Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 229 .. 456 457 458 459 460 .. 590 .. 720
angiyves  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Vikunija:
@PrinzessinN: De Name het mer öbbis gsait aber han schnell müsse go google um was es gnau gaht. De Film tönt wüki spannend und Aktionriich, eigentli voll nach mim Gschmack, aber mini Fründin staht da nöd so uf umegeballere und so, Und ha glese die Szene seged recht real und und nöd nur abeknalle nach 1 Sek Kamera wegschwenke...

Aber de mussi mer uf jede Fall im Hinterchopf lah für mit mim Maa zäme go luege! Merci für de Tipp!

Also de 2ti Ghostrider isch suuper

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



PrinzessinN

nicht registriert

am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

De Intouchable hani au wöle go luege. Han scho viel Guets ghört. Aber ebe....bin am Mittwoch mit mim Ma noch Ewigkeite wieder is Kino und denn hani gfunde, isch de Safe House s richtige. Und jo du hesch recht...bi paar Szene bini sowas vo verschrocke...bin amigs grad ufgumpet...aber ebe...min Ma het so Film gern und ich mittlerwiele au

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



saerli  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

En Guete zäme... ich gönn mer jetzt Sushi

°°°22. September 2012°°°



Trollkjerring  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Intouchable kann ich wirklich auch nur weiterempfehlen! Es beruht ja auf einer wahren Geschichte und ist mal was anderes als die 0815 Hollywood Filme. Es gibt viel zu lachen und geht einem doch auch sehr nahe.

Wedding Date: 19.05.2012



livipivi

nicht registriert

am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunjia

Also ich ha de Film echt guet gfunde- aber ich hanen au ned kennt und na nie en Trailer gseh- mini Sis het sich dä usgsuecht- wenns nach mir gange isch wäri en andere go luege...


@Angiyves: Nämlich The Devil inside- DAS wär denn en Film für mich. Aber mini Schwö het kei Lust uf Horror gha

glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - bin im Botty gsi - han die Schueh dettä vor zwei Jahre vor mim Hochziit schomale gseh gha und aprobiert gha. Wäret perfekt gsi aber hans dänn gliich nöd kauft gha.....und mich nachher gnervt jetzt hetts die gliiche wieder und no genau eis Paar und das i minere Grössi, wenn das kein Wink vom Schuehgott isch

ohhhhh türkisfarbigi Schueh - isch ja geil.........ich chönti ständig Schueh chaufe, liebe die Dinger eifach.........Min Maa seit immer, er baui jetzt denn mal a damit mer alli schön chönd versorge



__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



angiyves  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
En Guete zäme... ich gönn mer jetzt Sushi

°°°22. September 2012°°°


Das issi zum Znacht! Gniess es!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:

@Angiyves: Nämlich The Devil inside- DAS wär denn en Film für mich. Aber mini Schwö het kei Lust uf Horror gha

glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Lauft dä scho? Uiiiiiiiii

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja also im Pathe wär er gest glaufe Luegsch au gern? Also de Trailer gseht na krass us

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Und wie! Mir hänn 9 so Schwedehus-Dvd Regal mit hauptsächlich so Film

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 229 .. 456 457 458 459 460 .. 590 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.