Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 25 .. 47 48 49 50 51 .. 386 .. 720
Proeschu  am 29.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Wenni das lese, denn sägi ich nome "Autsch"!
Immerhin weisch jetzt, wasd hesch... wönsche der ganz, ganz gueti Besserig!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Schlumpf79  am 29.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: wünsche der ganz gueti Besserig-heb Sorg zu der! Das chund secher alles vom Job!! Mim GG schlaht dr Job im Moment au recht ufe Mage! Mer hend jetz gseid dasser ganz viel Bewerbige uselaht nächst Monet und sus ohni Job duet chünde! Gsundheit isch definitiv wichtiger als sGeld! Liebr echli knapp düre als es Magegschwür odr so! Aber die Entscheidig muess jede für sech selbr treffe!

@PrinzessinN: au der wünschi e gueti Besserig, finds guet dass grad e Termin abgmacht hesch!!

Liebs Grüessli

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



dia

nicht registriert

am 29.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohje livipivi, ich wünsch dir au ganz gueti Besserig! Gastritis tönt nid guet, mini Kollegin het das Chronisch. Sie het das sicher 3-4 mol im Joor! Ich hoff bi dir gohts gli wäg und ew isch e einmaligi sach!
Uhhh PrinzessinN du machsch mir grad Angst! Ha sit es paar Wuche ufem rächte Ohr immer wieder so e klopfe in dr Ohrmuschle... Has bis jetzt immer ignoriert...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 29.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich han das au scho über 1 Wuche. Es isch aber keis Klopfe...eher sones Rusche..kei Ahnig. Mängisch isch es au wieder weg, drum hani mir nüt debi denkt. Aber hüt hanis scho wieder gha...drum gohni jetzt lieber mol verbi. Mir isch es au scho 2x so drümlig gsi...han mi chum chöne bewege, so drümlig isch es mir gsi. Voll müehsam. Ich wot jetzt wüsse, was los isch.

Hmmm es Chlopfe? Und das isch regelmässig oder nur ab und zue es Poche? Das chönt jo au s Bluet si, wenn me sich astrengt oder so, het me das doch au...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 31.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Mädels

Hey Prinzessin es isch grad gest Nami en Bricht über Tinitus im ZDF cho (ha ja jetzt Ziit zum TV luege )
Es chan es Rusche si oder es Pfieffä oder au es Klopfe- es git aber au so Grüsch wo eiadh temporär sind und wieder weg gönd.
Sie empfehled uf jede Fall es abz kläre (GELL AU DIA)

Hoffe es gaht bbi eu wieder weg.

glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Vermentina

nicht registriert

am 31.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oje, was lese ich denn da?!? Klingt ja gar nicht gut bei Euch ..... Livipivi, Dir wünsche ich gaaaanz gute Besserung - hoffe Du bist am Freitag wieder fit!!!
Und PrinzessinN und Dia: Ab zum Arzt!!!



PrinzessinN

nicht registriert

am 31.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebi livipivi

Danke. Ich bin vorgester bim Arzt gsi und er het nüt gfunde. Han die Symptom bim Untersuech au nüme gha, dafür am Obig wieder. Echt nervig. Hüt morge isch es au no gsi und jetzt wieder nüme.

Ich glaub, es het mit psychischem Stress ztue. Denke, die ganz HZ-Vorbereitig beschäftigt mich doch meh, als ich meine...im Unterbewusstsi...denn d Unzfriedeheit im Job...Bewegigsmangel...Atriebslosigkeit...denke, das würkt sich uf das Rusche bi mir us. Drum wot ichs in nächster Zit chli ruhiger ago....au was d HZ abelangt...s Grobe stoht jetzt jo...und ich verzichte uf witeri Bastelsache...au wenn mir das schwer fallt. Aber ich möcht eifach Mol relaxe und chli gnüsse.

Natürlich mueni no paar Details für s HZ organisiere..aber ich wot eifach nüme meh mache, als nötig

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 31.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das isch sicher e gueti Idee Prinzessin- mal echli a dich denke!!! Hoffe es gaht weg!

Danke Vermentina, bin echli ungeduldig- wett wieder gsund si, soooo schlimm isch es ja anschiinend ned- aber sehr schmerzhaft

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 31.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Genau, me denkt sowieso immer z wenig a sich

Gester hani no minere Arbeitskollegin so Dekoidee gschickt...das sich z.B. d Menükarte selber mache chönt, d Bankstrüssli verziere usw...denn het sie gmeint...STOP PrinzessinN...es reicht. Ich soll die Menükarten vom Hotel machen lassen und einfach nur noch relaxen...ich habe schon genug gemacht und es wird ganz ein schönes und tolles Fest....jööö...auch meine TZ meinte, es sei jetzt genug...

Aber es gibt schon noch ein paar Dinge...Blumen...Candy Buffet (Süssigkeiten kaufen)...Ringe (kanns kaum mehr abwarten, bis die Goldschmidin anruft, dass wir zur Anprobe kommen können)....usw. usw.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



trinidattli  am 31.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Livipivi ou eg wünsche dir ganz gueti Besserig. Buuch, Magaweh und ou aues "süsch weh" i dere Gägend isch öppis ganz müehsams. Drum hoffeni dass es der gli wieder besser geit u dini Schmärze verschwinde.

Lg



 1 .. 25 .. 47 48 49 50 51 .. 386 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.