Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 233 .. 463 464 465 466 467 .. 594 .. 720
saerli  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wichtig wär vor allem, dass wenigstens alli 5 Wuche Ferie händ. Bis vor eme Jahr han ich no 4 Woche Ferie gha.......... Das findi denn würklich zwenig und en Zuemuetig für dMitarbeiter.

Aber ebe, es het bi allem + und -.

°°°22. September 2012°°°



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

yep, 4 wuche gaht gar nöd! das isch bi mir es killerkriterium für en job! nimme gar nie eine a, wos nur 4 wuche ferie händ, das findi also au e zuemuetig! 5 wuche isch s'minimum, 6 wuche isch natürlich mega edel, aber 6 wuche gits sowieso erscht ab 2017, ab nächst jahr gäbtis 5 wuche für alli und dänn wirds bis 2017 ufgstockt....

lg nimbini



Trollkjerring  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich han zur ziit au nur 4 wuche feriä und äs isch wükki wenig... vorallem da mir amigs no 3 wuche betriebsferiä händ. dä bliibt eim nümä gad viel förig womer sälber chan bestimmä, was mer dämit macht...

ich han sturmfrei budä im gschäft und bin am überlegä, was ich usheckä söll.


Wedding Date: 19.05.2012



nini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich outä mich mal als "Nei-Stimmer" und das obwohl ich nur 4 Wuche Feriä han.
Ich find eifach äs isch mal wider zvill id Abstimmig packt oder besser gseit es wird grad wider zhoch griffe. Ich känn halt einigi Lüt wo es chlises Undernähmä händ und diä chönted sichs niä leischtä wänn di Agstelltä 6 Wuche Feriä heted. Somit het ich Angscht, das vill KMU dur das verschwinded und/oder na meh outgsourced wird...
Äs isch ja nid so, das ich nüt het gäg 6 Wuche Feriä (wow chan i mer gar nid vorstellä ), aber wänn ich das so tuen abwägä gsehn ichs halt scho nid so....naja mini Meinig halt! Aber nid das ihr mich etz schlönd!

***17. August 2013***



Proeschu  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nini
Aso ich be au en Nei-Stimmerin (ha das geschter scho 2x gschrebe, aber mis Internet hed glaubs kei Luscht gha).... us de gliche Grönd wie du!!


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu, dänn bin i aber froh, wänn i nid di einzig bin ....vill i mim Umfeld sind ebä au anderer Meinig!!

***17. August 2013***



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nini und proeschu: gesperrt



insomnia3  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich han zwar "ja" gstumme, aber ich verstahne au d Gägner. Denke es chunt au wahnsinnig uf Branche druf a, öb 6 Wuche dinne lieget oder nöd. Ich han au nur 4 Wuche Ferie (und findes au zwenig aber me gwöhnt sich au a das!) aber wenn ich no 2 Wuche me wür fähle, wür das wohl kein Mensch merke. Aber öb z.B. i de Pflege öber 6 statt 4 Wuche Ferie het, macht füren Betrieb durchus öbis us. Sonen Mitarbeiter mues definitiv ersetzt werde (s chan nöd eifacht e Pflegefachfrau oder en Arzt fehle) und das het nun mal wirtschaftlichi Uswirkige. S chunt immer uf de Blickwinkel druf a ... Wenn me d Löhn defür wür kürze und defür meh astelle für die "Usfäll" würdet d Lüt ja wieder über de chliner Lohn motze.

Eine tiefe Beziehung kann nur halten, wenn sie täglich neu begonnen wird.
*** 11.11.2011 ***



Proeschu  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Hö!

@Insomnia3
Das esch scho so... obwohl: soo eifach stellt mer au ned öpper zusätzlichs ii... es esch jo ned soooo vell, womer muess abdecke wenn dLüüt meh Ferie händ... (das esch so à la: zwenig zom läbe und z'vell zom sterbe) aber ebe doch es paar Stonde / Täg / Woche (je noch Betriebsgrössi)
Ech verstohne jo scho au die wo jo stemmed... well of de erschti Blick tönt das seeeehr verlockend!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



angiyves  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@nini und proeschu: gesperrt



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 233 .. 463 464 465 466 467 .. 594 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.