Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 239 .. 476 477 478 479 480 .. 600 .. 720
dia

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jooo, das isch nume wills bi uns meistens nid sehr schön isch wenns schneit! So matschig grusig grau!!! Pfui!!!
In de bärge ok, aber do, nei danke!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ok ok, 3:1, i gseh, ig ha vrlorä...



nimbini  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey jusi, was ächt! ich bin ganz uf dinere siite das sind nur die komische basler, wo sich querstelled

Zuletzt bearbeitet am 07.03.12 15:54



jusi  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi, dankä! aber "dummerwis" wohn ig jo au in derä region müässt dämfall bitz uf züri cho, wenn ig no schnee wett



nimbini  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, hihi ou mischt! ja also mir zürcher nämted gern no chli schnee (okeeee ich, de rescht vermuetlich au nöd)



dia

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Du los, mir sind nid komisch!!!
Ich lösch mi grad!!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, du bisch zviel! ich han chan nüme! händ mich grad alli so blöd agluegt im büro, wil ich luut usegröhlet han



Leanda  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli, also das Bild vo dere Spinne würd i scho gärn gseh, ha no nie so e grossi Spinne gseh, nur Vogelspinne

Also i ha au lieber kei Schnee me, jez isch letscht Wuche so schön Friehlig gsi, s dörf aso gärn langsam warm wärde i de Bärge dörfs vo mir us no lang schneie, eifach nit im Septämber

*** 30.06.2012 ***



PrinzessinN

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uiii chum isch me nüme online, het me x Site zum Nolese.

Ufff mir gohts gar nöd guet...han mega heiss...glaub, han Temperatur (oder bald Fieber). Das het mir grad no gfehlt...han doch kei Zit zum krank si. Am Weekend gömer go Skifahre...mit Übernachtig. Isch es Gschenk zur HZ vo üsem TZ und dem sinere Fründin. Die zwei chömet au mit. Han mich soooo gfreut...chan doch nöd krank werde

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ou nei! dänn bliebsch do/fr halt dehei und tuesch dich uskuriere, damit am weekend wieder fit bisch für d'berge! isch doch immerhin viel wichtiger als schaffe wünsche dir gueti besserig!



 1 .. 239 .. 476 477 478 479 480 .. 600 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.