Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 231 .. 460 461 462 463 464 .. 592 .. 720
angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
@ nimbini

ich bin ned gern so lang allei daheim. aber das stönd mer au no dore, es esch de letscht WK :)
wirdes au gnüsse und chli meh mit mine mädels abmache und fründschafte pflege.

°°°22. September 2012°°°


Das wör au nüt für mi! ich verstand Di do also voll! schaff knapp de Mi Obe wo är ame wäg isch

Mine isch e Sportskanone und mega schön baut (blibt au ohni dass är regelmässig Sport macht). Dä ka ässe was är will ohni dass är zuenimmt. Mienn immer chli luege, dass är gnue isst. Är ka ebe alles- zum Glück bi i au zimli sportlich

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich bin au en frässsack, vorallem was Gummibärli und so agoht :)

@ nimbini: sProblem esch ebe, dass er jetz vier Wuche weg esch. A eim Weekend bin ich in Davos mit de Firma und er muess ev. ame Weekend no Wach mache. Also wenns dumm goht, gsehnd mir eus 3 Wuche am Stück ned. Mal luege... Das goht au verbie.

I hoffe, dass bi eus Zumbastunde ned so voll sind...
Jo wenn mer Lüt im Fitness het wo mer kennt, denn esch es secher weder lässiger und mer esch meh motiviert. So miechs mer glaub au meh Spass.

@ angi: Danke... aber ich bin ned chrank. Muess no en Truurfall verarbeite. Ha eifach wahnsinnig Müeh demit... Es esch jetz den es Johr her und das holt vieles grad weder ufe. Aber ebe, das goht au verbie und wird hoffentlich immer bitz besser. Grüessli


°°°22. September 2012°°°



angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ja gäll, bin richtig stolz uf mich! wobi zweimal i de wuche isch nöd viel, aber isch immer no besser als dehei umehänge.... momol bin froh, hani mich dezue überwunde und mache chli öppis! und hey, en frässack bini also au

So mienn mir Frässäck halt dra! ich mach im Momänt 6h Sport pro Wuche dass ich näbem ässe au chli abnimm ich freu mi ufe Summer und ufs dusse Sport mache

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:

@ angi: Danke... aber ich bin ned chrank. Muess no en Truurfall verarbeite. Ha eifach wahnsinnig Müeh demit... Es esch jetz den es Johr her und das holt vieles grad weder ufe. Aber ebe, das goht au verbie und wird hoffentlich immer bitz besser. Grüessli


°°°22. September 2012°°°


Oh nei das duet mir mega leid! Du schaffsch das und vilicht motiviert die Euri bevorstehendi Hochzit und git Dir Kraft!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jaja es muess jo witergo. sie wird bestimmt au a eusem hochzit debii sie do glaubi fest dra. i ha jo eigentlich welle farbigi ballön stiige loh am apero, damit jede gast en wunsch, en gruess oder irgendwas chan drufschriibe und das in Himmel schicke. das händ mer a de beerdigung so gha und es esch soooo schön gsie, dballön send soo schnell richtig sunne zoge, mer het de idruck gha, dass sie die ballön zu sich nimmt und de chind im himmel verteilt.
aber i ha mer das jetz nomol überleit, i chas ned mache, i müesst glaub grad afo brüele und denn chani mi amig nüm erhole, wills mi so erschütteret. denn lohni da glaub lieber am hochzitstag, owohls für mich en sehr höche emotionale wert hätti mit dene ballön. so chönnti ere min ganz persönliche gruess ufeschicke und alli andere hätte au so möglichkeite. aber ebe, i möcht ja en glücklichi gsellschaft und ned eini wo trurig wird. mache das mit em ballon denn mal für mich im stille. und grüess oder gedanke chan mer ja au sust ufeschicke ohni ballön...




°°°22. September 2012°°°



nimbini  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ach bi mir sinds nur 3 stund, aber chan ja nöd grad vo 0 uf 100

@saerli, oh je, das tuet mer fescht leid und ich weiss, wie du dich fühlsch! so härts jetzt tönt, leider werded ein so tüüfs s'läbe lang ihole, de schmerz wird besser und weniger, aber ganz verschwinde wird er wohl nie.... ich gsehs halt immer eso, dass die person halt eifach mis läbe so sehr prägt hät und dass ich sie uf die art und wiis ganz bestimmt nie wird vergässe und das isch irgendwo dure ja au schön!



saerli  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ach bi mir sinds nur 3 stund, aber chan ja nöd grad vo 0 uf 100

@saerli, oh je, das tuet mer fescht leid und ich weiss, wie du dich fühlsch! so härts jetzt tönt, leider werded ein so tüüfs s'läbe lang ihole, de schmerz wird besser und weniger, aber ganz verschwinde wird er wohl nie.... ich gsehs halt immer eso, dass die person halt eifach mis läbe so sehr prägt hät und dass ich sie uf die art und wiis ganz bestimmt nie wird vergässe und das isch irgendwo dure ja au schön!

°°°22. September 2012°°°


Ich gsehs ja au so und vergässe wird mer nie aber ebe, es holt eim immer weder i, mängmal gohts besser und mängmal weniger, so wie momentan grad. I chans halt eifach noni so akzeptiere und muess lehre demit umgo. Es wird sicher ergendwenn chli eifacher und jede wird emol mit so Situatione konfrontiert und muess lehre demit umgo. Ich han mitbecho, dass du au demit muesch läbe, das duet mer sehr leid. Aber weisch, i glaube ganz fest dra, dass da noni sEndi esch. Mer gsehnd sie weder und das git Trost



nimbini  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli ja genau, so gsehni das au! ich säge au immer, dass sie obe uf em wülchli hockt und uf mich acht git, sie isch min schutzengel und isch immer bi mir und das git mer extrem viel chraft au nach soviel jahre! aber ich muess säge, grad ziviltrauuig isch sehr, seeehr schlimm gsi für mich! zumal ich vorher no uf de friedhof bin.... und am hochzytstag hani ja au no es gschänk übercho vo ihre und das isch für mich s'zeiche gsi, dass sie debi gsi isch und das isch es mega schöns gfühl! aber du wirsch das au no lerne z'akzeptiere, es isch nie eifach und es isch ja schön, wänn meh chan gfühl zeige und wänns eim emal nöd so guet gaht, dänn söll mer das au uselah, isch immer besser, als wänn meh so gfühl verdrängt.....



angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
aber ebe, i möcht ja en glücklichi gsellschaft und ned eini wo trurig wird. mache das mit em ballon denn mal für mich im stille. und grüess oder gedanke chan mer ja au sust ufeschicke ohni ballön...
°°°22. September 2012°°°


Villicht kasch mit Dim Schatz zämme mol sone Ballon in Himmel lo? Du schribsch jo, isch bald e Joor här.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ach bi mir sinds nur 3 stund, aber chan ja nöd grad vo 0 uf 100

Hihi, wenn mir weniger würde ässe, wür das au länge

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 231 .. 460 461 462 463 464 .. 592 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.