Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 228 .. 454 455 456 457 458 .. 589 .. 720
angiyves  am 29.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bellastella:
Ich bin SCHOCKIERT was sich da für gstalte umetribed

Ja gäll angi, so gats läbe, offesichtlich häts i eure vorherige beziehige nüme gstumme, sus hets ja nöd gfunket. Und wie wahr nimbini, wäge d liebi isch me machtlos! (guet, wer wetti sich au wehre...)

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



Jo nei, wenns eim so umhaut, denn isches verbi! Und beidne isch das nonie passiert und beidi hänn nonie e wahnsinnig tolli Beziehig ka. Jetzt simer überglücklich

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Vikunija  am 29.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
Skandalösi Gschichte
Mach grad witer: Also mir sinn beidi inere Beziehig gsi, wo mir uns kenneglernt hänn, aber beide grad inenand verknallt...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!


Das sölls schiints geh! Wenn mer de perfekti Mensch gfunde het, dörf mer en nüm los lah!

Ich han au Fründe die händ sich amne FCb Match troffe wo beidi mit gmeinsame Fründe higange sind (sie isch ja eigentli nur überschnurrt worde) Beidi inere jahrelange Beziehig.
Aber die händ sich gse und händ sich de ganz Abig nüm us de Auge glah und mir andere sind abgschriebe gsi. Da sie chli e schlechts Gwüsse ka händ, händs kai Teöefonnummere tuscht sondern sich am nögschte Tag verabredet. Entweder beid sind det oder nöd.
SIe sind beid det gsi, sind hai, händ ihri Beziehige beended.
6 Mt spöter sinds zäme zoge, namal 1 Jahr spöter isch sie schwanger gsi und Hochziit het gfolgt.
Das isch jetzt 4 Jahr her und die 2 sind immerna super happy zämme.
Beidi säged sie heged garnöd gwüsst was ihne gfehlt heg bis enand gfunde händ.
Han vorher nur sie kennt und du merksch richtig wies ihre jetzt eifach super gaht und sie glücklich isch...



angiyves  am 29.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

öbbe so isches bi uns au gloffe

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Schlumpf79  am 29.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schnubel: danke mer gahts guet!! Schön,dasses der guet gaht. Verhüratet sii, esch halt scho es wunderbars Gfühl!

@Livipivi: ou de Bricht nimmt mi au riesig Wunder. Ech find so Liebesgschichte eifach mega romantisch!! Ha grad müsse schmunzle woni all üchi Storys glese han!



hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig

Zuletzt bearbeitet am 29.02.12 14:19



livipivi

nicht registriert

am 29.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Schnubel- ja mal luege wies denn usechunt- sie het gseit vor allem d afangsgschicht interessiert sie - wies agfane het und wie mir denn zämä cho sind
Mal gügslä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 29.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunija:

Vikunija:

Das sölls schiints geh! Wenn mer de perfekti Mensch gfunde het, dörf mer en nüm los lah!


Das hesch du sehr schön gschriebe!


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Schnubel

nicht registriert

am 29.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich finds natürlich mega geil @ Livi
Kaufe gleich 10 Hefte auf einmal

Und wir sind auch so ein Pärli
Und das seit fast 12 Jahren. Ich finde dann lernt man sich anders kennen, wenn man erst einmal schreibt und sich noch nie gesehen hat.

@ Nimbini ...habe bisher auch keine wirklich schlechten Erfahrungen gemacht, aber das war auch schon ewig her. Damals war ich im RTL Chat, da waren grad mal 10 Leute drin
Ganz andere Zeiten...war auch an Chattertreffen usw.
Heute bin ich immer noch mit einigen Personen von damals befreundet
Und es werden auch nicht weniger

Liebe Grüsse Schnubel

«~»«»~«»Am 3. September 2011 wurde aus ICH & DU ein WIR «»~«»«~»

Zuletzt bearbeitet am 29.02.12 17:06



Trollkjerring  am 29.02.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wir haben uns an einer Grill "Party" kennen gelernt, wo wir beide eigentlich erst nicht so richtig hin wollten. Er war mir vo Anfang an sehr symphatisch und wir sassen auch von Anfang an nebeneinander und quatschten die ganze Nacht durch, bis einer nach dem anderen einschlief. Er lernte mich auch gleich mit meiner ganzen Tollpatschigkeit kennen. Am näcshten Tag waren wir beide zu schüchtern um nach der Handy-Nr. zu fragen und ein paar Tage später habe ich dann eine SMS von meiner Freundin erhalten, dass er unser gemeinsamer Kollege nach meiner Nr. gefragt hatte. Ich starrte mein Handy die ganzen Tage an bis er endlich schrieb. Darauf folgte bald das längste Date, dass ich je hatte und nach einer Woche Abstand, waren wir so gut wie niemehr getrennt. Das lustige ist, dass wir uns sicher schon mehr als einmal gesehen haben an Konzerte oder so, einmal habe ich an der Bar gearbeitet als er ein Konzert hatte...

Wedding Date: 19.05.2012



livipivi

nicht registriert

am 01.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Lüt, ich ha en tolle Namittag mit minere Schwöster gha- sie het vo üs es Fotoshooting gschenkt becho und hüt isch s Shooting gsi. Sie hets super gmacht. Nacher sind mir is Pathé Kino und hend de mega cooli Film gseh wo zwei Agente sich i die glich Frau verliebed- ha de Titel scho wieder vergesse- aber lohnt sich.

hui nacher hani gschlageni 2h gha zum wieder hei cho well mir zwei Grazie zum Hauptverkehrsstau losgfahre sind

Schöne Abig eu allne

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 01.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Tönt super!!! Usser de Film

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 228 .. 454 455 456 457 458 .. 589 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.