Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 232 .. 461 462 463 464 465 .. 593 .. 720
nimbini  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ja wo du rächt häsch, häsch rächt



angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ja wo du rächt häsch, häsch rächt

Gäll! Dänks immer wider wenni am 5i ufstand zum Sport mache: sälber Schuld!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ Angi: nächst Mäntig esch es es Johr her... Ich gange den zu mine Eltere... Villicht chani Ballön bsorge und bringe die mit. Mal luege. I wirde aber sicher widermol en Ballon in Himmel ufe loh :)

@ nimbini: gäll mängmal gspürt mer, dass sie ganz nöch sind und mängmal het mer so spezielli Erläbnis, wo mer weiss, dass es "echt" esch. Ich bin froh über die Erläbnis

So jetz setti mi chli zämerisse und schaffe... mini Motivation het höt weder ned ufmöge und esch daheim im Bett blebe. Alles muess mer allei mache

°°°22. September 2012°°°



dia

nicht registriert

am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo @ all!
Bi au wieder vo de ferie zrugg, bi zwar nid furt gsi, ha e schöni fasnacht dörfe gniesse....
Ich ha trotz alkohol und nid nach mb ässe kei kilo zuegnoh!!
Aber am 5i ufstoh wie d angiyves zum sport mache würd mir nie in sinn ko!!!! Never ever!!!
Ich ha jetzt 3 stund mittag (das hass ich) und gang heim go tv-sofa-döse... het mich das a...gsch...hüt wieder früeh ufstoh und go z schaffe! Tja, ich machs wie d nimbini, rächne us wie langs no goht bis ich wieder ferie ha! Also hüt in 2 monet bin ich im flugi...

Wünsch euch e schöne mittag, evt bis spöter (im gschäft isch es im momänt sehr sträng, kum fast nid ins forum)

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, welcome back! ich hoffe, bisch aständig bliebe letscht wuche

ufff 3 stunde mittag findi au no grad happig! wobi, je nachdem isch es sicher au mal vo vorteil, wänn lang mittag häsch und s'einte oder andere chasch erledige über de mittag! hät halt immer alles sini vor- und nachteil, gäll!

hehe hüt i zwei mönät, das gaht au nüme lang, dänn bin ich leider scho wieder zrugg fiiiiies! aber ebe, isch alles e sach vo de planig, gäll

lg und en guete



angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
@ Angi: nächst Mäntig esch es es Johr her... Ich gange den zu mine Eltere... Villicht chani Ballön bsorge und bringe die mit. Mal luege. I wirde aber sicher widermol en Ballon in Himmel ufe loh :)

°°°22. September 2012°°°


weisch wie schön

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Hallo @ all!
Bi au wieder vo de ferie zrugg, bi zwar nid furt gsi, ha e schöni fasnacht dörfe gniesse....
Ich ha trotz alkohol und nid nach mb ässe kei kilo zuegnoh!!
Aber am 5i ufstoh wie d angiyves zum sport mache würd mir nie in sinn ko!!!! Never ever!!!
Ich ha jetzt 3 stund mittag (das hass ich) und gang heim go tv-sofa-döse... het mich das a...gsch...hüt wieder früeh ufstoh und go z schaffe! Tja, ich machs wie d nimbini, rächne us wie langs no goht bis ich wieder ferie ha! Also hüt in 2 monet bin ich im flugi...

Wünsch euch e schöne mittag, evt bis spöter (im gschäft isch es im momänt sehr sträng, kum fast nid ins forum)

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Welcome back!!! Ab hüt heissts jo ärnscht für uns 2! Ich wött bis am 16te no 1.7kg abe, damit ich in London ka zueschlo . Darum muessi halt Gas geh bim Sport.
Cool, dassd nit zuegno hesch!!!
Bäh, 3h Mittag

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey Zämä

oh ich chume hüt au ned id Gäng- gääähn. Aber au s Weekend hani so gkrampfet- ha s Gfühl es segi Jahre her woni mal nüt z tue gha ha

6h Sport- also angiyves- du machsch mir langsam angst Ich bin mit mine 1-2h jogge pro Wuche scho happy und stolz uf mich (jedesmal 30min)

Ferie- was isch das??? Ihr glückliche hend wenigstens scho plant- mir hend ja eigentlich im Mai uf Malta welle- aber well min Maa entweder ab Mai en neue Job het oder Arbetslos isch- hend mir das wieder uf Iis gleit

Schöne Mittag all zämä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
hey Zämä

oh ich chume hüt au ned id Gäng- gääähn. Aber au s Weekend hani so gkrampfet- ha s Gfühl es segi Jahre her woni mal nüt z tue gha ha

6h Sport- also angiyves- du machsch mir langsam angst Ich bin mit mine 1-2h jogge pro Wuche scho happy und stolz uf mich (jedesmal 30min)

Ferie- was isch das??? Ihr glückliche hend wenigstens scho plant- mir hend ja eigentlich im Mai uf Malta welle- aber well min Maa entweder ab Mai en neue Job het oder Arbetslos isch- hend mir das wieder uf Iis gleit

Schöne Mittag all zämä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Huhuuuuuu

Het Di Maa scho Bscheid becho?

Mir gönn das Joor usnahmswis 2 Mol furt, London und Bali. Letscht Joor simer genau 0 Mol id ferie
Sobald Di Allerliebste was het, könne dr au bald wider go! Au Ändi Joor sinn Ferie toll

Jo, das isch so e sach mitem Sport. Isch jo nit so, dassi mi wahnsinns druf freu i iss halt sooo viel und es muess glichzitig aber au no was abe

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nei er het na nüt- also wenn Bscheid- negativ Jaaa langsam wirdi scho echli nervös. hoffe scho das er vor de ARbetslosigkeit öpis findet

Ja du und dis Wunschgwicht- ich drück dir d Düme- chlini Spinnerin

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 232 .. 461 462 463 464 465 .. 593 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.