Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 232 .. 462 463 464 465 466 .. 593 .. 720
nimbini  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ferie sind immer, toll, egal wänn

apropos ferie, ich hoffe, ihr gönd alli für 6 wuche ferie go stimme ?!



angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
nei er het na nüt- also wenn Bscheid- negativ Jaaa langsam wirdi scho echli nervös. hoffe scho das er vor de ARbetslosigkeit öpis findet

Ja du und dis Wunschgwicht- ich drück dir d Düme- chlini Spinnerin

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Gäll, das blöde Warte!!! Mir warte mit Dir/Euch!



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
ferie sind immer, toll, egal wänn

apropos ferie, ich hoffe, ihr gönd alli für 6 wuche ferie go stimme ?!

YEAH!!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini- *feeestiversüchtigbin* au wett i d Ferie

Wenn isch abstimmig£?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, muesch nöd ifersüchtig si, ihr chönd sicher au bald wieder id ferie, sobald din maa en job hät und probezyt hinter sich hät! nur immer positiv dänke.... ich han defür en scheiss-job a de backe, isch au nöd das wahre, darum muess ich das mit ferie kompensiere

am nächste sunntig, also am 11. märz isch abstimmig! uuuunbedingt ja stimme.... ich dänke, vor allem für familie mit chind isch das doch au no interessant, wänn de papi und s'mami e wuche meh ferie händ, sprich e wuche weniger müend luege, was sie mit de chind mached, aber a das dänked wohl die wenigste! die meischte händ nur angscht, sie verlüred dänn de job oder chömed weniger geld über oder händ meh stress....



dia

nicht registriert

am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Bi glicher meinig nimbini!!
Nume bin ich scho e glücklichi, wo scho 6 wuche ferie het!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



saerli  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich weiss noni wasi stimme, set mi mal gnauer demit usenander setze. aber es esch emmer wechtig und interessant meinige zghöre. logisch bin ich für 6 wuche, denn hätti endlich glich viel Ferie wie min Schatz und e wuche meh esch jo scho cool. Aber ebe, was heisst das für dWirtschaft??? hmm, do weissi noni gnueg drüber.

en schöne nomittag allne! und livipivi, eues Hochzitsmenü gseht würklich lecker us! do chöned mer eus de eint oder ander tip abluege.

°°°22. September 2012°°°



nimbini  am 05.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, oh das isch aber cool! aber dänk dra, falls emal job wächslisch, isch es dänn ebe villicht nüme so, wänns nöd anechunnt....

ok, ich bin mer eh ziemlich sicher, dass es nöd agnoh wird, aber d'hoffnig stirbt bekanntlicherwiis z'letscht...



livipivi

nicht registriert

am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli: Danke- s Esse isch au echt hammerfein gsi. Mir hend sogar na es Vegihauptmenü gha, mit Augerginepiccata mit Appenzeller (sogar min Maa hets fein gfunde- en Antiaubergine-Typ) Also ich würd sofort namal genau s glieche ne

@Nimbini: Jaaa 6 Wuche Ferie wär scho hammer- ich bin zwar au scho glücklich mit 5 Wuche- und was s Saerli seit isch halt scho au wichtig- es het ja sicher Folge wenn mer eifach allne 6 Wuche Ferie git

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, also bi mim job chönnt ich sogar locker 26 wuche ferie ha im jahr und mini arbeit wär immer no erledigt dänn sölled halt die obe inne i de firmene mit ihrne millione e chli zruggstecke und chli was abgäh, das tuet ihne ja nöd weh.... aber schlussendlich sinds mir chliine arbeiter, die une inne, wo liidet und de ganzi stress händ! und sie dörfed ja all paar jahr 6 mönät sabbatical mache.... würdi natürlich au mit dem lohn ;o)



 1 .. 232 .. 462 463 464 465 466 .. 593 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.