Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 240 .. 477 478 479 480 481 .. 601 .. 720
dia

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
hahahaha

Schön wenn me öbber zum lache bringt (und denn alli no blöd luege, dini Arbet muess jo mega Spassig si, dänke die andere)


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Vikunija  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ou nei PrinzessinN!!!! Da gits nüt, nachem Fiirabig gad haime unter d Decki und di pflege lah!
Nei im Ernscht, na isch Ziit zum bevors richtig usbricht öbbis degege mache. Mir hilft amix es Pretuval C vorem schlafe gah ne...



@Dia und Nimbini: Das isches ebe, es gäbti ja eh nur Matchund keis Winterwonderland..Ide Berge isches wieder öbbis anders!
Und hach, isches nöd herrlich gsi di letschte 2 Wuche so schön warm und sunnig?!

Zuletzt bearbeitet am 07.03.12 16:43



nimbini  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ich befürchte, die wüssed gnau, dass ich nöd am schaffe bin

@vikunija, ja ja, häsch rächt! isch scho au schön, wänn de früehlig chunnt, hani ja au gern, aber ebe, wänns jetzt no so 30cm schnee würdi anerüehre, würdi au wie es chlises chind dusse umespringe....



PrinzessinN

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja genau das mach ich. Hüt hei, ab unter d Decki, Teeli schlürfe und evtl. es Pretuval C vor em Pfüsele. Hoffe, morn isch es denn besser.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh je PrinzessinN! Wünsch dir gueti Besserig!! Din GG söll dich chli pfläge miteme Chrüterbad, Tee und Medis!!!

Achhh die Wärbige do inne für Ferie (z.b Teneriffa für 745-) Will lieber ans Meer als Schnee!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 07.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

prinzessinN: ingwer chaufä, in dünni schibli schnidä und wiä tee bitz ziäh lo! isch super für d abwehr und s immunsystem! und am pretuval c vor em ins bett goh schliäss ig mi au grad a mach ig au immer



nini  am 08.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guten Morgen

@prinzessinN, ich hoffe, dir geht es wider besser!? Ganz gute Besserung, damit du auch wider fit wirst für euer Skiweekend!!!

***17. August 2013***



PrinzessinN

nicht registriert

am 08.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all: Danke, mir gehts einigermassen gut. Hab heute Morgen noch ein Aspirin genommen und jetzt geht es. Hab zumindest keine Schmerzen mehr. Mal schauen...ich hoffe, dass es besser wird.

Danke für eure lieben Genesungswünsche!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



angiyves  am 08.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

PrinzessinN:
@all: Danke, mir gehts einigermassen gut. Hab heute Morgen noch ein Aspirin genommen und jetzt geht es. Hab zumindest keine Schmerzen mehr. Mal schauen...ich hoffe, dass es besser wird.

Danke für eure lieben Genesungswünsche!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Häsch frei hüt?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



PrinzessinN

nicht registriert

am 08.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nei

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 240 .. 477 478 479 480 481 .. 601 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.