Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 229 .. 455 456 457 458 459 .. 590 .. 720
nimbini  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey ladies

fit und munter? wooooow, ich bin ja soooo froh, dass fritig isch, wobi die wuche isch echt schnäll verbi gange! aber ich bin scho die ganz wuche so müed, isch vermuetlich, wil ich immer nonig 100% zwäg bin und mini bronchitis nöd rächt han chönne uskuriere... aber jetzt freu ich mich ufs weekend, händ zwar nöd viel vor, aber gnau drum freu ich mich

geschter hämer no bonusgspräch gha mit eusem neue chef..... wow, bin also positiv überrascht gsi, chume grad s'drüfache über vo dem, woni mir erhofft han.... aber da säg ich natürlich nöd nei! ferien ahoi wenigstens öppis guets i dem saftlade

lg nimbini



angiyves  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:

geschter hämer no bonusgspräch gha mit eusem neue chef..... wow, bin also positiv überrascht gsi, chume grad s'drüfache über vo dem, woni mir erhofft han.... aber da säg ich natürlich nöd nei! ferien ahoi wenigstens öppis guets i dem saftlade

lg nimbini

YEAH!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Vikunija  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ Livipivi: Echt, isch de FIlm guet? Han ebe nume recht schlechts ghört, die beschte Sache gseht mer scho im Trailer und so...
Bruch auna en Film für nögscht Wuche, bin mi drum chli am umelose.
Momentan in na intouchable bi mir an erschter Stell. Mini Fründin wet de go luege wo sie nach der Hürat s Gedächnis verlürt, han aber chli Angscht das mir de zu schnulzig isch...
Aber mal luege in welle Films eus verschlaht.


@Nimbini: Hey Super Sach, sone Überraschig isch natürli immer geil!
Wie ich dich kenn bisch sicher schowieder am überlege wie s Geld am beschte i tolli Ferie z investiere

Zuletzt bearbeitet am 02.03.12 10:32



PrinzessinN

nicht registriert

am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Cool gratuliere

@Vikunija: Mir sind am Mittwoch de Film "Safe House" go luege. De isch super gsi...gar nüt schnulzigs

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@vikunija, hehe ja das gsehsch du richtig! wobi, d'plänli sind ja eigentlich scho gschmiedet, jetzt gahts nur no ad umsetzig aber villicht liit jetzt no es wücheli meh drin han mega freud, isch immer toll, wänns meh git, als meh erwartet, drum versuech ich immer, nöd zviel z'erwarte

wägem film, vo intouchable hani mega viel guets ghört, han zwei manne im büro, und die händ beidi gschwärmt vo dem film! und nei, sie sind nöd schwul



laluna1712  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunija: Oh ja, les intouchables kann ich dir nur empfehlen. Wir waren letzte Woche im Kino und für beide wars einer der besten Filme, den wir in letzter Zeit gesehen haben. ich habe praktisch 2 Std. dauergelacht
Die geschichte ist sehr einfach, ohne grosse Actionszenen und dergleiche, aber er ist superlustig, und gleichzeitig auch sehr berührend.



sniffi  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallöchen Ihr Lieben

Bin auch mal wieder da

@nimbini - was les ich denn da? Herzliche Gratulation zum Bonus ist ja toll!!!!

Also "Intouchables" kann ich au nur empfehlen - ist ein super Film und ich habe ebenfalls durchglacht. Ist sehr rührend und einfach witzig. Wie laluna sagt, der FIlm kommt ohne grosse Action und Dramatik super gut aus!!!

"Für immer Liebe" habe ich auch gesehen. Er ist süss, ein Film um abzuschalten. Ins Kino rein, Film geniessen, raus und vergessen bei Inouchables bleibt doch noch was hängen.

War gestern mal wieder auf Shoppingtour und habe mich fleissig eingedeckt *freu* vorallem hab ich Schuhe gefunden.........hab ja so wenige


__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, danke schöööön! also dass es bonus git, hani ja scho gwüsst, aber wil ich ja letscht jahr no 4 mönät unbezahlte gha han, hani eigentlich nöd mit soviel grächnet, drum isch es jetzt natürlich umso schöner

huuiii wo hast du denn schuhe gekauft? ich hab mir in london ein paar hammer-geile pumps in türkis gekauft, jetzt wollte ich die noch in pink, aber die gabs nicht mehr in meiner grösse, jetzt muss meine arbeitskollegin halt in new york ausschau halten



Vikunija  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN: De Name het mer öbbis gsait aber han schnell müsse go google um was es gnau gaht. De Film tönt wüki spannend und Aktionriich, eigentli voll nach mim Gschmack, aber mini Fründin staht da nöd so uf umegeballere und so, Und ha glese die Szene seged recht real und und nöd nur abeknalle nach 1 Sek Kamera wegschwenke...

Aber de mussi mer uf jede Fall im Hinterchopf lah für mit mim Maa zäme go luege! Merci für de Tipp!



Vikunija  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ Nimbini, Laluna und schniffi: Ja genau so begeischtereti Sache hani ebe au scho öfters vo dem Film ghöhrt. Und lache isch immer guet, chli Glückshormon usschüttle

Am geilschte findi immer wenn öbber im Kino häsch wo mega luut immer lacht, de zieht eim denn amix sowas vo mit und de halbi lacher giltetd denn amix dere Person

Intouchabel het sich glaub gad uf mim Platz 1 gfeschtiged! Merci



 1 .. 229 .. 455 456 457 458 459 .. 590 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.