Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 225 .. 448 449 450 451 452 .. 586 .. 720
Schlumpf79  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: oje, das duet mer leid wegem Job. Esch au en Seich wegem Lohn, aber ech würd mi au ned druf ilah! Drück dr fest dr Duume, dass ganz bald es Tüürli ufgaht!!

Livipivi: wie gsehts Jobmässig bi dim GG us????


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück nu vervollständigt



nimbini  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, ja ich hoffs *seufz* han langsam d'nase voll, han scho soviel scheiss-jobs gha und han eigentlich au kei bock uf en neue scheiss-job, drum bini grad mega enttüscht! aber sie wüssed ja gar nöd, was sie verpassed, sälber schuld....

@schlumpf79, danke dir vielmal! bin halt eifach grad chli gfrustet, han mim maa scho gseit, suscht gits halt dänn glich babies



angiyves  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ja ich bin au rächt überrascht gsi über das lohnagebot, wil ebe, mit em reise sind ja au no gwüssi anderi risike verbunde, wänn zweimal i de wuche muesch flüge etc.... verstahns würklich nöd! aber wänn sie lieber 20jährigi huschelis istelled, wo das für de lohn mached, sinds sälber schuld, dänn müend sie sich aber au nöd wundere, wänns mit ihrere performance nöd uf es höchers level chömed....

Du seisches! So e Witz, ächt!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mini letschte zwei Jobs sind au ned guet gsie. überall hets nur interni Problem geh und Flutuation etc... I ha scho sGfühl gha es get fäng gar nüt me guets. und denn beni zuefällig uf min jetzig Job gstosse und i ha sgrosse Los zoge (für mini Verhältnis ).

gib ned uf, srichtige chunnt zur richtige Zit. es het alles sin Grund. Vellecht sells ja so sie, dass es Babies get

°°°22. September 2012°°°



nimbini  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, oh das freut mich sehr für dich! dänn hoff ich, dass für mich au no irgendwo DE job ume isch, wär scho cool, wil ebe, uf gööfli hani eigentlich würklich no gar kei bock



saerli  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

gööfi, hihihihihi

ja denn hoffi au ganz fest, dass bald srichtige debie esch für dech


°°°22. September 2012°°°



nimbini  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, ja han dänkt, ich chan nöd goofe schriebe, wils da soviel moms to be hät



Schlumpf79  am 27.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: mer send natürli au imne Alter, womer nümme jede Job animmt. Mer stellt halt au Asprüch und das esch au recht so. Und dr Lohn esch e wichtige Bestandteil drvo...

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück nu vervollständigt



livipivi

nicht registriert

am 28.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey ihr alli- uiuiui ich chume au wiedermal kurz dezue

@ Schlumpf: Danke fürs Frage, min Maa isch die Wuche a 3 Vorstelligsgspräch und nächst Wuche glaub au 1-2. Ich denke da sött scho mal öpis klappe wo guet isch. Söss wär er sicher ned so viel iglade worde Wär so froh er het scho öpis Hüt Nami am 16.00 het er s ersti vo dene vielne Gspräch. Drücked mir d Düme

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 28.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Aso mini Düüme hesch of all Fäll!! Das tönt rechtig optimistisch bi der, ich sende oi au no mini positivie Gedanke, denn chonnd das secher guet!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 225 .. 448 449 450 451 452 .. 586 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.