Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 225 .. 447 448 449 450 451 .. 586 .. 720
angiyves  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:

aber eis guets hät london gha, ich han hammer geili schueh kauft! jetzt hani mim arbeitskolleg gschriebe, er söll mer sie no inere andere farb bringe, ich hoffe, er findet sie

Biiiiiiiiild?!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

saerli  am 27.02.2012

@ proeschu: i be nöm uf dem Bruef. Bin jetz admin. Leiterin inere IT Firma. hehe... es würd mi sehr reize wider so öpis mache, aber finanziell liet das gar ned drin, selbstendig sie i dere Branche esch ned so lukrativ. Villicht gangi den ergendwenn weder ines Hochzitskleidergschäft (weni mal Chind ha) go schniiderle und verkaufe. Das het Spass gmacht, aber det verdieni eifach einiges weniger.

@ nimbini: bi London wirdi au ned warm, aber es het suuper Schueh det :)

°°°22. September 2012°°°

nimbini  am 27.02.2012

@angiyves, han d'schueh natürlich nöd im büro, ch an erscht dehei es bild mache

@saerli, oh schön, nomal öpper, wo minere meinig isch! han scho dänkt, ich seig da irgend e usnahm oder so.....

nimbini  am 27.02.2012

hach ich bin grad rächt gfrustet! de job, wo mir so guet gfalle hetti, wo ich viel im usland gsi wär am schaffe, hani leider müesse absäge! d'lohnvorstellige sind eifach zu sehr usenand gange vo dem, wo ich jetzt han zu dem, wo sie mir abote hetted! ich wär ihne sogar no d'hälfti entgäge cho, aber sie sind da rächt stur bliebe und händ absolut null spielruum! mega schad, wil ich hetti de job sehr gern gha und sie hät gseit, sie wäred au sehr interessiert gsi a mir.... unglaublich, wie stur gwüssi budene chönd si.... aber sorry, ich han sogar i mim reisebüro-job no meh verdient (und s'reisebüro sich ja bekannt für die extrem tüüfe löhn) und ich han würklich kei interesse uf es lohn-niveau abegah, woni vor 6 jahr gha han und dezue ane hett ich ja mini soziale kontakt uf es minimum müesse abeschruube, wil ich ja oft im usland gsi wär und das isch es mir dänn doch nöd wert.... bin grad mega enttüscht

Proeschu  am 27.02.2012

@Nimbini
Oje, das glaub ich der! Aber es chonnd din Job schono! Das glaub ich fescht, muesch eifach nochli Geduld ha!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

nimbini  am 27.02.2012

@proeschu, ja schisst mich jetzt halt eifach grad a, wil de job hetti so guet zu mir passt und ich hetti das würklich gern gmacht! aber ich verchauf mich doch nöd unter mim wert!

angiyves  am 27.02.2012

nimbini:
@angiyves, han d'schueh natürlich nöd im büro, ch an erscht dehei es bild mache

jä nei!

Liebe Grüsse

angiyves  am 27.02.2012

@Nimibini

Das iscj jo blöd mitem Job! Hani jetzt gar nit erwartet, da Du jo zimli pändle miesstisch

Liebe Grüsse

nimbini  am 27.02.2012

@angiyves, ja ich bin au rächt überrascht gsi über das lohnagebot, wil ebe, mit em reise sind ja au no gwüssi anderi risike verbunde, wänn zweimal i de wuche muesch flüge etc.... verstahns würklich nöd! aber wänn sie lieber 20jährigi huschelis istelled, wo das für de lohn mached, sinds sälber schuld, dänn müend sie sich aber au nöd wundere, wänns mit ihrere performance nöd uf es höchers level chömed....

saerli  am 27.02.2012

das würdmi au ärgere nimbini. aber luegs so a, denn esch es ned de richtig job für dich, denn gets ergendwo no en viiiiel bessere :)

°°°22. September 2012°°°

1 .. 225 .. 447 448 449 450 451 .. 586 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.