Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 230 .. 457 458 459 460 461 .. 591 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Schwedehuusregal- geil

Also ich liebe au so Film- wasi ned so mag sind Splattermovies- für mich dörfs unheimlich si bis zum geht nicht mehr- aber reini Massakerfilm findi scheisse- SAW z.b. findi voll dämlich

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Hochzeitsbraut11

nicht registriert

am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey iar liaba!

Zur Zit kum is kum ins Forum, ainersits het nöxt Mittwuch üsa kli sin ersti Geburtstag was au biz Vorbereitig brucht und andrersits simer in üsrer Fraizit am Lüt zemasammla wo üs binema Wettbewerb helfend.

Ez bin i so frech und froga eu au, ob iar üs helfa könd?

Kurzi Erklärig:
Miar hend bi Radio Grischa mitgmacht am Wettbewerb "Bock uf Hochzit" woma 10`000.- für d Hochzit gwünna kann. Sind ais vu da 3 Finalistapäärli!
D Challenge isch dura, döt kama laider nüt meh beiflussa, bi däm haissts abwarta bisem 26.März.

Jetzt gits aber no as Online-Voting uf Facebook wo miar as luschtigs/crazy Fötali hend müassa ischicka. Und ds ainziga wo iar macha müasstend zum üs a Stimm geh, isch das Fötali aklicka und "gefällt mir" aklicka. Und wenn iar üs no meh helfa wend, tailender ds Fötali no uf eurer Pinnwand dass euri Fründa au no für üs stimma könd...

As goht um as romantischs Dinner (und um üsi Ehr , as isch a Kopf-an-Kopf-Renna mitema andra Päärli).

Dr Link:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1...pe=1&ref=nf


Miar sind dia wo Rollatuusch gmacht hend. Er am bügla, i am game... *haha*




DANKA FÜR JEDI HILF!!!!!


Liabs Grüassli

------------------------------

11.02.2011 - zivile Hochzeit / Winterhochzeit 2012 folgt :-)
Unser grösstes Wunder: 7. März 2011


Zuletzt bearbeitet am 02.03.12 13:19



Vikunija  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Klar! Mini Stimm händer. Viel Glück!
PS: Gib uns denn aber au dure obs klapped het!



nimbini  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, hey ja klar, also ich glaube au a so zeiche, die schueh häsch eifach müesse chaufe das hetti also nöd andersch gmacht... ich bereus jetzt, dass ich die pinkige nöd gnoh han vo dene türkis, aber ebe, ich chum sie scho no über, wänni öppis will, dänn schaffi das au

hehe bi mir staplet sich au schueh über schueh, finds au cool, wobi ich muess säge, es hät durchus au schueh i mim schrank, woni erscht eimal agha han oder so



angiyves  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Schwedehuusregal- geil

Also ich liebe au so Film- wasi ned so mag sind Splattermovies- für mich dörfs unheimlich si bis zum geht nicht mehr- aber reini Massakerfilm findi scheisse- SAW z.b. findi voll dämlich

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Ich lueg eigentli alles usser Dramene und Liebesfilm Aber SAW und zB. Hostel sinn mir denn ame scho zviel.


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hochzeitsbraut11:
Hey iar liaba!

As goht um as romantischs Dinner (und um üsi Ehr , as isch a Kopf-an-Kopf-Renna mitema andra Päärli).

Dr Link:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1...pe=1&ref=nf


Miar sind dia wo Rollatuusch gmacht hend. Er am bügla, i am game... *haha*




DANKA FÜR JEDI HILF!!!!!


Liabs Grüassli

------------------------------
11.02.2011 - zivile Hochzeit / Winterhochzeit 2012 folgt :-)
Unser grösstes Wunder: 7. März 2011


Geils Bild!!! Und 1 Stimm mehr


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Duffy.10  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey sali Hochzeitsbraut11. Na klar gib ich Euch doch mini Stimm. Ich finde Euches Föteli de Hammer. Vor allem wells be Euis dihei nämli gnau eso isch. Min GG putzt fürs Läbe gern und schmeist eigentlich fast de ganz Hushalt und ich due gern game und süscht halt gärn chli nüt mache nachem Fürobig



bellastella  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Duffy.10:
Hey sali Hochzeitsbraut11. Na klar gib ich Euch doch mini Stimm. Ich finde Euches Föteli de Hammer. Vor allem wells be Euis dihei nämli gnau eso isch. Min GG putzt fürs Läbe gern und schmeist eigentlich fast de ganz Hushalt und ich due gern game und süscht halt gärn chli nüt mache nachem Fürobig

Woaaaaa Duffy, chasch mer säge wied das gmcht hesch? Choche tuet mine scho (han glaub sidmer zäme wohned drümal ä pfanne ide hand gha :-) aber putze....

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



sniffi  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - guet das han ich au - bi sovielne Schueh chan mer eifach nöd alli mitenand alegge

Dini Pinkige Schueh werdet dä Weg zu Dir no gfinde

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 02.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi ja das dänk ich au, die sind geil gsi!



 1 .. 230 .. 457 458 459 460 461 .. 591 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.