über es witers gspräch würdi freue und jetzt warti uf feedback vo ihne....



dia

nicht registriert

am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Oh nei, wünsch dir ganz gueti Besserig!!!!
Aber isch doch blöd mitere Grippe nach London, so findsch die Stadt NIE schön.... Kasch nid deheim bliebe?

No die Wuche schaffe und denn ha ich 1 Wuche Ferie. Juhuuuuu! Naja, Ferie sinds nid grad wirklich. Ich mach jo aktiv an dr BS Fasnacht mit, do isch nüd mit usruhie...

Aber die Wuche schisst mi richtig a schaffe, ha so e scheiss dienst. Zum Glück ha ich jede Obe öbbis tolls vor, so ka ich mi immer uf Zoobe freue!
Hüt gang ich ins Kino, e schnulze go luege....


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Was gosch denn för en Schnulze go luege?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



angiyves  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh nei gueti Besserig au vo mir!!!
So würi mi au nit uf London freue! ich gang jo in 3 Wuche und ich freu mi seeeeeeeehr
Wenn hesch di Zweitgspröch?


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu

Gang "Für immer Liebe" go luege...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hehe nei glaube au nöd, dass mir london eso wird gfalle und ja, am liebschte würdi natürlich scho dehei bliebe, aber das chani mini arbeitskollege nöd atue! ich wirds eifach easy näh und mim chef säge, dass ich chrank bin und wänni nüme mag, gangi eifach is hotel go liege und fertig....isch huere dumm, ehrlich! schisst mich so a....

@angiyves, danke dir vielmal! weiss ebe nonig, wänn ich s'zweite gspräch han, warte jetzt no ufs feedback vo ihne.... hoffe, nächst wuche....



bergeri  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: au vu miar no a ganz guati Besserig.

@dia: dä wetti au go luaga. d'Vorschau isch so schön.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Schlumpf79  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oje, duet mer leid mit dinere Grippe! Due doch luege dass morn nu Fieber hesch. Smami het doch immer gseid dassmer mit Fieber nid use söll, oder! Ganz gueti Besserig uf all Fäll!
Freu mi für dich, wegem Job. Hoffe hesch bald das 2.Gspräch!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück nu vervollständigt



cosa87  am 20.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo mitenand.. ha zwor nonid alles glese..
@nimbini
Gueti besserig dassd schnell wieder fit bisch

@Dia
viel spass bi gester de film go luege..


am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



 1 .. 222 .. 442 443 444 445 446 .. 583 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.