Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 234 .. 466 467 468 469 470 .. 595 .. 720 | ||
nimbini am 06.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @lerch, aber au du häsch dich für din kob sälber entschiede, ich gange nöd devo us, dass meh dich zwunge hät, de weg izschlah... und en kv-job chan meh hüt au mit ere realschuel erreiche, für das gits diversi witerbildige.... es kv hät ja hüt au nüme de stellerwert, wos vor 10 jahr emal gha hät.... | ||
| ||
angiyves am 06.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Ich bruch das so eifach, will ich eifach näbebi soviel ha. Usserdäm lieb i mi Job und wött au no i de nekschte Joore Freud dra ha! Du findsch sälte e Sozi wo 100% schafft. Jo fürd Zuekunft bi ich mir au sowas ähnlichs am überlge Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
nimbini am 06.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves, DU machsch das genau richtig | ||
Lerch am 06.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini: Ja i ha mi säuber für mi Job entschide u i bi ir glückleche Lag, dass i rächt viu Uswahl hät. I wot o gar nid öppe jammere aber i wot nume säge dass vili nid ir Lag si sech ire Job säuber uszueche! Oder vilich mit de Jahre dr Verleider hei, aber si chöi nid wächsle. (wöu si z.B. e Familie müesse ernähre, wöu si e Hypothek hei zum abzahle, wöu si z`alt si, wöu si sech e Witerbildig süsch nid chöi lesichte etc.)Es isch eifach gemein für settig Lüt, we`si när so öppis z`ghöre überchöme. | ||
angiyves am 06.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Gäll Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
nimbini am 06.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @lerch, ja klar, das verstahni, abervmeh häts zum teil au chli sälbervi de hand! ich z.bsp. han au en scheiss job, defür bini zfriede mit mim lohn, aber nur wil de job jetzt scheisse isch, kündi au nöd eifach, sondern suech mer zerscht was neus und wänns halt mega viel geduld brucht... aber hauptsach, s'geld chunnt inevund ich muess nöd ufs arbeitsloseamt... min brüeder isch übrigens au so eine, wo nüt findet und klar tuets mer leid für ihn.... aber er isch au sälber schuld, wil er eifach immer hirnlos kündt hät und das hät er jetzt devo... mängisch muess meh halt eifach e chli durebisse und sich astränge und i de hütigeczyt gits eifach immer meh lüt, wo euses sozialwese usnützed und sich uf chöste vom staat es schöns läbe mached und DAS chans eifach au nöd si..... | ||
livipivi nicht registriert am 06.03.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Also ich findes scho echli dreist so z rede- ich meine 70% vo de Lüt chönd sich ned so e Meinig leiste- au wenns wettet- ich ha au lieber frei als ich schaffe, ABER ich ha en tolle Job mit tolle Mitarbeiter und drum isch es für mich kei Straf z schaffe und schliesslich chönd mir üs au mit eme 100% Job ned 3x Ferie pro Jahr leiste- gschweige denn jedes Jahr 1x. Trotz zwei 100% Jobs und viel Motivation und Lebensfreud. Aber mir mached halt s Best drus und motzed ned immer ume und sind dankbar für das wo mir hend. So- sorry, aber finde gwüssi Ussage da recht amassend! | ||
Leanda am 06.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Also mis Jo liegt scho in dr Urne...aber mis Buchgfühl seit mir das die Abstimmig e nit wird dureko Zuletzt bearbeitet am 06.03.12 20:15 | ||
nimbini am 06.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, ich han ja au nöd gseit, dass meh dänn muess 6 wuche im usland hocke, ferie chan meh au dehei sinnvoll nutze und öppis unternäh wo nüt chostet oder allefalls d' schwiz e chli unterstütze.... das isch ebe mal wieder typisch schwizer....ferie=is usland verreise..... aber dass meh sine hobbies chan nah gah oder sis dehei oder sini familie chan gnüsse, chunnt herr und frau schwizer nöd in sinn, wil meh eifach zu materialistisch dänkt i dem land.... | ||
nimbini am 06.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @leanda, super gschriebe, bin voll und ganz dinere meinig | ||
1 .. 234 .. 466 467 468 469 470 .. 595 .. 720 |