Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 235 .. 468 469 470 471 472 .. 596 .. 720
|
nini am 07.03.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Guete Morge Oje da isch ja was gloffe…schad Livipivi!! Aber ich glaub d Diskussion ällei isch nid dä Grund däfür..da steckt sicher meh dähinder! Ich tuen dich etz aber wiiter verträtä Livipivi!; Ich möcht au na klar stellä…ich schaffä au zum läbä und nid umgekehrt! Ich bin froh, nach mine 8:24 da use chöne zlaufe und min Fiirabig go gnüsse. Ich mach min Job gärn, aber vill anders mach ich na lieber. Trotzdem stimm ich nid Ja am kommende Wucheendi! S eine hät für mich nüt mit em andere ztue! D Gründ han ich scho gnännt… Und d Ussag vo wägä d Chefä vo chlinä Büdeli hegäd eh gnueg uf dä Siite und das sie halt suscht wo sölled spare find ich scho nid grad agmässä, äs isch halt eifach oft nid so! Än wiitere Mitarbeiter müese izstellä koschtet ällei wäg dä Versicherige etc mal zuesätzlich 15000. Und na wäg dä Bedingige in Frankriich. Mag ja scho schön si nur 35h müese zschaffä, aber mä gseht halt meischtens nid, das vill Lüt eifach zwei Jobs händ zum überhaupt über d Runde zcho…das hät für mich dänn au nüt me mit Läbänsqualität ztue!
So, wo mers scho vom schaffä händ, söt ich mich au chli dähinder chlämä Lg, Nini
***17. August 2013***
Zuletzt bearbeitet am 07.03.12 08:15
|
|
Proeschu am 07.03.2012
@Schnubel Jöö, du besch herzig! Wär das för dich eigentli mol en Option, Schwiizerin z'werde?
@Nimbini Vo dere Siite hanis nonig agluegt, aber du hesch scho rächt, de Arbeitnehmer werd ned gfrogt, wenn er meh muess schaffe wenn de AG en Stell ned ersetzt... aber ich blibe bi mim nei, das lied scho ide Urne
@Livipivi Chom zrooooogggggg!!
.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach..... HEIRATEN! 1. & 4.6.2011
|
bergeri am 07.03.2012
@Alle: Ich werde nicht abstimmen, nicht weil ich Angst habe oder so, sondern weil ich sehr sehr selten etwas abstimme. Wir sind auch nicht die, die zu viel Geld haben im Gegenteil müssen jetzt recht sparen, dass wir nächstes Jahr heiraten und dann Kinder bekommen können. Ein bisschen ein Geldpölsterli sollte da ja schon (wir wollen das jedenfalls) vorhanden sein Trotzdem fände ich zwei Wochen mehr Ferien cool. GG und ich gehen im Sommer oft an einen See wo man gratis baden kann. und wir haben trotzdem Ferien und es kostet nichts oder nicht viel. Wir nehmen dann meistens Picknick von zu Hause mit. Wir können es uns einfach auch nicht leisten, jedes Jahr 3x in die Ferien obwohl wir beide 100% arbeiten. Oder besser gesagt, wir könnten es uns schon leisten aber dann können wir nichts sparen und die HZ würde wegfallen. Alles kann man halt nicht haben. Man muss Prioritäten setzen. Ich bin auch nicht die, die bis Abends um 20.00 Uhr im Büro sitzen möchte, aber wenn es die Arbeit verlangt bleibe auch ich mal länger oder mache kürzer Mittag, dan gibt es Überstunden und ich hab einen Tag mehr frei
Finde es mega schade, dass Livipivi sich gelöscht hat..... sie hatte mir immer tolle Tipps und tolle Ideen!!!
****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****
|
ragusa nicht registriert am 07.03.2012
Also ich versteh Livipivi voll und ganz und kann ihre Aussagen zu 100 % unterschreiben!!!
(Und diese Diskussion hat meine Meinung über eine gewisse Person in diesem Forum wieder mal mehr als bestätigt... )
|
Proeschu am 07.03.2012
Ich fende, dDiskussion esch chli ine "falschi" Rechtig gange... mer sett eifach emmer bedänke, dass mer (fascht) nie alli i ei Topf cha rüere, wenn sie es gwösses Läbe fühered oder en gwösse Job händ oder oder oder (s'gliche esch jo au met de Herkunft oder met de Huutfarb....) Bitte düend das ned z'fescht persönlich neh, ich be öberzoge, dass niemert öpper hed welle agriffe!!
.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach..... HEIRATEN! 1. & 4.6.2011
|
Vikunija am 07.03.2012
Ui, da isch ja öbbis gloffe. Schad hets sonen Usgang müsse neh! Das isch halt immer biz Gfahr wenn d Diskusione hitzig werded. Me isch ja au nöd jede Tag glich guet druf oder es belaschted eim suscht öbbis und mer reagiert viel emotionaler uf Aussage vo anderne wo nöd di eigeni Meihnig vertretted als viellicht suscht. Ich mein jetzt nöd, das mer nüme diskutiere söll oder zu sinere eigene Meihnig stah, aber es menscheled halt au da inne...
Ich persöndlich bin nanig ganz sicher, ich wirs hüt Abig namal intensiv mit mim Maa ( wo defür isch) diskutiere. Tendenziell bini degege. Es isch aber au so, das ich ebe au imne chline Betriweb schaffe und eifach gsehn was das, wie scho paarmal erwähnt, für ebe soeine chan bedüte. Ich chan au verstah, dass öbber wo imne grosse, sehr gwünnriche Betrieb schaffed das viellicht nöd so gseht, oder gseht viellicht scho, aber es betriffts nöd so und chunt drum nöd so nöch a sie ane. Es stimmt scho was d Nimbini sait: die meischte Betrieb handled hüfig nur zu ihrem beschte und für die einzelne Arbeitnehmer interessiered sichs nöd so richtig, Aber das isch ebe in chlinere Betrieb hüfig anderscht, will mer sich det ebe au viel besser kennt. Ich han z.B e super Stell und min Chef lueged sehr zu de Interesse vode einzelne Arbeitnehmer. Ich han ja z.B 2,5 Mönet chöne id Flitterwuche, obwohl ich s Büro ällai schmeisse und sie extra e Temoräri Mitarbeiterin händ müsse astelle, mit 2 Wuche ischaffe verstaht sich. Das isch ihne ziemli tüür cho aber glich händs es gmacht, zum mir en gfalle mache. Ich het nämli nöd kündet wenns nöd gange wär. Dadefür isch mir e Arbetsstell wos mir gfallt und ich mich wohl fühl viel s wichtig. Das hani au gse woni wieder han müsse go schaffe, s isch mer garnöd soooo schwer gfalle wie ich zerscht dänkt han, woni mal wieder im Bürostuehl gsesse bi, isch mer gad wieder wohl gsi.
Aber au ich ghöhr nöd zu dene wo lieber schafft als Freizit het. Han eigenti immer viel z wenig Freiziit zum all das z mache woni gern wet, aber drum gnüss ich mini Freiziit umso meh und muss als Finaziell scho 100% schaffe.
Liebe Grüessli Vikunija
PS: De Text isch vo geschter, han immer e Fehlermedlig übercho und drum eifach mal abgspeichered und hüt igfüegt, han nei gstumme)
Zuletzt bearbeitet am 07.03.12 10:56
|
nimbini am 07.03.2012
liebe ragusa, ich bin auch ein grooooosser fan von dir, ich stehe vor allem seeeeehr auf die forums-mitglieder, die immer nur dumme sprüche bringen, aber nichts sinnvolles, oder tips für hochzeiten etc.... aber weisst du was, ich kann damit leben (schade gibts hier kein "kuss-smiley" muss halt das hier hinhalten, extra nur für dich
@proeschu, ich dänke, de livipivi isch no irgendwas anders grad über d'läbere gloffe, sie isch ja sucht nöd eso und ich bin mer fascht sicher, dass sie wieder zrugg chunnt.... sie mag ja suscht eher viel verliide und tuet au gern e chli disskutiere!
|
angiyves am 07.03.2012
bergeri: GG und ich gehen im Sommer oft an einen See wo man gratis baden kann. und wir haben trotzdem Ferien und es kostet nichts oder nicht viel. Wir nehmen dann meistens Picknick von zu Hause mit. Wir können es uns einfach auch nicht leisten, jedes Jahr 3x in die Ferien obwohl wir beide 100% arbeiten. Oder besser gesagt, wir könnten es uns schon leisten aber dann können wir nichts sparen und die HZ würde wegfallen. Alles kann man halt nicht haben. Man muss Prioritäten setzen. ****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****
Mir wohne an dr Birs und mache das au immer Mit de Hünd no! s Schwümmbad isch leider au meeega tür worde, so dass me nit jede Dag cha go. Das findi chli schad, wür gärn jede Dag go schwümme. Ha das Joor 7 Wuche Ferie und mir gönn usnahmswis 4 Wuche wäg (Flitterwuche). Jo gäll, sie Hochzit isch ebe scho tür! Mir versueche au grad mega zspare aber es isch nit eifach! Aber wie Du scho seisch: me ka nit alles ha! Aber ich finds irgendwie trotzdäm guet so. Mir hänn e mega grosses Kässeli wo mir immerwider Münz drikeie für e neus Projäkt (im Momänt natürli Hochzit). Mit däm hämer denn d Verlobigsring zahlt und das fühlt sich denn mega toll a. Fänds irgendwie nur halb so schön, wenn me die eifach könnt go kaufe! Und so freue mir uns jetzt jede Monet uf öbis Neus, wo mir uns fürd Hochzit kaufe
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
angiyves am 07.03.2012
Proeschu: gwösse öberzoge
Passt grad nit würkli aber ich find Din Dialäkt de Hammer!!!
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
Proeschu am 07.03.2012
@Angiyves du besch en Loschtigi! Ich fende die Dialekt do enne sowieso amigs rächt loschtig... mängisch muessi de Text fascht luut "vorlese" dassi öberhaupt verstohne was ehr schriebed
|
|
1 .. 235 .. 468 469 470 471 472 .. 596 .. 720
|