Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 385 .. 720 | ||
nimbini am 29.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, oh je, ja nach de hochzyt häsch sicher mal no en momänt ztue mit dankeschärtli, föteli etc und i dem fall flittermönät bueche, aber nachher?! dänn gahts dir wie mir schöne mischt! wäge santorini, wär natürlich e wunderschöni flitterwuche-destination, aber ich muess dir ehrlich säge, ich persönlich würdi mitti oktober nüme nach griecheland! s'wätter chan guet si, chan aber au chalt si, aber de hauptgrund, wieso ich nüme nach griecheland würd isch, wil ich d'erfahrig gmacht han, dass d'grieche, wänn nüme viel lauft, oftmals ihri restis, hotels etc vorzitig schlüssed.... sogar hoteliers, wo no buechige hetted, mached eifach zue und d'gäscht werded in es anders hotel verfrachtet, wil sie s'gfühl händ, es lohnt sich nüme für 10 gäscht de hotelbetrieb no ufrächt z'halte... chan ich ja einersits verstah, aber andersits isch es eifach nur müehsam für die ganze gäscht wo sich uf d'ferie freued! wänd ihr dänn grad für zwei wuche id flittis oder eifach mal in minimoon? ich meine, ihr chönnted ja au für eu wuche uf d'maledive, wänn ihr nöd grad i de herbschtferie gönd, gits au immer gueti agebot wo nöd grad 3000 franke chostet pro person! suscht isch de herbscht für ei wuche halt amigs e chli schwierig, ägypte würdi eu nöd empfehle für minimoon (obwohls au det wunderschöni hotels git, mir gfallts, aber isch nöd jedermanns sache)... oder e wuche uf kanare, det gits au schöni 5*-hotels,s 'costa meloneras uf gran canaria isch z.bsp. wunderschön.... oder suscht es paar täg uf österrich in es wellness-hotel?! oder wänn ihr zwei wuche chönd gah, wär allefalls mexiko no was (isch zwar hurrican-season, gaht aber im oktober langsam z'end) oder thailand (rägezyt, aber meh chans hützutags eifach nüme pauschalisiere mit em wätter, es hät sich ja alles so gänderet)..... ah oder suscht für zwei wuche wär oman und VAE natürlich mega cool! | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 29.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: Also mir möchtet eigentlich noch de HZ go. Mir hend beid 2 Wuche Ferie noch de HZ. Und es paar Täg daheime si, das isch ok. Aber ich wot nöd 2 Wuche daheime si. Bin das Johr no nienets gsi . Freu mich drum mega uf d Ferie...au wenn ich nöd weiss, wo ane mir gönd | ||
livipivi nicht registriert am 29.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Wie recht du hesch Prinzessin!!! | ||
nimbini am 29.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, ui da häsch dir aber en schwierige maa usgsuecht ! also wänn ihm ägypte nöd gfallt und vae/oman au nüt isch für ihn, wär vermuetlich au marokko nüt? wil ich bin en totale fan vo marrakech und das wär au no e mega schöni honeymoon-destination find ich! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 29.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: Jo du seisch es...min GG isch nöd ganz eifach . Wie du richtig vermuetet hesch, wär au Marokko nüt für ihn. Han ihm das vorgschlage gha (ich wür soooo gern Mol go), aber er het mich nur aglueget und ich han gwüsst, was er meint. | ||
Tiffany-Girl am 29.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Oh livipivi, tuet mer so leid z ghöre ! Aber dänksch nöd, dass Du de Fruscht im Job "über de Mage" verarbeitisch und drum so Schmerze häsch? Will dänn werdets au bide Magespiegelig nüüt finde... Da wärs besser, Du würdsch versueche, en andere Wäg z finde, zum de Fruscht abbaue... Jaja, ich weiss, liecht gseit ... | ||
PrinzessinN nicht registriert am 29.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Tiffany-Girl: Jo, segs nöd. Wär echt lässig mit so tolle Fraue zäme z schaffe Zuletzt bearbeitet am 29.08.2011 | ||
dia nicht registriert am 29.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Huch! | ||
dia nicht registriert am 29.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini | ||
bride81 nicht registriert am 29.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia: kaufen - foto machen und uns zeigen | ||
1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 385 .. 720 |