Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 234 .. 465 466 467 468 469 .. 595 .. 720
jasi86  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)




...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



jasi86  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ livipivi... has gänderet... hoffentli verstoht mer min Text jetzt richtig....


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



livipivi

nicht registriert

am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jaaa so hetis glaubs richtig verstande

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

also mal zum eis klar srelle, ich schaffe zum läbe und läbe nöd zum schaffe, sprich ich schaffe gnau soviel, wie ich muess und nöd meh... ich weiss, isch für vieli schwizer unverständlich, wil die meischte zu aebeitstierli erzoge worde sind... mir isch aber mis privatläbe extrem wichtig und ich han kei bock, jede tag bis am 7i i de bude zhänge.... ich finde ja 8 stunde scho zviel...videal wärs wie in frankriich, 35 std-wuchecund 7 wuche ferie, das wär so mis ideale, alles andere isch zviel...

@jasi, sorry, aber jede suecht sich sin job sälber us und das im gastgwerb anderi bedingige herrsched, als im büro, weiss meh.... wobi mit 6 wuche ferie dörf meh sich ja au nöd würklich beklage und dass din fründ halt 2 wuche weniger hät, würdi sich ja mit dere initiative wieder usgliche.... und zudem sorry, aber 1-2 wuche ferie chan meh au guet allei um d'ohre schlah, ich verstahn ja scho nöd, dass es lüt git, wo ändi jahr ihri 4 wuche nöd ufbrucht händ, so lüt tüend mir ehrlich gseit leid, die wüssed nämlich nöd, was mit ihrere freizyt afange...

aber meh chans ja au so mache, dass die, wo gäg die 6 wuche sind, witerhin nur 4 beziehnd und die wo defür sind, die 6 wuche beziehnd.... aha uuuupppps und sänn sind uf eimal alli für 6 wuche, stimmts oder hani rächt?!



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

und übrigens, 2 std meh schaffe i de wuche macht ufs jahr use 2,5 arbeitswuche meh us für 1 wuche meh ferie..... das isch definitiv en gaaaaaaanz schlächte deal für de arbeitnehmer....



jasi86  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ nimbini du meinsch wohl 2.5 Arbetswoche meh schaffe pro Johr für 2 Wuche meh Ferie oder ha i di falsche verstande?

Und übrigens i ha gwüsst woruf i mi iloh wo i mini Lehr im Gastgwerb agfange ha, i mach min Job mega gern aber in letzter Ziit bi i vo minere Chefin bös verrarscht worde drum wechsle i...

Und wege dä Ferie i verbringe liäber mini Ferie mit mim Schatz als allei ir Badi oder i dä Stadt oder dihei zhocke...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



angiyves  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
also mal zum eis klar srelle, ich schaffe zum läbe und läbe nöd zum schaffe, sprich ich schaffe gnau soviel, wie ich muess und nöd meh... ich weiss, isch für vieli schwizer unverständlich, wil die meischte zu aebeitstierli erzoge worde sind... mir isch aber mis privatläbe extrem wichtig und ich han kei bock, jede tag bis am 7i i de bude zhänge.... ich finde ja 8 stunde scho zviel...videal wärs wie in frankriich, 35 std-wuchecund 7 wuche ferie, das wär so mis ideale, alles andere isch zviel...

Also bi mir isches ähnlich! Darum schaff i au nur 70%. Ich muess eifach Zit ha für mini Hünd und Mi Sport und mi Schatz. Ich ha zwar mega viel Überstunde und hock vo 9 bis 18.00 im Gschäft. Aber nur, will ich gärn schaff und das au so will und nit muess. Ich mach denn ame de Winter dure chli Überstunde und bau si im Summer denn ab!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Lerch  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also itz muess i mi Sänf o no drzuegä!
I ha o Nei gstumme, nid wöu i sooo gärn schaffe, sondern wöu`s eifach unrealistisch isch. Es isch ja hie scho mal erwähnt worde: Für chlineri Budene wird das finanziell e Chraftakt. (Und i chline Budene het o d`Chefetage nid dr gross Schriiss!)
So vo wäge mit Frankrich vergliche: Me sött sech o mau erchundige, wie d`Wirtschaftslag usgseht. Genau wäg dene Arbeitsbedingige isch die nämlech nid rosig.

@Nimbini: Schön dass du so super Arbeitsbedingige hesch! Aber es cha sech bi witem nid jede sin Job säuber ussueche! Bi mire Schwöster z.B. würds scho rein schulisch nie für KV oder so öppis länge.
I schaffe im Gsundheitswäse u i würd mit Handkuss gärn pünktlech Firabe mache. Aber i wet di mau gseh, we du im Spital ligsch u d`Pflegerin/Arzt seit: Sorry, muesch haut grad warte, die angere hei viu z`tüe u i ha itz Firabe.



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jasi, nei, ich han scho 5 wuche ferie und wänni jetzt 2std meh schaffe i de wuche, dänn sind das 2,5 wuche meh schaffe für ei wuche meh ferie....

ich verbringe mini feriecau gern mit mim schatz.... ich finds aber au cool, mal mit de mädels es weekend oder e wuchevweg gah oder eifach mal es paar täg für mich gnüsse, wil mich gits au einzeln und nöd nur im doppelpack....

@angiyves, das findi super, falls mir eus gäge chind entscheidet und ich no s' läbe lang muess schaffe, wird ich mis arbeitspensum au reduziere, chrampf doch nöd mis läbe lang wie e pickti.... finde so jobs no cool, wos dir chasch iteile mit de arbeitszyte, han in laos en schwizer känneglernt, wo im jahr 4 mönät durchgehend schafft und die restliche 8 mönät in laos läbt und defür hät er 60% lohn über s'ganze jahr verteilt, DAS find ich dänn cool



jasi86  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ nimbini ach so i bi halt vo jetzt 4 wuche uf 6 wuche usgange...



...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



 1 .. 234 .. 465 466 467 468 469 .. 595 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.