Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 249 .. 496 497 498 499 500 .. 610 .. 720
Steph

nicht registriert

am 13.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jasi86:
i ha eis übercho...isch gar nid so schwer muäsch nur fliessig schriebe...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...


i wird mr mieh geh


* 30.08.2012 & 01.09.2012 *



dia

nicht registriert

am 13.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich weiss, das verstöhn jetzt villicht villi nid do inne, aber ich bi im Momänt grad chli down, will ich hüt Zoobe dr FCB Match elei muess luege! Ha extra Sache ikauft zum sälber gmachti Hamburger z mache und mit mim Maa e tolle Fuessball Obe könne z verbringe. Aber jetzt goht er mit es paar Kollege in e Smoke Lounge mit Grossliendwand. Er het däm Kolleg nid könne absage, will scho 2 abgseit hän. Super! Elei Match luege isch doof und Hamburger nur für mi elei mache au!
Ich glaub ich bruch e Frust Dessert....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Strahli  am 13.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia, statt ein dessert kannst du ja ein frust-burger mit viel käse geniessen - wenn du schon extra eingekauft hast. wie wäre es mit einem spontanen mädels-abend? deine kolleginnen haben bestimmt auch gerne hamburger ! verstehe es aber sehr gut, dass du etwas enttäuscht bist. ich bin überzeugt dein mann hätte sich sehr über diesen gemeinsamen fussballabend gefreut.



Proeschu  am 13.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Ou nei, DAS esch doooooooof!
Ich cha dich voll verstoh! Mich schiessts au emmer a, wenn ich mich of öppis igstellt ha, mich druf "vorbereite" ond denn chonnds ned so wien ich mer das dänkt ha...
Met dim GG metgo god ned? Wetsch ned? Ond wie wärs wennd denn en Mädelsobig machsch bi der?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 13.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey dia, also wänni jetzt fuessball cool finde würdi, wäri grad verbi cho go hämbis mampfe



dia

nicht registriert

am 13.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nö, die Smoke Lounge isch nid so mi Ding, Ich bi sit 3 Joor e überheikle Nichtraucher worde und vertrag kei Rauch me.... Und mit all dene Männer, nöö, glaub mi GG würd mi gar nid mitnäh...
S Problem isch, wenn ich e Mädelsobe mach, denn find ich ebbe fast keini wo mit mir dr Match luegt, will niemerts so e FCB Fan isch wie ich... Und ich will jo dr Match luege...
Naja, bliebt mir nüd anders überig als eilei z luege und d Hamburger halt erst morn ässe und für hüt Zoobe glich no e feins Znacht/oder Dessert (oder beides??) z hole...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 13.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jööö, danke nimbini!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 13.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

so doof...

jetzt druck ich drfür wäg dir dä bebbi dr dumä



nimbini  am 13.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja also ich würd mri definitiv en feine znacht mit dessert mache und en gmüetliche abig dehei vor em tv, wänn dir de match so wichtig isch! das würdi mir dänn nöd lah (obwohl ich ja so gaaaar kei verständnis han für fuessballfans )



angiyves  am 13.03.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves
Also dä bolero find ich persönlich nid so schön, seht so sackmässig us. Sorry....
Du hesch doch mol so e schöne postet wo me vorne mitere schlaufe ka zue binde...dä het mir gfalle..

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Jo, so eine findi niene

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 249 .. 496 497 498 499 500 .. 610 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.