Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 231 .. 460 461 462 463 464 .. 592 .. 720 | ||
angiyves am 05.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) saerli: Das wör au nüt für mi! ich verstand Di do also voll! schaff knapp de Mi Obe wo är ame wäg isch Mine isch e Sportskanone und mega schön baut (blibt au ohni dass är regelmässig Sport macht). Dä ka ässe was är will ohni dass är zuenimmt. Mienn immer chli luege, dass är gnue isst. Är ka ebe alles- zum Glück bi i au zimli sportlich Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
| ||
saerli am 05.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ich bin au en frässsack, vorallem was Gummibärli und so agoht :) °°°22. September 2012°°°
| ||
angiyves am 05.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: So mienn mir Frässäck halt dra! ich mach im Momänt 6h Sport pro Wuche dass ich näbem ässe au chli abnimm ich freu mi ufe Summer und ufs dusse Sport mache Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
angiyves am 05.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) saerli: Oh nei das duet mir mega leid! Du schaffsch das und vilicht motiviert die Euri bevorstehendi Hochzit und git Dir Kraft! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
saerli am 05.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) jaja es muess jo witergo. sie wird bestimmt au a eusem hochzit debii sie do glaubi fest dra. i ha jo eigentlich welle farbigi ballön stiige loh am apero, damit jede gast en wunsch, en gruess oder irgendwas chan drufschriibe und das in Himmel schicke. das händ mer a de beerdigung so gha und es esch soooo schön gsie, dballön send soo schnell richtig sunne zoge, mer het de idruck gha, dass sie die ballön zu sich nimmt und de chind im himmel verteilt. °°°22. September 2012°°°
| ||
nimbini am 05.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves, ach bi mir sinds nur 3 stund, aber chan ja nöd grad vo 0 uf 100 | ||
saerli am 05.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: °°°22. September 2012°°° Ich gsehs ja au so und vergässe wird mer nie aber ebe, es holt eim immer weder i, mängmal gohts besser und mängmal weniger, so wie momentan grad. I chans halt eifach noni so akzeptiere und muess lehre demit umgo. Es wird sicher ergendwenn chli eifacher und jede wird emol mit so Situatione konfrontiert und muess lehre demit umgo. Ich han mitbecho, dass du au demit muesch läbe, das duet mer sehr leid. Aber weisch, i glaube ganz fest dra, dass da noni sEndi esch. Mer gsehnd sie weder und das git Trost | ||
nimbini am 05.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @saerli ja genau, so gsehni das au! ich säge au immer, dass sie obe uf em wülchli hockt und uf mich acht git, sie isch min schutzengel und isch immer bi mir und das git mer extrem viel chraft au nach soviel jahre! aber ich muess säge, grad ziviltrauuig isch sehr, seeehr schlimm gsi für mich! zumal ich vorher no uf de friedhof bin.... und am hochzytstag hani ja au no es gschänk übercho vo ihre und das isch für mich s'zeiche gsi, dass sie debi gsi isch und das isch es mega schöns gfühl! aber du wirsch das au no lerne z'akzeptiere, es isch nie eifach und es isch ja schön, wänn meh chan gfühl zeige und wänns eim emal nöd so guet gaht, dänn söll mer das au uselah, isch immer besser, als wänn meh so gfühl verdrängt..... | ||
angiyves am 05.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) saerli: Villicht kasch mit Dim Schatz zämme mol sone Ballon in Himmel lo? Du schribsch jo, isch bald e Joor här. Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
angiyves am 05.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Hihi, wenn mir weniger würde ässe, wür das au länge Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
1 .. 231 .. 460 461 462 463 464 .. 592 .. 720 |