Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 234 .. 466 467 468 469 470 .. 595 .. 720
nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lerch, aber au du häsch dich für din kob sälber entschiede, ich gange nöd devo us, dass meh dich zwunge hät, de weg izschlah... und en kv-job chan meh hüt au mit ere realschuel erreiche, für das gits diversi witerbildige.... es kv hät ja hüt au nüme de stellerwert, wos vor 10 jahr emal gha hät....

wäge de chline bude stimmt das sicher irgendwo dure, wobi au der de chef oft nett id ferie gaht und en fette schlitte und e grossi hütte hät....klar meistens nöd millione am arsch, aber dänn muess meh halt wo andersch spare....cfür mich hät halt lebensqualität definitiv priorität und da dezue ghört für mich nun mal, dasss ich mich nöd dumm und dämlich schaffe.....



angiyves  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, das findi super, falls mir eus gäge chind entscheidet und ich no s' läbe lang muess schaffe, wird ich mis arbeitspensum au reduziere, chrampf doch nöd mis läbe lang wie e pickti.... finde so jobs no cool, wos dir chasch iteile mit de arbeitszyte, han in laos en schwizer känneglernt, wo im jahr 4 mönät durchgehend schafft und die restliche 8 mönät in laos läbt und defür hät er 60% lohn über s'ganze jahr verteilt, DAS find ich dänn cool

Ich bruch das so eifach, will ich eifach näbebi soviel ha. Usserdäm lieb i mi Job und wött au no i de nekschte Joore Freud dra ha! Du findsch sälte e Sozi wo 100% schafft.
Jo fürd Zuekunft bi ich mir au sowas ähnlichs am überlge

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, DU machsch das genau richtig



Lerch  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: Ja i ha mi säuber für mi Job entschide u i bi ir glückleche Lag, dass i rächt viu Uswahl hät. I wot o gar nid öppe jammere aber i wot nume säge dass vili nid ir Lag si sech ire Job säuber uszueche! Oder vilich mit de Jahre dr Verleider hei, aber si chöi nid wächsle. (wöu si z.B. e Familie müesse ernähre, wöu si e Hypothek hei zum abzahle, wöu si z`alt si, wöu si sech e Witerbildig süsch nid chöi lesichte etc.)Es isch eifach gemein für settig Lüt, we`si när so öppis z`ghöre überchöme.



angiyves  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, DU machsch das genau richtig

Gäll

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lerch, ja klar, das verstahni, abervmeh häts zum teil au chli sälbervi de hand! ich z.bsp. han au en scheiss job, defür bini zfriede mit mim lohn, aber nur wil de job jetzt scheisse isch, kündi au nöd eifach, sondern suech mer zerscht was neus und wänns halt mega viel geduld brucht... aber hauptsach, s'geld chunnt inevund ich muess nöd ufs arbeitsloseamt... min brüeder isch übrigens au so eine, wo nüt findet und klar tuets mer leid für ihn.... aber er isch au sälber schuld, wil er eifach immer hirnlos kündt hät und das hät er jetzt devo... mängisch muess meh halt eifach e chli durebisse und sich astränge und i de hütigeczyt gits eifach immer meh lüt, wo euses sozialwese usnützed und sich uf chöste vom staat es schöns läbe mached und DAS chans eifach au nöd si.....



livipivi

nicht registriert

am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich findes scho echli dreist so z rede- ich meine 70% vo de Lüt chönd sich ned so e Meinig leiste- au wenns wettet- ich ha au lieber frei als ich schaffe, ABER ich ha en tolle Job mit tolle Mitarbeiter und drum isch es für mich kei Straf z schaffe und schliesslich chönd mir üs au mit eme 100% Job ned 3x Ferie pro Jahr leiste- gschweige denn jedes Jahr 1x. Trotz zwei 100% Jobs und viel Motivation und Lebensfreud. Aber mir mached halt s Best drus und motzed ned immer ume und sind dankbar für das wo mir hend. So- sorry, aber finde gwüssi Ussage da recht amassend!

Wenn sich öper jetzt agriffe fühlt- isch m ir jetzt i dem Moment recht schnuppe- fühl ich mich nämlich au!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Leanda  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also mis Jo liegt scho in dr Urne...aber mis Buchgfühl seit mir das die Abstimmig e nit wird dureko

Mir händ bi uns im Gschäft e 42 Stunde Wuche und nur 4 Wuche Ferie und ich find das nit richtig das nur sonigi wo inere Novartis oder UBS oder so schaffe mind. 5 Wuche Ferie händ und alli andere weniger. Mir sind au e grossi Firma mit gnueg Gwünn und i glaub das die sich das sicher leischte könne. Klar isch es nit toll für die kleinere Firmene, aber die wo e kleini Firma ufbaut händ, schaffe sicher jetzt scho mehr und händ keini 4 Wuche Ferie, also wird sich für die nit viel ändere....und die usred vo wäge dases den weniger Jobs git bringe sie jo immer uf e Tisch kum sött mol öpis gänderet wärde zu Gunste vom Arbetnähmer....

Zuedäm isch d Schwyz so ziemli z unterscht in Europa was Azahl Ferietäg abelangt.... Skandinavie isch widr mol e Vorbild dört dure wie au bi Muetter- und Vaterschaftsurlaub...

Komisch das es in andere Länder ohni Problem goht nur in dr Schwyz anschienend nit....

Und i bi wie d Nimbini und d Angiyves, i schaff zum Läbe und nit umgekehrt


color=purple]*** 30.06.2012 ***[/color]

Zuletzt bearbeitet am 06.03.12 20:15



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ich han ja au nöd gseit, dass meh dänn muess 6 wuche im usland hocke, ferie chan meh au dehei sinnvoll nutze und öppis unternäh wo nüt chostet oder allefalls d' schwiz e chli unterstütze.... das isch ebe mal wieder typisch schwizer....ferie=is usland verreise..... aber dass meh sine hobbies chan nah gah oder sis dehei oder sini familie chan gnüsse, chunnt herr und frau schwizer nöd in sinn, wil meh eifach zu materialistisch dänkt i dem land....

und grad für eltere sötted doch 6 wuche en säge si, wänn sie e wuche meh chönd mit ihrne chind verbringe und ei wuche weniger es gschiss hät, wo meh die chind söll unterbringe während de schuelferie.....

wänn ihr eues läbe wänd mit schaffe verbringe, dänn nur zue, mir isch mis läbe eifach zu kostbar.....

aber wieso disskutiered mir überhaupt?! es wird sowieso nöd agnoh, wil die meischte schwizer eifach zu ängstlich sind und sich vo de politiker ischüchtere lönd...



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@leanda, super gschriebe, bin voll und ganz dinere meinig



 1 .. 234 .. 466 467 468 469 470 .. 595 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.