Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 236 .. 470 471 472 473 474 .. 597 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo ich weiss, dass es ruhig um mich worde isch....aber irgendwie isch es halt nüme s Gliche im Forum wie vorher . Drum tueni eifach chli mitlese und ab und zue nur no en Kommentar abgeh

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, hihi keis problem! ich han ebe nur dänkt, wil du ja öppe glich beschäftigt bisch wie ich... han dänkt, villicht isch es bi dir besser worde!



dia

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jä hoppla, do isch öbbis abgange! Het es zytli durt bis ich alles gläse han!

Do seht me wieder was Politik (und au d Relgion) alles ka a richte. So entstoht dr Krieg! Finds eifach schad, dass me sini Meinig nid darf offe sage und em andere sini nid ka akzeptiere.
Kum livipivi gib dir e Ruck, kum wieder zrugg! Wäg so öbbisem ka me sich doch eifach nid lösche, isch doch schad für uns alli do inne!

@ragusa
Was dich betrifft: Finds allerletzte, dass du do inne d nimbini mit Beschuldigunge duesch agriffe. Sie isch nid d Schuld, nume will du sie in dr Nase hesch...

@PrinzessinN
Ich gönn dir die 7 Wuche Ferie!!! Ich ich letzt Joor au ka... Und ich bekum nägst Joor au wieder e Wuche mehr, will ich denn scho s 10 jöhrige han!
Villicht isch denn nomol Australie agseit, wenn ich kei dicke Buch han....

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, jö danke dir die frau hät mich halt eifach uf em kicker, chan ja nöd allne passe, aber gaht mer ja zum glück am allerwerteschte verbi.... und ich tuen ja gern chli chiffle, vo dem her chunnts mer ja no gläge, wänni mal öpper chan abeputze

ich glaube, d'livipivi chunnt scho wieder zrugg, ihre isch vermuetlich suscht au grad no was übers läberli kroche und dänn sind mir mit eusne ussage vermuetlich eifach zviel gsi! aber sie weiss ja, dass mir sei gern händ und sie eus fehlt, selbst wänn sie mal en tag nöd da isch.....

ui australie plant fürs nächst jahr? soooo cooolllll.... jetzt weiss ich aber gar nöd, für was ich söll duume drucke! ob für de dicki buuch oder für das, dass d'reis klappt



PrinzessinN

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Uiii nomol Australie? Das tönt super. Das isch es Reiseziel, woni au Mol i mim Lebe wot gseh ha. Aber es isch so cheibe wit weg

Mir gohts wie de nimbini...weiss gar nöd, ob ich dir für de dicki Buch söll d Düme drucke oder für d Reis ...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hahahaha, das weiss ich ebbe sälber au nid, was ich töller fänd!!!
Ich möcht unbedingt nomol nach australie, ha nonig alles gseh.... Darum wärs grad super mitere wuche mehr ferie nägst joor. Mol luege was zerst kunnt...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, dänn gönd doch uf australie und dänn luegsch, dass es det ischlaht... dänn chasch dis chind nachher "sydney" nänne



PrinzessinN

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ouuu jo unbedingt

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hahaha, das isch e gueti idee!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Obwohl mi maa lieber e yankee hät!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 236 .. 470 471 472 473 474 .. 597 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.