Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 224 .. 446 447 448 449 450 .. 585 .. 720
angiyves  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
I be froh wenns bi eus kei het, aber i de Berge esch es super! Was hesch den gäge Schnee Angi?

°°°22. September 2012°°°


Ich mag kei Winter und ich mag kei Schnee
Jetzt bini scho richtig uf Früehlig und Summer igstellt, has Gfühl mir hänns ändlich gschafft und jetzt kunnsch Du widr mit Schnee

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha, entschuldigung I ha au lieber Sommer als Winter :) hihi... Aber so es Wucheänd pro Jahr sChöpfli id Sunne strecke ufem Berg obe esch scho no schön. Uf Piste gang ich au nüm, nachdem i en Unfall gha ha vor paar Jahr...

°°°22. September 2012°°°



angiyves  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
haha, entschuldigung I ha au lieber Sommer als Winter :) hihi... Aber so es Wucheänd pro Jahr sChöpfli id Sunne strecke ufem Berg obe esch scho no schön. Uf Piste gang ich au nüm, nachdem i en Unfall gha ha vor paar Jahr...

°°°22. September 2012°°°


Oh, was isch denn passiert? isch sicher schlimm, wenn me nümm ka fahre (wenn me eigentli würd wölle)!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

I be eifach so blöd umgheit, dasi min Arm 3-fach broche ha und am Beckiknoche hets au abgsplitteret. I ha deswäge 6 Operatione gha uf 3 Johr verteilt. Wägem Unfall hani mini Selbstendigkeit müesse ufgeh, will ich öpe 3-4 Monat kei Gfühl me gha ha ide rechte Hand usw... Es esch eifach chli viel met dem Unfall zämeghanget. Jedefalls hets mi jetz aber am Wucheänd scho bitz greizt wider uf sBoard go, i luege mal, vellecht packts mi ergendwenn wider... aber sRisiko dass mer wider so en Seich passiert esch mer momentan eifach no zgross.

°°°22. September 2012°°°



Proeschu  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli
Autsch, chani do nome säge.... das dued mer jo scho bim läse weh.... ojeoje....
was hesch denn du gmacht wo du no sälbstständig gsi besch?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi ladies

ich bin wieder zrugg vo london! läck du mir isch das en scheiss gsi, das chönd ihr eu gar nöd vorstelle! und nei, ich finde london immer nonig cool, ich wird eifach nöd warm mit dere stadt.... klar, hässlich isch sie nöd, git viel zum mache für e städtereise, aber es git immer no viel schöners für mich und zum shoppe find ich d'usa immer no tuusig mal besser.... aber ja, jedem das seine! ich und de rescht vom team sind uf all fäll froh, dass mer die konferenz guet überstande händ... obwohl ich immer no bronchitis und ohreentzündig han *seufz*

liebi grüessli
nimbini



saerli  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

I ha es Nähatelier in Baden gha, ha Kleider gmacht (Couture) und Änderige für Chundinne und Gschäfter. Aber ebe, 2 Jahr nach Eröffnig esch das passiert und i has müesse schlüsse.


°°°22. September 2012°°°



Proeschu  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Ou nei, das tönt jo wörkli ned so guet... besch denn jetzt weder am schaffe? Oder deheime am uskuriere?

@Saerli
Wow, das tönt jo super dis Gschäft! Machsch denn du das in Zuekunft weder uf oder wettisch gar nömme zrogg? Bzw. was schaffsch denn jetzt?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, nei ich bin am schaffe, wil natürlich jetzt vieles liege bliebe isch letscht wuche! es gaht mer aber au nüme so schlächt, dass ich no müessti dehei bliebe, vo dem her gahts scho! aber unter normale umstände wär ich also letscht wuche im bett bliebe... jä nu, ich hol das dänn suscht emal nah! da ich ejtzt eh nöd richtig han chönne uskuriere, gang ich devo us, dass es mich eh nomal nimmt, so wie ich min körper känne....

aber eis guets hät london gha, ich han hammer geili schueh kauft! jetzt hani mim arbeitskolleg gschriebe, er söll mer sie no inere andere farb bringe, ich hoffe, er findet sie



angiyves  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
I be eifach so blöd umgheit, dasi min Arm 3-fach broche ha und am Beckiknoche hets au abgsplitteret. I ha deswäge 6 Operatione gha uf 3 Johr verteilt. Wägem Unfall hani mini Selbstendigkeit müesse ufgeh, will ich öpe 3-4 Monat kei Gfühl me gha ha ide rechte Hand usw... Es esch eifach chli viel met dem Unfall zämeghanget. Jedefalls hets mi jetz aber am Wucheänd scho bitz greizt wider uf sBoard go, i luege mal, vellecht packts mi ergendwenn wider... aber sRisiko dass mer wider so en Seich passiert esch mer momentan eifach no zgross.

°°°22. September 2012°°°




Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 224 .. 446 447 448 449 450 .. 585 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.