Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 235 .. 467 468 469 470 471 .. 596 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Sorry ihr zwei- aber ich gfinde echt e frechheit das ihr eifach vorussetzted das alli wo müend 100% schaffe bünzlis sind und nur lebed zum schaffe- chligeistig und engstirnig find ich das und vor allem völlig denebed für die Lüt wo anders ned chönd überlebe! So und jetzt mached was ihr wend!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Leanda  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Livipivi, i ha nie gseit das all wo 100% schaffe diend nur Läbe zum schaffe, sondern die wo finde 4 Wuche Ferie würd ihne länge und sie würde sogar weniger Ferie ne etc. Verstand jez nit was 6 Wuche Ferie mit 100% schaffe sött ztue ha? Me schafft jo glich 100% het eifach 2 Wuche me Ferie.... mir miend au 100% schaffe zum dureko, aber trotzdäm gniess ich lieber die Zyt wo ich nit schaff und mit minere Familie ka si....

Das het doch nüt mit ängstirnig und kligeistig ztue?!?



*** 30.06.2012 ***



Leanda  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Livipivi, jez hesch di aber nit wäg däm glöscht? I ha niemert agriffe mit däm wo ich gschriebe ha und falls sich öper agriffe gfühlt het denn duets mr Leid, dass hani nit welle.... me dörf doch sini Meinig sage....

*** 30.06.2012 ***



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ich schaffe im fall au 100%, aber ich gseh jetzt au nöd würklich i, was das mit dere abstimmig ztue hät?!

und zudem hani gschnallt, dass du michvmit dinere ussag gmeint häsch, aber ich stahn zu minere meinig und ich tuen die au verträte.... ich han keis problem, zum disskutiere, aber so guet söttisch mich eigentlich ai scho känne, dass ich das nöd grad persönlich nimme.....



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey livipivi, ich gang mal devo us, dass du das trotzdem no lisisch....

sorry, aber ich han dänkt, mit dir chan meh aständig disskutiere.... dass du jetzt grad dis profil us em forum löschisch und mir au im facebook grad d'fründschaft kündsch, findi jetzt doch grad rächt chindergarte und dis verhalte erstuunt mich grad ziemlich fescht! nur wil mir jetzt eimal meinigsverschiedeheite händ.... findi echt schad, han dich irgendwie chli andersch igschätzt....

lg nimbini



angiyves  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich due mi mol als Sozi üssere und versuech beidi Site zverstoh: Ich glaub es tönt eifach sehr luxoriös und villicht au chli erhabe was mir do rede und Anderi mienn halt zimli schaffe fürs Gäld. Ich muess sage, mir sinn au nit so vermögend und denn schaff ich au no nur 70%. Ich würd au 80% schaffe wenni könnt. Mehr würdi nit wölle, wäg mine Hünd. Drfür ligt halt nit so viel drin.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Schnubel

nicht registriert

am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ICh darf ja nicht stimmen
Aber ich würde für NEIN stimmen.

Da ich in einer kleinen Bude mit 3 Leute arbeite ist das gar nicht möglich 6 Wochen Ferien...sorry
Habt ihr mal überlegt was das für einen Mann ausmacht ? Einmal im Jahr 3 Wochen Militär + normale 4 Wochen Ferien und dann wollt ihr noch 2 dazu ? Dann ist man sicher auch mal krank....
ca. 9 Wochen abwesend ? Wie soll das gehen ?

Liebe Grüsse Schnubel

«~»«»~«»Am 3. September 2011 wurde aus ICH & DU ein WIR «»~«»«~»



nimbini  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wieso nehmt ihr auf die arbeitgeber rücksicht? hat euch schon mal die firma gefragt, als sie stellen abgebaut haben, ob es euch passt oder nicht? oder ob ihr die arbeit eures ex-arbeitskollegen übernehmen wollt, wenn er gekündigt hat und die firma ihn aus spargründen nicht ersetzt hat?

Zuletzt bearbeitet am 07.03.12 14:35



Arwalds_Braut  am 06.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Het sich d livi jetzt ächt glösche?! Wäg dere Diskussion? abr so schlimm isches doch oh widr nid zue und här gange! Cha jo jede si Meinig ha, wienr wott bzw wies ihm si hingergrund igibt. Wil do chunnts halt scho mega druf a, uf d branche, s umfäld und die finanzielli situation etc fingi emu. Abr eigentlich wott ig gar nid mitdiskutiere, ha drum so ne unbeliebti halb-halb-meinig und die isch müehsam zum i wort fasse... finges halt immer schad, we sich öpr löscht!



*Verlobt*


Zuletzt bearbeitet am 18.09.12 10:04



Kate82  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Arwalds_Braut (und livipivi): find's au schad und cha's au nid so ganz verstoh, wenn sich öper wäge soöpisem löscht....



 1 .. 235 .. 467 468 469 470 471 .. 596 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.